Nosiče kol na tažné zařízení
- Infinter
- Zkušený
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 14.10.2009 11:53
- Bydliště: Pardubice
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Tvl my jsme fakt kocourkov pod*lanej. Všude jinde to funguje, ale tady prostě nemůže. Hlavně že když to přendáš, tak je to taky blbě
Nechám si udělat napodobeninu (když je v ceně) a uvidím..
Nechám si udělat napodobeninu (když je v ceně) a uvidím..
- Vitalish
- Zkušený
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 22.04.2010 21:53
- Bydliště: Pjaha
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
nemáte někdo zkušenost s tímhle držákem? http://www.vapol.cz/cz/produkt/nosic-th ... kolapevny/
nekejvou s v tom kola? Nemá to světla (dají se dokoupit), nevykostěj mě poliši za to? Nebo spíš možná někdo nahulí do mě zezadu, když neuvidí rozsvícený brzdovky :-/
nekejvou s v tom kola? Nemá to světla (dají se dokoupit), nevykostěj mě poliši za to? Nebo spíš možná někdo nahulí do mě zezadu, když neuvidí rozsvícený brzdovky :-/
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Tohle je to samé jako 9708, akorát tohle je pro 3 kola. Problém je v tom, že to není schválené pro provoz v ČR, takže s tím jezdi, ale nesmí se ti stát nehoda, jinak riskuješ, že si toho šikovný likvidátor všimne. Ale to je spíš v rovině teorie. Jinak jsou tyto nosiče velice elegantní řešení, levné a samotný nosič je velice skladný. Každopádně je ale potřeba koupit světelnou rampu, která se trošku humpolácky přidělává látkovými pásky k poslednímu kolu. A vtip na závěr, ani ta světelná rampa nemá schválení pro provoz v ČR . Je to kdyžtak Thule 976.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Vitalish
- Zkušený
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 22.04.2010 21:53
- Bydliště: Pjaha
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
enjoy:
to potvrzuje moji obavu že bez dokoupených světel je to nepoužitelný a zpráva o homologaci taky nic moc... i tak děkuju za info
to potvrzuje moji obavu že bez dokoupených světel je to nepoužitelný a zpráva o homologaci taky nic moc... i tak děkuju za info
- Infinter
- Zkušený
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 14.10.2009 11:53
- Bydliště: Pardubice
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Takže přidávám malý update. Pořídil jsem si nosič Wjenzek Alfa 3+1 (v Chrudimi měli naštěstí 1ks skladem, dali mi ho za internetovou cenu + plastová RZ zdarma. ) - takže jsem ještě před koupí vyzkoušel funkčnost otevírání. Je tam rezerva cca 5 cm od nárazníků, takže bez problémů.
Odjeli jsme s tím trasu Pardubice - Velké Losiny a zpět. Max rychlost 100 km/h, naloženy 3ks kol pro dospěláky. Zatím bez namontovaného 4 tého nosiče.
+ cena (oproti Thule)
+ rychlá montáž (nosiče sám, na kola je lepší dva, nebo se to musí natrénovat)
+ určitě by se vešlo do kufru (nezkoušel jsem)
+ po dotažení šroubu drží nakouli jak hebrejská víra (bez problému se rozhoupe celé auto)
+ na jízdních vlastnostech (1,6 benzín) to pocitově nebylo znát
+ ochranné trubky kolem světel
+ při sklopení naloženého nosiče drží solidně
+ lze naložit/vyložit komplet celý kufr, kočárek jsme vyndali bez problémů (lze projít mezi nosičem a nárazníkem)
+ vzhled
+ naše treková kola lehce přesahovaly obrys auta (táta má o něco větší, ale pořád byla šířka stejná jako auto se zrcátky) - záleží na způsobu narovnání kol
- naskládat tam víc jak 2 ks kol je složitější, hlavně prvních pár pokusu je náročných - musí se najít systém kam šlapky atd. Doporučuju po úspěšným naložení vyfotit na mobil. Výhodou je pokud se dá snížit nebo otočit sedlo.
- když je nasazené kolo, šlapky jdou pootočit jen trošku (držák kola je do oblouku směrem nahoru)
- někomu by se nemuselo líbit dotahování velkým klíčem, ale mě to vůbec nevadilo
- držáky rámů kol se musí občas protáhnout rámem prvního ev. i druhého kola, záleží na velikosti a tvaru rámů (musí se to domyslet dopředu).
Celkově jsou jízdní vlastnosti jsou velmi příznivé, člověk o kolech prakticky neví. Z informací od druhého auta co jelo za námi držely kola dobře, nebylo znát že se nějak výrazně kývou. Odjeli jsme cca 250 km a nebyl jediný problém. Jen mě po tankování překvapila zvýšená spotřeba, ale to není ověřené, vzhledem ke krátké vzdálenosti.
Celkově hodnotím velmi dobře, dal bych 9 z 10. Některé "nešikovnosti" jsou daní za příznivou cenu
P.S: Možná i půl bodík navíc, protože jsme se u nakládání výjmečně nepohádali se ženou (nakládal jsem sám )
Odjeli jsme s tím trasu Pardubice - Velké Losiny a zpět. Max rychlost 100 km/h, naloženy 3ks kol pro dospěláky. Zatím bez namontovaného 4 tého nosiče.
+ cena (oproti Thule)
+ rychlá montáž (nosiče sám, na kola je lepší dva, nebo se to musí natrénovat)
+ určitě by se vešlo do kufru (nezkoušel jsem)
+ po dotažení šroubu drží nakouli jak hebrejská víra (bez problému se rozhoupe celé auto)
+ na jízdních vlastnostech (1,6 benzín) to pocitově nebylo znát
+ ochranné trubky kolem světel
+ při sklopení naloženého nosiče drží solidně
+ lze naložit/vyložit komplet celý kufr, kočárek jsme vyndali bez problémů (lze projít mezi nosičem a nárazníkem)
+ vzhled
+ naše treková kola lehce přesahovaly obrys auta (táta má o něco větší, ale pořád byla šířka stejná jako auto se zrcátky) - záleží na způsobu narovnání kol
- naskládat tam víc jak 2 ks kol je složitější, hlavně prvních pár pokusu je náročných - musí se najít systém kam šlapky atd. Doporučuju po úspěšným naložení vyfotit na mobil. Výhodou je pokud se dá snížit nebo otočit sedlo.
- když je nasazené kolo, šlapky jdou pootočit jen trošku (držák kola je do oblouku směrem nahoru)
- někomu by se nemuselo líbit dotahování velkým klíčem, ale mě to vůbec nevadilo
- držáky rámů kol se musí občas protáhnout rámem prvního ev. i druhého kola, záleží na velikosti a tvaru rámů (musí se to domyslet dopředu).
Celkově jsou jízdní vlastnosti jsou velmi příznivé, člověk o kolech prakticky neví. Z informací od druhého auta co jelo za námi držely kola dobře, nebylo znát že se nějak výrazně kývou. Odjeli jsme cca 250 km a nebyl jediný problém. Jen mě po tankování překvapila zvýšená spotřeba, ale to není ověřené, vzhledem ke krátké vzdálenosti.
Celkově hodnotím velmi dobře, dal bych 9 z 10. Některé "nešikovnosti" jsou daní za příznivou cenu
P.S: Možná i půl bodík navíc, protože jsme se u nakládání výjmečně nepohádali se ženou (nakládal jsem sám )
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Jen upozorním, jelikož tyhle nosiče máme dva na půjčovně, tak u jednoho z nich se časem udělala vůle v uchycení oblouku, na kterém jsou přichycená tři upínací ramena s kleštěmi, v těch spodních velkých plastových maticích. Nejspíš to bylo způsobené špatným dotažením těchto matic, nicméně teď už je to zdá se na výměnu, je tam menší vůle a ohnout zpátky tak, aby to bylo bez vůle dobře nepůjde.
Tak jen na toto pozor.
A ještě se vyskytla u nových nosičů závada v tom, že zákazníci strhli tu matici, kterou se přichycuje nosič na tažné zařízení. To ale Wjenzek řeší reklamací během jednoho týdne.
Tak jen na toto pozor.
A ještě se vyskytla u nových nosičů závada v tom, že zákazníci strhli tu matici, kterou se přichycuje nosič na tažné zařízení. To ale Wjenzek řeší reklamací během jednoho týdne.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Infinter
- Zkušený
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 14.10.2009 11:53
- Bydliště: Pardubice
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Díky za tip, pro jistotu to zkontroluju
- ACAD
- .
- Příspěvky: 89
- Registrován: 23.03.2014 09:49
- Bydliště: Boskovice
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Oživím poněkud starší téma.
Doporučíte někdo nosič kol na tažné zařízení?
Potřebuji na 3 kola.
Nepracuje někdo v této branži, kdo by dokázal poradit?
Nebo dokonce nabídnout nějakou zajímavou cenu??
Kamarád mi doporučuje Atera Strada 3M Sport.
Co myslíte? Stojí za ty peníze??
Doporučíte někdo nosič kol na tažné zařízení?
Potřebuji na 3 kola.
Nepracuje někdo v této branži, kdo by dokázal poradit?
Nebo dokonce nabídnout nějakou zajímavou cenu??
Kamarád mi doporučuje Atera Strada 3M Sport.
Co myslíte? Stojí za ty peníze??
Ford Focus ST 310 Wolf
Ford Focus ST 225
Peugeot 206 RC
Ford Puma 1,7
Ford Focus ST 225
Peugeot 206 RC
Ford Puma 1,7
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Asi dotaz pro mě.. , tohle mě přímo žíví..
Chceš to s veškerou omáčkou okolo nebo Ti bude stačit, když řeknu, Ateře se obloukem vyhni a kup Thule Velocompact 926? . Klidně Ti k tomu řeknu všechno dopodrobna, ale dostanu se nakonec k tomu samému.
Zajímavou cenu taky umím, ale nebude se už moc lišit od nejlevnější ceny, kterou si sám dokážeš najít.
Chceš to s veškerou omáčkou okolo nebo Ti bude stačit, když řeknu, Ateře se obloukem vyhni a kup Thule Velocompact 926? . Klidně Ti k tomu řeknu všechno dopodrobna, ale dostanu se nakonec k tomu samému.
Zajímavou cenu taky umím, ale nebude se už moc lišit od nejlevnější ceny, kterou si sám dokážeš najít.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- ACAD
- .
- Příspěvky: 89
- Registrován: 23.03.2014 09:49
- Bydliště: Boskovice
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
díky za doporučení.
Poprosím i o tu omáčku, jak píšeš.
Níže kopie mailu, kterou kamarád dostal, když objednal Thule.
Dobrý den,
děkujeme za objednávku, dle tel. rozhovoru věnujte pozornost tomuto
e-mailu, systém Thule Euroway nemůžeme příliš doporučit.
Vámi objednaný systém Thule EuroWay G2 je nízkorozpočtový, tzn. zamykání
máte pouze u jednoho ze tří kol (vnější kolo má zamykatelnou stahovací
růžici, ostatní nikoliv), stahovací páka je celoplastová a kroutí
se při dotahování, systém sklápění nosiče je celoplastový - plastový
zobáček, který zacvakne do plastového okénka - toto celé drží váhu kol.
Nosnost je pouze 51kg bez možnosti rozšíření o další kolo (tedy čtvrté
kolo). Další nevýhodou
je jeho upínání - jednak systém nasadíte na kouli tažného zařízení a
systém Vám padá, resp. nedisponuje rozpěrnými prvky, které by ho udržely.
