I když jedu mimo město, tak mě zajímá hlavně 0-50 (obec) a 50-90 (konec obce), 0-100 potřebuju akcelerovat málo kdy. No a pak v extrému 90-130 na rychlé předjetí.Sentik píše: ↑20.04.2021 19:30 No jo, ale s tim autem by se asi počítalo i v příměstským provozu a né jen a pouze město a tam jsou hodnoty zrychlení kolem 19s z 0-100 snad až nebezpečný.
Něco takovýho pustit do normálního provozu, to je peklo. Je hezký jak málo stačí na udržování daný rychlosti, ale je potřeba se na tu rychlost taky dostat a to tomuhle autíčku bohužel trvá dýl než průměrně zdatnýmu cyklistovi
Souhlasim, je to auto především do města a na občasnej vejlet kolem komína s důrazem se vyhýbat dálnicím, kde to opravdu je při cca 80km/h velmi nebezpečný. Škoda že si nemůžu u Leafa omezit výkon (80 kW)/krouťák (254 Nm), zajímalo by mě jak je to použitelný/otravný.