Cukání v tahu - 1,6/74kw

yoop
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 15.12.2008 15:04
Bydliště: Kosice

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od yoop » 08.07.2020 16:31

U mna zatial neriesene. Cukam na 2500-2800 otackach 4 a 5 prevodovy stupen. Ale tah motora mam. u mna to bude nieco ine ako u teba. Ani pri starte nemam problem.
FORD FOCUS ClassicPlus X 2011 1,6 74Kw / GALÉRIA

Obrázek
__________________________________________________________

FORD FOCUS C-MAX GHIA 2005 1,8 TDCI/ GALÉRIA

yoop
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 15.12.2008 15:04
Bydliště: Kosice

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od yoop » 23.07.2020 17:06

Zajtra idem menit pravu poloos. V servise vsetko skontrolovane a bude to asi poloos. Takze snad to vybrovanie bude minulostou. A skusanie zamienania sviecok kablov a indukcie bolo mimo.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
FORD FOCUS ClassicPlus X 2011 1,6 74Kw / GALÉRIA

Obrázek
__________________________________________________________

FORD FOCUS C-MAX GHIA 2005 1,8 TDCI/ GALÉRIA

yoop
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 15.12.2008 15:04
Bydliště: Kosice

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od yoop » 29.07.2020 22:39

Vemena predna lava a prava poloos. Konecne je po problemoch. Nebolo to lacne riesienie, ale v zalohe mam urcite dobre svieckove kable ako aj indukcnu, kedze to som riesil ako prve.
FORD FOCUS ClassicPlus X 2011 1,6 74Kw / GALÉRIA

Obrázek
__________________________________________________________

FORD FOCUS C-MAX GHIA 2005 1,8 TDCI/ GALÉRIA

lu2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 66
Registrován: 04.08.2015 08:15

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od lu2 » 04.09.2020 22:38

Kdyz resite pocukavani, mrknete se pres diagnostiku na adaptacni mapy. Pokud bude mapa v celem spektru cervena (pozitivni) korekce, problem muze byt jinde nez v zapalovaci soustave (napr. zasrane saci ventily, pricpane vstrikovaci ventily, unavene palivove cerpadlo). Kazdopadne, pokud mate kabely, civku neznameho stari, tak vymenit a svicky taky nove. Investice do 3000 km a kdyz to nevyresi problem, aspon pomuze snizit spotrebu, posetri ventily.

Pouzivate aditivum do benzinu? Predpokladam, ze ne. Jakmile uz je problem, je pozde. Pokud jsou zasrane saci ventily a spatne tesni, muzete zkusit nejaky extreme cleaner (Wynn's, BG). Lahvicka na 1 nadrz á 300-500 😭

Demontaz vstrikovacich ventilu je otazka pul hodiny. Zabalte, poslete do JET SERVIS (HK). Otestujou vam je, vycisti ultrazvukem, znova otestujou a poslou zpet. pokud budou cca ok, zaplatite 2k a zase se malinko posunute.
Lu2
Současnost: FORD Mondeo mk3 (2004) 2.0i 107 kW + LPG (King + Tomasetto)
Minulost: FORD Focus mk1 (2001) 1.6i 74 kW

vbery
Junior
Junior
Příspěvky: 261
Registrován: 25.01.2012 21:03
Bydliště: Vejprnice

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od vbery » 08.10.2020 22:51

Co jsou mrazový zátky? Prosím
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od miki21 » 09.10.2020 07:27

Plíšky v hlavě mezi svíčkám,které povolí,pokud by došlo k zamrznutím chl. kapaliny....
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Fíkus1596
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1079
Registrován: 29.05.2010 17:38
Bydliště: Březnice (okr. Příbram)

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Fíkus1596 » 21.09.2023 08:12

Ahoj, oživím téma :D Téměř rok mám FoFo MK2 po FL 1.6 16V 74kW. Při akceleraci tak od 1800 do 2300 otáček začne auto jakoby houpat (ne ostře cukat). Na volnoběh při stání je cítit chvění celé karoserie (třeba to má spojitost). Při stání a přidání plynu jdou otáčky plynule nahoru bez zakopnutí či kolísání (točil jsem pozvolna do 4500). Silentblok na převodovce jsem již vyměnil. Svíce tam byly Bosch, dal jsem originální. Kabely jsou okousané, ty chci stejně vyměnit (original). STK+ME auto prošlo.