Z tohoto důvodu tedy musíte systém nasadit na kouli, držet ho v poloze
před stažením (kroutí se Vám na obě strany a padá dolů) + stahovací páka
není plně automatická, ale poloautomatická. Před každým stažením musíte
tzv. aretačním šroubem nastavit polohu páky a přizpůsobit konkrétní kouli
(tzn. držíte systém jednou rukou, pak druhou aretujete a zkoušíte
přednastavit a stahovat páku tak, aby systém již držel). Toto když u nás
zákazníci vidí, tento systém nekupují, resp. jsou mnohdy překvapeni -
produktové video výrobce samozřejmě nevýhody systému nevyzdvihne. Pokud
vozíte na stejném vozidle, nastavovat musíte stejně - při každém stažení
má koule jiný objem ("ohoblování" laku při předchozím stažení, koroze
apod.). Z těchto důvodů Vám Vámi objednaný systém doporučit nemůžeme s
přihlédnutím ke konkurenčním produktům.
Ve stejné cenové relaci Vám doporučím systém Atera Strada 3M Sport:
http://www.nosice-stresni.cz/detail/nos ... rma!!!--1/
Přívlastek "M" znamená vylepšený systém sklápení. U tohoto systému
nabízíme rovněž dopravu zdarma, ale i SPZ, takže se cenově dostanete
velice blízko Thule. Jedná se o německý precizní systém Atera, který není
nízkorozpočtový - resp. sdílí prvky i s nejvyšší řadou Atera Evo apod. Vše
máte zamykatelné, žádné namáhané části nejsou z plastu jako u Thule.
Robustní kovové zuby drží celý systém nesklopený, zvýšená nosnost i
robustnost nosiče hovoří za vše - nosnost systému 68kg!, možnost převozu
elektrokol. Co se týče nasazení na kouli tažného zařízení - je úplně na
jiné úrovni. Přijdete ke kouli - systém nasadíte a i v povoleném stavu
díky rozpěrkám drží na kouli. Tzn. ho nemusíte nesmyslně držet. Pouze
srovnáte s vozidlem ze strany na stranu a plně automatickou páku stáhnete
dolů. Nic nemusíte nastavovat, aretovat apod. Vše je plně automatické a
přizpůsobí se jakémukoliv tažnému zařízení.
Hmotnost systému, jeho skladnost, kvalita a pohodlí při upínání z něj
dělají v podobné cenové relaci tou nejlepší volbou. Thule je absolutně
neporovnatelně horším produktem za stejné peníze. Vámi objednaný systém si
u nás na pobočce, tzn. z řady zákazníků, kteří si systém prohlédnou před
koupí a porovnají mezi konkurenčními produkty, nekupují.
Berte to tedy jako radu a doporučení, jedná se rozhodně o nejprodávanější
model v podobné cenové relaci pro 3 kola.
Případně je možné se zastavit u nás na prodejně, ideálně přímo s vozidlem,
na kterém budete nosič převážet a systémy si sám vyzkoušíte.
Poprosíme tedy o Vaši zpětnou reakci.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám plně k dispozici.
S přáním úspěšného dne zdraví
Jiří Čírtek
vedoucí prodeje
Poprosím i o tu omáčku, jak píšeš.
Níže kopie mailu, kterou kamarád dostal, když objednal Thule.
Dobrý den,
děkujeme za objednávku, dle tel. rozhovoru věnujte pozornost tomuto
e-mailu, systém Thule Euroway nemůžeme příliš doporučit.
Vámi objednaný systém Thule EuroWay G2 je nízkorozpočtový, tzn. zamykání
máte pouze u jednoho ze tří kol (vnější kolo má zamykatelnou stahovací
růžici, ostatní nikoliv), stahovací páka je celoplastová a kroutí
se při dotahování, systém sklápění nosiče je celoplastový - plastový
zobáček, který zacvakne do plastového okénka - toto celé drží váhu kol.
Nosnost je pouze 51kg bez možnosti rozšíření o další kolo (tedy čtvrté
kolo). Další nevýhodou
je jeho upínání - jednak systém nasadíte na kouli tažného zařízení a
systém Vám padá, resp. nedisponuje rozpěrnými prvky, které by ho udržely.
Z tohoto důvodu tedy musíte systém nasadit na kouli, držet ho v poloze
před stažením (kroutí se Vám na obě strany a padá dolů) + stahovací páka
není plně automatická, ale poloautomatická. Před každým stažením musíte
tzv. aretačním šroubem nastavit polohu páky a přizpůsobit konkrétní kouli
(tzn. držíte systém jednou rukou, pak druhou aretujete a zkoušíte
přednastavit a stahovat páku tak, aby systém již držel). Toto když u nás
zákazníci vidí, tento systém nekupují, resp. jsou mnohdy překvapeni -
produktové video výrobce samozřejmě nevýhody systému nevyzdvihne. Pokud
vozíte na stejném vozidle, nastavovat musíte stejně - při každém stažení
má koule jiný objem ("ohoblování" laku při předchozím stažení, koroze
apod.). Z těchto důvodů Vám Vámi objednaný systém doporučit nemůžeme s
přihlédnutím ke konkurenčním produktům.
Ve stejné cenové relaci Vám doporučím systém Atera Strada 3M Sport:
http://www.nosice-stresni.cz/detail/nos ... rma!!!--1/
Přívlastek "M" znamená vylepšený systém sklápení. U tohoto systému
nabízíme rovněž dopravu zdarma, ale i SPZ, takže se cenově dostanete
velice blízko Thule. Jedná se o německý precizní systém Atera, který není
nízkorozpočtový - resp. sdílí prvky i s nejvyšší řadou Atera Evo apod. Vše
máte zamykatelné, žádné namáhané části nejsou z plastu jako u Thule.
Robustní kovové zuby drží celý systém nesklopený, zvýšená nosnost i
robustnost nosiče hovoří za vše - nosnost systému 68kg!, možnost převozu
elektrokol. Co se týče nasazení na kouli tažného zařízení - je úplně na
jiné úrovni. Přijdete ke kouli - systém nasadíte a i v povoleném stavu
díky rozpěrkám drží na kouli. Tzn. ho nemusíte nesmyslně držet. Pouze
srovnáte s vozidlem ze strany na stranu a plně automatickou páku stáhnete
dolů. Nic nemusíte nastavovat, aretovat apod. Vše je plně automatické a
přizpůsobí se jakémukoliv tažnému zařízení.
Hmotnost systému, jeho skladnost, kvalita a pohodlí při upínání z něj
dělají v podobné cenové relaci tou nejlepší volbou. Thule je absolutně
neporovnatelně horším produktem za stejné peníze. Vámi objednaný systém si
u nás na pobočce, tzn. z řady zákazníků, kteří si systém prohlédnou před
koupí a porovnají mezi konkurenčními produkty, nekupují.
Berte to tedy jako radu a doporučení, jedná se rozhodně o nejprodávanější
model v podobné cenové relaci pro 3 kola.
Případně je možné se zastavit u nás na prodejně, ideálně přímo s vozidlem,
na kterém budete nosič převážet a systémy si sám vyzkoušíte.
Poprosíme tedy o Vaši zpětnou reakci.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme Vám plně k dispozici.
S přáním úspěšného dne zdraví
Jiří Čírtek
vedoucí prodeje
Ford Focus ST 310 Wolf
Ford Focus ST 225
Peugeot 206 RC
Ford Puma 1,7
Ford Focus ST 225
Peugeot 206 RC
Ford Puma 1,7
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Pan Čírtek mě začíná bavit čím dál víc... . On se z něj stal totiž hlavní dovozce Atery a dokonce na FOR BIKE v Letňanech ukazoval na Thule nosiči, jak je špatný oproti Ateře. Celé je to o tom, že Atera se prodává za ceny, na kterých je prostě 2x větší marže, než se dá udělat na Thule(obrovská konkurence v ČR tlačí ceny Thule mnohdy až těsně nad nákup). Thule prodejců je tu prostě moc. Což je ale dobře pro tebe jako zákazníka.
Schválně si přečti oba odstavce mezi řádky.. Thule = všechno špatně, Atera = všechno jak od pána boha. Tady asi něco smrdí
Po pravdě, asi mi uvěříš, když řeknu, že je mi upřímně jedno, co budeš nakonec vozit na svém autě, nijak se mě to osobně nedotýká, ale když vidím takovéhle s prominutím tendenční kecy, mám chuť si ten text půjčit a ukázat zástupci Thule, protože tenhle člověk samozřejmě prodává i Thule a taky z něj dost žije. Vůbec mu nejde o to, doporučit to nejlepší, ale to, na čem má větší zisk. Stačí e podívat na jejich stránky, proklikat se menu a u výběru výrobců nosičů na TZ bude u ATERY (doporučujeme). Prostě to tlačí za každou cenu.
Nicméně, vyjmenované zápory u nosiče Thule G2 jsou u modelu Velocompact 926 zcela odstraněny, je zde možnost adaptéru pro čtvrté kolo, je zde upínací mechanismus, který drží nosič na kouli i v uvolněném stavu, jsou zde všechny ramena uzamykatelná a nosnost je 60kg. Aretační kolečko se nastavuje na jednu kouli pouze jednou a naposled a je to naprostá vychytávka, protože Ti dává možnost nastavit si tlak na páku podle vlastní chuti a vzhledem k nestejnosti průměru koulí máš vždy jistotu pevného úchopu.
A teď si přisadím na Ateru..
mechanismus upevnění na kouli se používáním vymačkává a je neopravitelný(není moje teze, ale uživatelů, kteří si pak radši koupili Thule).
Dosedací plasty pro pneumatiky se musí nastavovat pro každé kolo extra a utahovat se maticí! Což je šílený, ale Atera se toho drží i u střešních nosičů kol.
Odnímání celých ramen, což je podstatná věc, při montáži uchycení kol je složitější(hodně) než u Thule.
Samotná ramena jsou na principu pásků a ne kleští, což je zase princip Atery, který upřímně nechápu. Pásky jdou přestřihnout a kola pápá.. A náhradní pásky? Zapomeň, možná půjdou sehnat celá ramena za ranec.
Samotný nosič je pro mě na úrovni Základní řady Thule a možná ani to ne, spíš bych řekl že je tam, kde Thule bylo před 5 až 10 lety.
Budu rád, když mi uvěříš v tom, že Thule je oproti nejenom Ateře v nosičích kol na TZ i na střechu o krok napřed. Samozřejmě jsou lidé, kteří si svůj nosič Atera, který si koupili chválí. Ale pravděpodobně jen z toho důvodu, že nezkusili Thule a možná, že taky dostali taky takovou masírku od pana Čírtka..
ps: kdyby jsi měl možnost si oba nosiče postavit vedle sebe, garantuju ti, že by jsi si Ateru nevybral. I když pan Čírtek tvrdí, jak od toho zákazníci utíkají a trhají mu z ruky Ateru. Jedno se mu musí nechat, zpracovat zákazníka asi dovede. Bohužel ne pro jeho dobro.
Schválně si přečti oba odstavce mezi řádky.. Thule = všechno špatně, Atera = všechno jak od pána boha. Tady asi něco smrdí
Po pravdě, asi mi uvěříš, když řeknu, že je mi upřímně jedno, co budeš nakonec vozit na svém autě, nijak se mě to osobně nedotýká, ale když vidím takovéhle s prominutím tendenční kecy, mám chuť si ten text půjčit a ukázat zástupci Thule, protože tenhle člověk samozřejmě prodává i Thule a taky z něj dost žije. Vůbec mu nejde o to, doporučit to nejlepší, ale to, na čem má větší zisk. Stačí e podívat na jejich stránky, proklikat se menu a u výběru výrobců nosičů na TZ bude u ATERY (doporučujeme). Prostě to tlačí za každou cenu.
Nicméně, vyjmenované zápory u nosiče Thule G2 jsou u modelu Velocompact 926 zcela odstraněny, je zde možnost adaptéru pro čtvrté kolo, je zde upínací mechanismus, který drží nosič na kouli i v uvolněném stavu, jsou zde všechny ramena uzamykatelná a nosnost je 60kg. Aretační kolečko se nastavuje na jednu kouli pouze jednou a naposled a je to naprostá vychytávka, protože Ti dává možnost nastavit si tlak na páku podle vlastní chuti a vzhledem k nestejnosti průměru koulí máš vždy jistotu pevného úchopu.
