Ahoj, mam problem s tim, ze mi kufr jde odemykat jen mechanicky pres klicek, ale elektricky pres dalkac ani pres tlacitko na palibce to nejde. Pri stisknuti tlacitka na palubovce i pri stisknuti klicku cvaka dole u spolujezdce relatko a vzadu v kuftu tak je konektor se 4-ma fousama a tam v neaktivnim stavu namerim na dvou fousech vuci sobe 12V a na jinejch fousech 10 V. Pri aktivnim stavu tam namerim 12 V a na tech jinejch fousech misto 10 V tak 0V, takze to neco asi dela a nepredkopladam, ze by byl problem s pojistkou, rele ci nekde prerusenej kabel na ceste ke kufru. Pri poslednim odemykani to melo takovej zvuk, jako by se to zadrelo me to tak pripada. Rozebral sjem co slo, ale nemuzu sundat primo tu matku na zamku, pac tam jsou takovy 2 zajistovaci vyreni naproti sobe a ani hrubou siluo s tim proste nejde hnout. Problem je, ze k nejakymu tomu servu neco tak je to presne reseni netusim se dostanu az kdyz povolim tu matku a sunda cast zamku, tak teprv pak pujde sundat ten cernej plast. Hledal jsem v Etzholdovi, ale tam je jen jak sundat zakem ze dveri, ale uz tam neni, jak ho rozebrat. Namatkou jsem hledal zde na foru, ale nenasel jsem nic podobneho. Jestli nekdo muze poradit. Normalne bych si sendul na hodinu c 2 k PC a nasel bych si to sam, ale mam suche oci a opakujici se zanety duhovky, takze muzu na PC byt jen velice kratkou dobu. Muzete mi nekdo poradit?
Diky!
Zámek pátých dveří - odemykání kufru
-
- Junior
- Příspěvky: 238
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Zámek pátých dveří - odemykání kufru
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
-
- Junior
- Příspěvky: 238
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: Demontaz zamku patych dveri
Nemuze to byt treba tim, ze elektricke odemykani kufru je od urcite (hodne male) rychlosti blokovane. Ale me treba neco nekde odeslo a auto si porad mysli, ze jede, takze blokuje elektricke odemykani kufru?
Setkal se nekdo s podobnym problemem?
Diky!
Setkal se nekdo s podobnym problemem?
Diky!
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Demontaz zamku patych dveri
ja bych vsadil na zlomenej kabel v tom krku mezi dverma a autem
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 17.03.2011 12:55
páté dveře
Prosím o radu,
nejdou otevřít páté dveře (kufr) tlačítkem na palubce.
K tomu svítí kontrolka otevřených dveří,byť jsou všechny zavřené!
Jde o ff 1.6 74 kw 2002- kombík
Díky za radu.
nejdou otevřít páté dveře (kufr) tlačítkem na palubce.
K tomu svítí kontrolka otevřených dveří,byť jsou všechny zavřené!
Jde o ff 1.6 74 kw 2002- kombík
Díky za radu.
- FatBoySlim
- Junior
- Příspěvky: 382
- Registrován: 18.06.2011 22:23
- Bydliště: Děčín
Re: Zámek pátých dveří - odemykání kufru
Tak mám dotaz na odborníky. Otevírání pátých dveří na FF kombi jde sporadicky. Někdy jde 30x po sobě tlačítkem na palubovce i nově dodělaným DO a pak 50x nic. V jednotce cvaká relátko při stisku tlačítka i klíče.
Jednotka co ovádá zámky měněna (dodělával jsem DO, takže jsem měnil růžovou za bílou), blblo to i před výměnou.
Tlačítko v interiéru měněno.
Zámek ve dveřích měněn.
Neměl jsem k dispozici měřák, ale jen zkoušečku 12V, takže vím, že je pouze cca +12V na označeném konektoru, proti kostře.
Až teď jsem se dočetl, že bych měl připojit do zámku místo zeleno-bílého +12V a tím zjistím skříplý (přerušený) vodič. Vodiče jsem v gumové průchodce nezi dveřmi a autem kontroloval, byl urvaný zeleno-modrý tuším a ten šek ke stěrači.
Nemáte ještě někdo zkušenosti s tímhle blbým problémem. Díky za rady
Jednotka co ovádá zámky měněna (dodělával jsem DO, takže jsem měnil růžovou za bílou), blblo to i před výměnou.
Tlačítko v interiéru měněno.
Zámek ve dveřích měněn.
Neměl jsem k dispozici měřák, ale jen zkoušečku 12V, takže vím, že je pouze cca +12V na označeném konektoru, proti kostře.
Až teď jsem se dočetl, že bych měl připojit do zámku místo zeleno-bílého +12V a tím zjistím skříplý (přerušený) vodič. Vodiče jsem v gumové průchodce nezi dveřmi a autem kontroloval, byl urvaný zeleno-modrý tuším a ten šek ke stěrači.
Nemáte ještě někdo zkušenosti s tímhle blbým problémem. Díky za rady
The Northwest Crew© AUTO ◄ combi 1.6 i 74 kW r.v. 2ooo ►♫
Dříve: Ford Focus kombi MKI 1.8 TDDi r.v.: 2000 - modrá R8
Dříve: Ford Focus kombi MKI 1.8 TDDi r.v.: 2000 - modrá R8
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti