Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3917
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- kama83
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 14.02.2013 09:07
- Bydliště: Kladno
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
proměření chápu, ale čeho docílím tím poprášením vodou?
Ford Focus II 1.6i 16V 74 kW zetec 11/2004 combi stříbrná machine
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust
Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust
Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Pokud jsou špatné, budou mokré probíjet a pokud to bude ve tmě, bude to i vidět.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- kama83
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 14.02.2013 09:07
- Bydliště: Kladno
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
fajne, zkusím, díky
Ford Focus II 1.6i 16V 74 kW zetec 11/2004 combi stříbrná machine
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust
Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust
Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
ale civku moc nekrop..at neodejde prurazem....teda jestli muzu poradit. ja jen ze tuhle jeden "mistr" takhle hledal na thalii taky proc to skube...nejen ze ho to u toho "hledani" taky serezalo a i se mu povedlo indukcni modul proplachnout tak ze v nem zarvala elektronika ..tak opatrne
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- kama83
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 14.02.2013 09:07
- Bydliště: Kladno
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
No tak je raději jen přeměřím:) a vyměním když mám tu možnost zdarma. Ona voda se holt s elektrinou moc nemusí.
Ford Focus II 1.6i 16V 74 kW zetec 11/2004 combi stříbrná machine
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust
Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989
Ford Focus I 1.6i 16V 74 kw zetec SE 11/2001 po FL combi ghia FYDD stříbrná moondust
Fiat Punto mk1; 1,2i; 3dver hatch 1997
Ford Mondeo mk3; 2.0 tddi hatch 2003
Fiat Croma 2.0 benzin 1989
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Tak to ti trt pomoze....
Ze NN SS ohmeter zmeria spravny odpor este neznamena, ze kabel funguje pri VN vybojoch, nebodaj este vo vlhku (ranne starty, hmla, vlhko).
Alebo inak:
zly odpor -->> zly kabel (prepaleny, odtrhnuty, zlomeny)
spravny odpor -->> mozno dobry, mozno zly kabel
Ze NN SS ohmeter zmeria spravny odpor este neznamena, ze kabel funguje pri VN vybojoch, nebodaj este vo vlhku (ranne starty, hmla, vlhko).
Alebo inak:
zly odpor -->> zly kabel (prepaleny, odtrhnuty, zlomeny)
spravny odpor -->> mozno dobry, mozno zly kabel
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15.08.2011 16:16
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
No takže ešte raz Vďaka za rady.Našiel som aj praskliny ale nepomohol ani epoxid,takže idem do novej cievky a hned aj so sviečkami...Lenže som našiel ,ze od r. 2010 sa vyrába nová cievka ,na ktorej upevnenie idú iné upevňovacie skrutky.Neviete akú dĺžku majú tie nové torx skrutky? pozrel by som ich doma...Vďaka
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Ake mas auto? A daj odkaz na tu cievku. O nejakych inych sroboch som este nepocul
Predpokladam, ze auto ma cez 200t km. Odporucam aj nove kable.
Predpokladam, ze auto ma cez 200t km. Odporucam aj nove kable.
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Polcas: Když dáš novou cívku přesně tu, která na tvoje auto patří, tak nemusíš nic vymýšlet, šrouby budou pasovat. Na focusu II jsou podle roku výroby různé cívky, ale mají i jiný konektor, jestli se nemýlím (to vím jen z obrázků v eshopu, focuse II jsem neměl).
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
a pokus na vrakaci sezenes konektor na civku z escorta a udelas i redukci tak tam pojede i ta z eskorta...u jednoho "vynalezce" jsem videl i tezkou upravu ze v FFI byli nacpane fajfkocivky z seatu kazda zvlazt na svicce a na kabelu byla pridana redukce s 2 mosfetama tranzistorama aby vetsi odpor dvou vinuti paralerne nezabil spinaci mosfety v řj...a taky na to uspesne jezdi uz nejakej patek....jak rika -je to jen auto,4 kola,volant,sedadla a motor..vsechno pasuje do vseho
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15.08.2011 16:16
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
odkaz: http://www.fdiely.sk/Zapalovacia-cievka ... 1619343%5D
hned pod tou cievkou su aj tie skrutky
FFI . r.v 2001,ghia 74kw 1.6 16V,nemá cez 200tis. km
hned pod tou cievkou su aj tie skrutky
FFI . r.v 2001,ghia 74kw 1.6 16V,nemá cez 200tis. km
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Bud tam maju blby obrazok alebo popis. Hento nie je cievka pre tvoj motor. Nebude ti sediet ani drziak.
Kupuj tu:
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... CarID=9644 (objem motora je sumafuk, je to rovnake, len neber tie siroke, aj tam to maju pomiesane).
Niektoru z Magneti marelli, Valeo, Beru...
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
Vyjde ta to 35ciek. Hadam nechces kupovat do toho auta cievku za 100Eur V nasich dvoch autach jazdia hentie z Gafa uz vyse roka a funguju. Za cenu tej fordackej mam skoro tri.
Kupuj tu:
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... CarID=9644 (objem motora je sumafuk, je to rovnake, len neber tie siroke, aj tam to maju pomiesane).
Niektoru z Magneti marelli, Valeo, Beru...
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
Vyjde ta to 35ciek. Hadam nechces kupovat do toho auta cievku za 100Eur V nasich dvoch autach jazdia hentie z Gafa uz vyse roka a funguju. Za cenu tej fordackej mam skoro tri.
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 15.08.2011 16:16
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
no po precitani tohto fora som chcel ist do origo cievky,pretoze kazdy tie neorigo cievky hejtoval...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12889
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
SVIECKY, nie cievky
Sviecky radsej origo alebo len specificke nahrady. Cievky nejake nie-cinske, tam to nie je take prisne.
Sviecky radsej origo alebo len specificke nahrady. Cievky nejake nie-cinske, tam to nie je take prisne.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 18 hostů