A teď si přisadím na Ateru..
mechanismus upevnění na kouli se používáním vymačkává a je neopravitelný(není moje teze, ale uživatelů, kteří si pak radši koupili Thule).
Dosedací plasty pro pneumatiky se musí nastavovat pro každé kolo extra a utahovat se maticí! Což je šílený, ale Atera se toho drží i u střešních nosičů kol.
Odnímání celých ramen, což je podstatná věc, při montáži uchycení kol je složitější(hodně) než u Thule.
Samotná ramena jsou na principu pásků a ne kleští, což je zase princip Atery, který upřímně nechápu. Pásky jdou přestřihnout a kola pápá.. A náhradní pásky? Zapomeň, možná půjdou sehnat celá ramena za ranec.
Samotný nosič je pro mě na úrovni Základní řady Thule a možná ani to ne, spíš bych řekl že je tam, kde Thule bylo před 5 až 10 lety.
Budu rád, když mi uvěříš v tom, že Thule je oproti nejenom Ateře v nosičích kol na TZ i na střechu o krok napřed. Samozřejmě jsou lidé, kteří si svůj nosič Atera, který si koupili chválí. Ale pravděpodobně jen z toho důvodu, že nezkusili Thule a možná, že taky dostali taky takovou masírku od pana Čírtka..
ps: kdyby jsi měl možnost si oba nosiče postavit vedle sebe, garantuju ti, že by jsi si Ateru nevybral. I když pan Čírtek tvrdí, jak od toho zákazníci utíkají a trhají mu z ruky Ateru. Jedno se mu musí nechat, zpracovat zákazníka asi dovede. Bohužel ne pro jeho dobro.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- ACAD
- .
- Příspěvky: 89
- Registrován: 23.03.2014 09:49
- Bydliště: Boskovice
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Díky moc.
Pomohl jsi mi.
V tomhle se vůbec nevyznám. Takže Tvojí rady si pravdu cením.
Dáš mi tedy nějakou cenu?
Rád vezmu od Tebe. Nebo si mám najít v jakémkoli obchodě někde na netu?
Pomohl jsi mi.
V tomhle se vůbec nevyznám. Takže Tvojí rady si pravdu cením.
Dáš mi tedy nějakou cenu?
Rád vezmu od Tebe. Nebo si mám najít v jakémkoli obchodě někde na netu?
Ford Focus ST 310 Wolf
Ford Focus ST 225
Peugeot 206 RC
Ford Puma 1,7
Ford Focus ST 225
Peugeot 206 RC
Ford Puma 1,7
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Čau, známá hledá nosič (ideálně na 4 kola- skoro dospělá) na auto velikosti Fabie. Kouli to má. Osobně si nejsem jist, jestli 4 kola na kouli jsou SAFE. Nějaký názor? Díky.
Pro Modré, kteří vědí- na Náchodskou to má asi 2 minuty, doporučoval jsem ji nedříve vypůjčení
Pro Modré, kteří vědí- na Náchodskou to má asi 2 minuty, doporučoval jsem ji nedříve vypůjčení
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 716
- Registrován: 24.12.2012 08:01
- Bydliště: Greater Bratislava
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Ked som robil vodicak pred 35 rokmi, tak ma v autoskole ucili, ze nic mi nesmie branit vo vyhlade dopredu ani dozadu. Toto iste som pocul pri skoleni vodicov referentskych aut pre 10 rokmi - ale tie bicykle za zadnym oknom predsa zavadzaju pri pohlade do spatneho zrkadla. Su tieto nosice vobec povolene?
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Nosiče kol na tažné zařízení
Homologaci mají. Co by se dělo u aut, která mají přepážku? Však máme 2 vnější zrcátka, ne?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů