Posilovač řízení - servo

Odpovědět
LukasK1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.08.2020 12:33

Re: Posilovač řízení - servo

Příspěvek od LukasK1 » 06.08.2022 16:49

Zdravím přišel jsem se zeptat dnes jsem najel 100km dorazil jsem domů bez problémů ale pak jsem potřeboval odjet ujel jsem asi 2km probliklo mě ABS projel jsem takové esicko a na budících se mě rozsvítilo servo chyba a už nefunguje posilovač a i rádio se viplo a Zaplo. Tak jsem z s velkou námahou se dokodrcal domů. Doma jsem vipl motor a chtěl znova nastartovat a už to ani nenastartovalo . Koukal jsem na nádobku serva asi je to u minima ale nikde okolo nádoby není vidět olej . Tak se chci zeptat co by to mohlo být za problém děkuji za odpověď mám Ford Focus MK2 combi 1.6 TDCi 80kw

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Posilovač řízení - servo

Příspěvek od miki21 » 06.08.2022 18:40

Najdi poblíž někoho klidně s obyč diagnostikou a načti chyby.
Jinak takové divy umí i konektor budíků, pomůže jeho přepájení. Hledej tady na fóru, už se to tady řešilo.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Posilovač řízení - servo

Příspěvek od stano. » 06.08.2022 18:47

Je mozne, ze ti umrel alternator jazdil si na baterku. Teraz ju mas teda v haji. Ak ju chces zachranit, okamzite ju dobi. Inak zasulfatuje. Alternator ries potom.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Posilovač řízení - servo

Příspěvek od miki21 » 06.08.2022 19:06

Omrkni dotažení kontaktů na baterce.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

jardab2
Junior
Junior
Příspěvky: 373
Registrován: 23.01.2020 22:47

Re: Posilovač řízení - servo

Příspěvek od jardab2 » 06.08.2022 21:51

Nebo mrtva baterka. Pokud to nehejbe starterem, bude problem nekde kolem baterky. Nebo ten alternator, mladymu taky zdechnul a kontrolka se ani nerozsvitila, dojel domu par km bez posilovace a pak uz to ani nenastartoval.

LukasK1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 02.08.2020 12:33

Re: Posilovač řízení - servo

Příspěvek od LukasK1 » 08.08.2022 15:54

Tak to asi byla baterka co jsem měl byla úplně kaput tak snad to bude v pořádku děkuji za radu

Jaroslav-1
Příspěvky: 1
Registrován: 16.09.2022 21:23

čerpadlo posilovače řízení ford fokus 1,6i 74KW r.2009

Příspěvek od Jaroslav-1 » 16.09.2022 21:46

může někdo poradit jak sundat řemenici s tohoto čerpadla - nemůžu povolit zajišťovaci šroub - je tam pravý nebo levý závit - díky.

Idolezal111
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2013 20:29

Kapalina posilovače řízení přes MAX rysku - je to problém?

Příspěvek od Idolezal111 » 13.11.2022 19:44

Předem děkuju za radu. Dolil jsem kapalinu do posilovače řízení, jenže hodně přes MAX rysku. Mám to odsát a nebo to mám nechat být?
Jde mi o to, jestli hrozí nějaké poškození (např zvýšením tlaku v systému). Díky

FF, 1,6 74 kw, rv 2007

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Kapalina posilovače řízení přes MAX rysku - je to problém?

Příspěvek od miki21 » 13.11.2022 20:53

Ty rysky tam k něčemu asi budou, takže bych to radši odsál. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Idolezal111
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14.12.2013 20:29

Re: Kapalina posilovače řízení přes MAX rysku - je to problém?

Příspěvek od Idolezal111 » 13.11.2022 22:43

Tak jsem to radši odsál

Virusak22
Příspěvky: 1
Registrován: 24.03.2023 21:11

Posilovač řízení - elektroservo

Příspěvek od Virusak22 » 05.04.2023 19:14

Ahoj,
Mám Fofo MK2 1.8 TDCi, mám problém s posilovačem. Pročítal jsem celé toto téma, chtěl bych se zeptat, na co bych se měl zaměřit nejdříve.

Mám problém se zasekáváním volantu v neutrální poloze. Při stání na místě jde volant z neutrální polohy doprava bez jediného problému, doleva musím minimální sílu pro překonání toho zaseknutí. Je slyšet i lupnutí. Od té doby jde až do plného vytočení kol posilovač krásně z lehka bez jediného pazvuku. Na pravo jde také velmi z lehká a bez žádných zvuků. Jakmile ale jedu rychleji, překonání toho zaseknutí je potřeba větší síla. Například při 110km/h doprava je cítit lehké škubnutí a pak jde volant naprosto hladce, doleva nejde skoro utrhnou, jak kdyby se volant zablokoval. Po překonání jde volant opět bez problémů. Vždy je to jen z neutrální polohy volantu. Při té vyšší rychlosti se musí překonat volant oběma rukama.

Kola jsou vyvážené, na geometrii jsem ještě nebyl. Volant mi ale i tak malinko i při malé rychlosti "vibruje". Při jízdě je to ale minimální.

Při vypnutém motoru při otáčení kol není slyšet žádné lupání, žádné divné zvuky. Tím jsem si chtěl vyloučit, že pokud bych slyšel nějaké loupání či by kolo pro pootáčení poskakovalo, mohlo by být ještě něco na uložení tlumičů atd....

Na nádržku jsem se ještě nedostal, nebylo nic moc počasí na to abych sundaval světlo. Kdyby bylo málo oleje v nádržce, čerpadlo by asi bylo hlučné při plném vytočení.

Mám se nejdříve pokusit vyměnit elektroservo? Nebo jít nejdříve na geometrii? Na co bych se měl nejdříve zaměřit, než začnu měnit řízení.

Děkuji moc za radu, snad jsem vše napsal srozumitelně.

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů