Budoucí vývoj automobilismu

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6579
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od Karel2 » 11.11.2021 11:27

reci se vedou a skutek utek, nastesti
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... roce-2040/?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 14.11.2021 08:33

https://www.autojournal.cz/eu-zakaz-spa ... -mobilite/

mozna to patri i do sekce rozesmalo:
“Nebudeme vyhánět z aut lidi, kteří je skutečně potřebují. Naopak, pomůžeme jim s nákupem aut s nižší spotřebou, abychom jim snížili náklady na provoz. O to se všichni v Evropské komisi snažíme, “ dokončil svůj proslov eurokomisař.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4753
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od pkadecka » 14.11.2021 08:38

Jak za starých časů. Strana a vláda rozhodne, jestli prostý lid potřebuje auto a jaké.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 14.11.2021 11:04

S tím trochu souvisí i tohle - https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... 21-pionyr/

Nadpis je prachsprostej bulvár. Ale jako vážně v Continentalu počítají s tímhle?

"Continental tedy sází na to, že lidé budou jezdit pomalu, aby vůbec někam dojeli, pak na využití klasických brzd tedy dochází jen ojediněle."
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 14.11.2021 11:08

jo, to uz jsem cetl a rekl jsem si, ze continental (s ohledem na svoji velikost a sirokou nabidku dilu) muze sazet na kde co ... klidne i na bubny :nixw:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 14.11.2021 12:46

Elektromobily brzdia aj tak rekuperaciou. Pokym nepojdes brzda-plyn, bubny stacia.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 14.11.2021 14:09

A v krizové situaci otevřeš dveře a kufr jako brzdné štíty. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 14.11.2021 14:21

Jedno zastavenie vydrzia.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 14.11.2021 14:29

O výdrž asi nepůjde, spíš o účinnost. Navíc ty auta jsou čím dál tím víc těžší. Fyziku neochčiješ.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 14.11.2021 15:19

Continental tedy sází na to, že lidé budou jezdit pomalu, ...

to zabrzdis patama, jak Fred Flintstone
YouTube Video
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od miki21 » 14.11.2021 15:27

:totlsmile:
Tekže ušetří materiál i na podlaze a k novému autu bude za příplatek sada bot.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od stano. » 14.11.2021 15:31

miki21 píše: 14.11.2021 14:29 O výdrž asi nepůjde, spíš o účinnost. Navíc ty auta jsou čím dál tím víc těžší. Fyziku neochčiješ.
Pokym dokaze brzda vyvinut vacsiu brzdnu silu ako dokaze pneumatika drzat konktakt s cestou, staci to.
Dnesne bubny pouzivane na zadnej naprave su na tom ovela lepsie ako na starych autach. Uz neplati pravidlo, ze ESP muselo mat kotuce.

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2969
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od jenikHK » 14.11.2021 15:32

... a nebo se taky nemusí jezdit vůbec nikam a do Kauflandu vyrazí pěšky s kárkou.
Akorát nevím, jestli v Continentalu s touto variantou počítají - moc velkej kšeft z toho nebude...
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od petulak » 14.11.2021 15:37

stano. píše: 14.11.2021 15:31
miki21 píše: 14.11.2021 14:29 O výdrž asi nepůjde, spíš o účinnost. Navíc ty auta jsou čím dál tím víc těžší. Fyziku neochčiješ.
Pokym dokaze brzda vyvinut vacsiu brzdnu silu ako dokaze pneumatika drzat konktakt s cestou, staci to.
Dnesne bubny pouzivane na zadnej naprave su na tom ovela lepsie ako na starych autach. Uz neplati pravidlo, ze ESP muselo mat kotuce.
Bubny***
251638557_3118465771756354_5750019372249762712_n.jpg
kotouče***
P1030752.JPG
jezdil jsem oboje, a co brzdí líp?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Budoucí vývoj automobilismu

Příspěvek od ZaQik » 14.11.2021 16:01

jenikHK píše: 14.11.2021 15:32 ... a nebo se taky nemusí jezdit vůbec nikam a do Kauflandu vyrazí pěšky s kárkou.
Akorát nevím, jestli v Continentalu s touto variantou počítají - moc velkej kšeft z toho nebude...
i karka muze mit letni/zimni gumy continental :wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Honza544 a 11 hostů