Na co bych se měl zaměřit? Co myslíte? Mohlo by to být těmi kabely? :nixw:

Naměřené hodnoty:

Při volnoběhu - Otáčky 776 / Obsah CO 0,00 (předepsané max. 0,30)
Při zvýšených otáčkách - Otáčky 2524 / Obsah CO 0,08 (předepsané max. 0,20)
Přílohy
IMG_4980.JPEG
IMG_4979.JPEG
IMG_4978.JPEG

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1659
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Jemar » 21.09.2023 11:53

Fíkus1596 píše: 21.09.2023 08:12 Na volnoběh při stání je cítit chvění celé karoserie (třeba to má spojitost).
To by mohl být silentblok motoru

Pokud zapalovací kabely nejsou poškozené až na vodivou část, tak by jim nic být nemuselo. Každopádně je lepší je vyměnit. Co se týká toho houpání, napadá mě palivové čerpadlo, třeba nestíhá (špatné čerpadlo, el.kontakt +/- , přicpaný palivový filtr v palivové jednotce).
Pomocí ForDiag vyčíst palivové adaptace, jestli se moc neliší od normálu.

Na vysoké otáčky (výkon) jede dobře?

Uživatelský avatar
Fíkus1596
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1079
Registrován: 29.05.2010 17:38
Bydliště: Březnice (okr. Příbram)

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Fíkus1596 » 21.09.2023 12:27

Na vysoké otáčky to jede v pohodě.

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1659
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Jemar » 21.09.2023 12:30

Pak to zřejmě kolísající tlak paliva nebude.

Uživatelský avatar
Fíkus1596
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1079
Registrován: 29.05.2010 17:38
Bydliště: Březnice (okr. Příbram)

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Fíkus1596 » 21.09.2023 12:38

Děje se to na jakýkoli kvalt (nižší kvalt = více houpe). :nixw:

Uživatelský avatar
Fíkus1596
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1079
Registrován: 29.05.2010 17:38
Bydliště: Březnice (okr. Příbram)

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Fíkus1596 » 09.02.2024 16:54

Aktuálně - vyměnil jsem svičky (origo), zapalovací kabely (origo), zapalovaci civku (Bosch), silentblok motoru (hutchinson), reakčni silentblok zespodu. Beze změny, furt to v již zmíněných otáčkách houpe (cuká)… Může to třeba dělat škrticí klapka nebo její snímač? :wallbash:

Uživatelský avatar
Fíkus1596
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1079
Registrován: 29.05.2010 17:38
Bydliště: Březnice (okr. Příbram)

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Fíkus1596 » 14.02.2024 14:54

Vyčistil jsem škrticí klapku včetně senzoru. Pod klapkou bylo trochu oleje. Max 1mm, dle rozsahu zašpinění papírové utěrky. Je tam ten olej po 140tis km normálním jevem?

Obrázek

majnek2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17.11.2023 20:13

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od majnek2 » 24.02.2024 19:17

Nazdar chcem sa opýtať či si zistil niečo viac mám podobný problém menil som postupne všetko sviečky káble cievku map senzor pozerali sa rozvody aj vstreky všetko bolo OK, ale auto stále vynechávalo nakoniec som zistil, že bol v nádrži bordel (slabý tlak paliva) tak sa v nádrži menil cely kus, kde je pumpa a ostatne auto už ide vytočiť do otáčok predtým to vynechvalo extrémne, ale stále to občas vynechá pri rôznych otáčkach nejaké nápady,pretože mna už nič nenapadá.Btw ten olej je normalna vec.

Uživatelský avatar
Fíkus1596
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1079
Registrován: 29.05.2010 17:38
Bydliště: Březnice (okr. Příbram)

Re: Cukání v tahu - 1,6/74kw

Příspěvek od Fíkus1596 » 01.03.2024 08:01

Mě to nevynechává, ale "houpe". Těžko se to vysvětluje, to bych tě musel svézt. Do otáček jde auto výborně. Chci se mrknout na hadici odvětrání kliky. Jen jsem nikde nenašel návod na tu mou 1.6 74kW. Zda je nutné vyndávat celé sání, nebo jestli to jde i bez té demontáže. Musím na to mrknout, ale nemám teď moc času. Samozřejmě podám info.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů