BMS + start/stop
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: BMS + start/stop
Jako nabíjení bez BMS? Prostě to dobíjí furt. Ne jen při ekojízdě. Ale toho je tu psáno hafo.. Já si u v BCMI nastavil, aby auto bylo dobíjeno do 100%. Od výroby je nastaveno 80%
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: BMS + start/stop
celkom pekna statistika
Kuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: BMS + start/stop
malo by zmysel ponechať BMS aktívne a len zvýšiť % z 80 na 100%, tz baterka by sa dobíjala na 100 %?
Kuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: BMS + start/stop
ne, porad by to dobijelo logikou "pri zatezi nech altik odpocinout" (takze na dalnici vybijes baterii)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: BMS + start/stop
Takze ked mam BMS, PTC el. pridavne vykurovanie a vyhrievane predne sklo, ale nemam Start/Stop system staci cez UCDS deaktvovat len tieto dva parametre?
Kuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: BMS + start/stop
kdyz deaktivujes BMS, tak neni nic, co by ridilo omezeni na 80%
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 657
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: BMS + start/stop
Nabíjení bez bms chápu. Snažím se pochopit rozdíl mezi agm a efb a k čemu je změna parametru baterie v bcm, když bms mam vypnutý..Martin89 píše:Jako nabíjení bez BMS? Prostě to dobíjí furt. Ne jen při ekojízdě. Ale toho je tu psáno hafo.. Já si u v BCMI nastavil, aby auto bylo dobíjeno do 100%. Od výroby je nastaveno 80%
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: BMS + start/stop
EFB je zaplavená autobaterie elektrolitem. U AGM je elektrolit fixován skleněnými vlákny. (možná to neříkám úplně přesně, ale pro představu) těch rozdílů je tam víc.
Baterie AGM se nabíjí vyšším proudem než "klasická" EFB.
Proto musíš upravit parametr.
Tady je něco málo:
https://www.blogovnik.cz/agm-a-efb-akum ... 101918.php
Těch článků je ale kopec...
Baterie AGM se nabíjí vyšším proudem než "klasická" EFB.
Proto musíš upravit parametr.
Tady je něco málo:
https://www.blogovnik.cz/agm-a-efb-akum ... 101918.php
Těch článků je ale kopec...
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 657
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: BMS + start/stop
Ja se omlouvám, asi se špatně vyjadruju.. Rozdíl mezi agm a efb jsem si samozřejmě nacet, jde mi o to, zda když jsem vypnul bms, bude ta efb v pohodě, zda ten parametr typu baterie zůstal "aktivní" a provede nějakou změnu. Nechce se mi platit za drahou baterku, jejíž výhody s vypnutym bms a startstopem stejně nevyuziju, ale zároveň bych tu efb nerad předčasně odpalil.
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- Martin89
- Junior
- Příspěvky: 443
- Registrován: 21.06.2020 17:03
- Bydliště: ČB
Re: BMS + start/stop
Jo takhle. No já předpokládám, že to nemá s BMS nic společného. Takže bych parametr změnil na EFB, nahodil baterku a hotovo. Osobně AGM chápu na lodích nebo uvnitř karavanu. Ale v motorovém prostoru zbytečný přepich..
M MK5 132kW AWD PowerShift 2017
- kozelos
- Pokročilý
- Příspěvky: 657
- Registrován: 28.12.2011 23:17
Re: BMS + start/stop
Ok diky. Každopádně počkam do prvních mrazů, co bude, protože zatím jediný problém, který je, je asi nefunkční vyhrev čelního skla. Nízké napětí zatím nemá žádný jiný vliv, motor startuje hned atd..
Je: Ford S-max MK2, 2.0 TDCi 110kW (MY2016)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
Byl: Ford Focus kombi MK3, 1.5EB 110kW Magnetic Grey (MY2018)
Byl: Ford Focus kombi MK1, 1.6 74kW, Silver (MY2002)
- FLA
- Zkušený
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
Re: BMS + start/stop
ok, ale prídem teda o ohrev predného okna, ako čítam. nemám SSZaQik píše:kdyz deaktivujes BMS, tak neni nic, co by ridilo omezeni na 80%
Kuga 2.0 Tdci AWD Spirit X
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
predtým:
C-Max 1.6 85kW TDCi Titanium X
Focus Combi Ghia 2007 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Focus Combi Trend '99 1.8TDdi
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6711
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: BMS + start/stop
Máš jiný auto, než se tu řeší...
-
- Nováček
- Příspěvky: 125
- Registrován: 30.01.2020 21:32
- Bydliště: Modřice
Trvalá deaktivace Start stop systému + BMS
Ano, já mám Mondeo a řeším to u Mondea. Výhřev okna měl po deaktivaci BMS nešel, ale to je vyřešeno a sklo po zmáčknutí tlačítka vyhřívá. Ale při dálkovém startu ne. Pokud by někdo věděl jak na to, tak budu moc rád. Díky
Ford Mondeo Combi, 2.0 TDCi/110-132 kW, Powershift, 2016, Titanium
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
Ford Focus C-MAX, 1.6 TDCi/80 kW, 2005
ex. Ford Mondeo Combi, 1.6 TDCi/85 kW, 2012
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23474
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: BMS + start/stop
jaks vyresil vyhrev, aby fungoval?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti