Budoucí vývoj automobilismu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano, Ty jako velky zastance el. aut, jak vysvetlis tohle a jak by se to dalo vyresit, mne to pripada, ze mesta brzy hodi vidle do elektrifikace automobilu.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/pa ... alo-vjezd/
edit: vim ze to tu bylo, ale Stano, jako velky obhajce elektroaut, na to nereagoval(mozna jsem to prehledl) a proto jsem to smeroval primo na neho
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/pa ... alo-vjezd/
edit: vim ze to tu bylo, ale Stano, jako velky obhajce elektroaut, na to nereagoval(mozna jsem to prehledl) a proto jsem to smeroval primo na neho
Naposledy upravil(a) Karel2 dne 04.03.2021 08:27, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
to uz tady bylo: viewtopic.php?f=3&t=49455&p=1198834#p1198834
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23373
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
takhle by mela vypadat diskuze o budoucnosti ... a ne "dojezd", "rychlost nabiti" apod.
takhle by mela vypadat diskuze o budoucnosti ... a ne "dojezd", "rychlost nabiti" apod.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Zas vidis svet cierno-biely. Vacsina hejterov elektro auto nikdy neprevadzkovala a ani v nom nesedela. Pisal som vlastne skusenosti a mozny zmysel takehoto riesenia.Karel2 píše: ↑04.03.2021 07:54 Stano, Ty jako velky zastance el. aut, jak vysvetlis tohle a jak by se to dalo vyresit, mne to pripada, ze mesta brzy hodi vidle do elektrifikace automobilu.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/pa ... alo-vjezd/
edit: vim ze to tu bylo, ale Stano, jako velky obhajce elektroaut, na to nereagoval(mozna jsem to prehledl) a proto jsem to smeroval primo na neho
Do garazi maju zakaz aj auta s plynom. To znamena, ze nejazdia?
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
na konkretni dotaz odpovidas
ze ja to porad zkousim.Vacsina hejterov elektro auto nikdy neprevadzkovala a ani v nom nesedela.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nechapes reakciu na tvoje tvrdenie, ze som velky zastanca elektro aut?
A co mam na tom vysvetlovat? Podpalil som ho? Bolo moje? Liionky teatralne horia. Aj pri nabijani, niekedy. Zvolavacka na Kugu bola tiez z tohto dovodu. A je jedno, ci ide o auto, kolobezku, mobil, alebo lampu. (inak to je tiez dovod, preco mat doma poziarny hlasic, asi kazdy nabija mobil cez noc)
Horievali aj auta na plyn. Aj benzinove. Ci vies, ci nevies, pribeh a (ne)riesenie problemu Fordom na starej dobrej poctivej atmosfere bez ekokurvitok Ford Pinto. Kolko ludi v nom uhorelo.
Prides, vyhodis nejaky clanok, vyfabulujes si osobne oznacenie a zaskatulkovanie, a cakas nejaku konkretnu odpoved, predpokladam ze uznanie omylu a potvrdenie toho, co chces pocut.
A co mam na tom vysvetlovat? Podpalil som ho? Bolo moje? Liionky teatralne horia. Aj pri nabijani, niekedy. Zvolavacka na Kugu bola tiez z tohto dovodu. A je jedno, ci ide o auto, kolobezku, mobil, alebo lampu. (inak to je tiez dovod, preco mat doma poziarny hlasic, asi kazdy nabija mobil cez noc)
Horievali aj auta na plyn. Aj benzinove. Ci vies, ci nevies, pribeh a (ne)riesenie problemu Fordom na starej dobrej poctivej atmosfere bez ekokurvitok Ford Pinto. Kolko ludi v nom uhorelo.
Prides, vyhodis nejaky clanok, vyfabulujes si osobne oznacenie a zaskatulkovanie, a cakas nejaku konkretnu odpoved, predpokladam ze uznanie omylu a potvrdenie toho, co chces pocut.
- jenikHK
- Moderátor
- Příspěvky: 2969
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Moje čerstvá zkušenost - v našich (družstevních) garážích na poslední schůzi (2019) se diskutovalo ohledně možnosti nabíjení (skoro jsem nabyl dojem, jak kdyby půlka lidí chtěla do roka pořídit elektro auto) a tento týden nově ve stanovách:Karel2 píše: ↑04.03.2021 07:54 Stano, Ty jako velky zastance el. aut, jak vysvetlis tohle a jak by se to dalo vyresit, mne to pripada, ze mesta brzy hodi vidle do elektrifikace automobilu.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/pa ... alo-vjezd/
edit: vim ze to tu bylo, ale Stano, jako velky obhajce elektroaut, na to nereagoval(mozna jsem to prehledl) a proto jsem to smeroval primo na neho
Zákaz vjezdu (a nabíjení) elektro aut, motocyklů i kol s lithiovou baterií z důvodu požární bezpečnosti (již dříve platil zákaz skladování paliv a olejů v kanystrech a nádobách).
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stano, z Tvych vyjadreni o elektroautech a jako velkeho zastance zelene energie, jsem tak usoudil.
Prave proto jsem se ptal, jak si elektronadsenci, coz povazuji i Tebe, predstavuji reseni tohohle konkretniho problemu v tom clanku, to co pises o vzniceni, jsou promile(LPG a dalsi) jenze pokud se rychle behem 10 let prejde na elektro, tak to bude treba 50-80% vozoveho parku a v tom je ten rozdil. Protlaci se neco, na co nejsou technologie a vyresene vsechny zasadni problemy souvisejici s elektroauty. Je jich malo?
Pokud blafne benzin, tak ho uhasis rozhodne lepe jak baterky. Koukam ale, ze to skoncilo jako u toho Norska.
mm. zajimalo by mne, jestli jsi nekdy uznal, ze v tom a v tom jsi nemel pravdu, ci naspon ze na to nemas co rici, jak uz jsem kdysi psal, byl by jsi spickovej politik.
Prave proto jsem se ptal, jak si elektronadsenci, coz povazuji i Tebe, predstavuji reseni tohohle konkretniho problemu v tom clanku, to co pises o vzniceni, jsou promile(LPG a dalsi) jenze pokud se rychle behem 10 let prejde na elektro, tak to bude treba 50-80% vozoveho parku a v tom je ten rozdil. Protlaci se neco, na co nejsou technologie a vyresene vsechny zasadni problemy souvisejici s elektroauty. Je jich malo?
Pokud blafne benzin, tak ho uhasis rozhodne lepe jak baterky. Koukam ale, ze to skoncilo jako u toho Norska.
mm. zajimalo by mne, jestli jsi nekdy uznal, ze v tom a v tom jsi nemel pravdu, ci naspon ze na to nemas co rici, jak uz jsem kdysi psal, byl by jsi spickovej politik.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ale ale. Prehladaj historiu. Napr:
viewtopic.php?p=1191631#p1191631
A napisal som to aj vela krat inokedy, aj ked v inom vyzname
Ked napisem, ze mam (mal som) na aute s A1/A5 olejom vyse 250t km, tak to znamena, ze ho obhajujem? Poukazujem na to, ze tu sirene bohorovne reci o destrukcii motora lahkobeznym olejom po 80t km su hlupost. To iste s 3 valcami. Alebo aj spominane elektromobily. Zboznujem, ked nieco hejtuju taki, co to v zivote ani len nevideli. Mudry jak radio z krcmy a internetovych diskusii, kde su mentali podobneho razenia.
A k samotnemu horeniu bateriek: Daju do bateriek viacej monitorovania clankov - teplotne cidla budu hustejsie a budu sa kontrolovat napatove urovne mensieho poctu clankov, nie cele sekcie ako teraz. Sucasny stav sa spolieha na urcitu (uzku) toleranciu parametrov vsetkych clankov. Ale postupnym starnutim, kontaminaciou pri vyrobe, hranicnou hodnotou uz z vyroby, atd. sa to casom rozhodi a moze to skoncit az destrukciou. Alebo sa prejde na inu technologiu, nie liion.
Po horeni Pinta prestali vyrabat benzinove auta? Alebo nebodaj nebyva nadrz/motor vzadu?
viewtopic.php?p=1191631#p1191631
A napisal som to aj vela krat inokedy, aj ked v inom vyzname
Ked napisem, ze mam (mal som) na aute s A1/A5 olejom vyse 250t km, tak to znamena, ze ho obhajujem? Poukazujem na to, ze tu sirene bohorovne reci o destrukcii motora lahkobeznym olejom po 80t km su hlupost. To iste s 3 valcami. Alebo aj spominane elektromobily. Zboznujem, ked nieco hejtuju taki, co to v zivote ani len nevideli. Mudry jak radio z krcmy a internetovych diskusii, kde su mentali podobneho razenia.
A k samotnemu horeniu bateriek: Daju do bateriek viacej monitorovania clankov - teplotne cidla budu hustejsie a budu sa kontrolovat napatove urovne mensieho poctu clankov, nie cele sekcie ako teraz. Sucasny stav sa spolieha na urcitu (uzku) toleranciu parametrov vsetkych clankov. Ale postupnym starnutim, kontaminaciou pri vyrobe, hranicnou hodnotou uz z vyroby, atd. sa to casom rozhodi a moze to skoncit az destrukciou. Alebo sa prejde na inu technologiu, nie liion.
Po horeni Pinta prestali vyrabat benzinove auta? Alebo nebodaj nebyva nadrz/motor vzadu?
- oscaar
- Pokročilý
- Příspěvky: 783
- Registrován: 18.10.2011 20:09
- Bydliště: Zlín
Re: Budoucí vývoj automobilismu
https://www.autojournal.cz/eu-zautoci-n ... 2103052106
Ti šašci v Bruselu asi nemají ponětí, co to rozpoutá. Až neprojdou homologací žádné auta se spalovacím motorem..
Ti šašci v Bruselu asi nemají ponětí, co to rozpoutá. Až neprojdou homologací žádné auta se spalovacím motorem..
Galaxy Trend-Business Edition 1.5 EcoBoost,118 kW, 2016, šedá metal. (Magnetic)
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
Transit Connect 1.8 TdCi 81 kw, r.v. 2010
Mondeo Sedan, r.v. 01, 1.8 Duratec HE, 81 Kw, Ghia, Silver
Focus kombi, r.v. 99, 1.8,85 kw, - prodáno
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Typicke motory pro mainstreamZaQik píše: ↑04.03.2021 08:13 https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
takhle by mela vypadat diskuze o budoucnosti ... a ne "dojezd", "rychlost nabiti" apod.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
porad cekam na ten postupny vyvoj elektromobilu a jestli je tohle cesta https://www.autoforum.cz/predstaveni/no ... l-nemecka/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To je cenova politika Skodovky.
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Budoucí vývoj automobilismu
O cenu pro masy jde v prvnim pripade, ale mne slo o tu logiku, aby se dostali s cenou na "prijatelnou" uroven, tak z toho udelaji nepouzitelny auto za milion. To je ten vyvoj co povede k masovemu rozsireni? Osobne nechapu nekoho co to koupi a to nejen skodovku. Mit auto co ma realny dojezd 150-200 km a bat se ze uviznu v kolone(v zime) a pak mit v mobilu na 1. miste odtah je asi taky reseni. Proste s dnesni technologii je to jen auto do mesta na popojizdky, jako druhe auto, problem je ze stoji nekolikrat vic jak to 1. hlavni. ""Pouzitelny"" je snad elektro nad 1,5mil, ale to neni auto pro 90% lidi.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ani v naftovej/benzinovej verzii to nie je auto pre 95% ludi. Kvoli cene. Pri cenovej politike skodovky mi nedava zmysel kupit si akykolvek model od nich. Ale tak niektori ludia to vidia inak.
Niektori si mozu dovolit ako auto do mesta aj toto. SUV pre zenu.
Niektori si mozu dovolit ako auto do mesta aj toto. SUV pre zenu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů