Chcípnuti po nastartování

Motor, převodovka, DPF ...
Moderátor:foki
Odpovědět
gorlo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 11.02.2012 18:20

Chcípnuti po nastartování

Příspěvek od gorlo » 24.05.2015 09:33

Zdravím, mam problém při startování. Děje se to jen, když je studený motor. Více ve videu.
http://youtu.be/riJPVehweNI.
Ford S-Max 2.0i benzin rok 2006. Rodina si přála větší.
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není

Uživatelský avatar
dusanlulka
Junior
Junior
Příspěvky: 442
Registrován: 04.05.2013 16:57

Re: Chcípnuti po nastartování

Příspěvek od dusanlulka » 24.05.2015 10:01

Skoro rovnaky problem mal kolega a bol to vadny ERG
A diagnostika nehovory nic?

gorlo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 11.02.2012 18:20

Re: Chcípnuti po nastartování

Příspěvek od gorlo » 24.05.2015 10:02

Diagnostika ukazuje 0 chyb.
Ford S-Max 2.0i benzin rok 2006. Rodina si přála větší.
Ford Focus II FL 1.6 16V 74kW combi 2010.Naftu už nee.Už není

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Chcípnuti po nastartování

Příspěvek od hihi » 01.10.2015 21:28

P1414 -
Dohledal jsem toto (plus info z diagnostiky elm327):
This code is related to the secondary air injection system which is active on vehicle start-up. Circuit voltage reading high could be caused by a relay in the system not operating or the air pump motor not operating. The system shuts down as soon as the oxygen sensors are hot enough to provide control of mixture via the PCM. You would need to locate the air pump assy and relay and run a few checks to determine the cause for it not operating.

Ale jsem z toho zmatenej (nejde o moje auto). Galaxy 2.0i/85kW, r.v.1996. Co to je "druhá pumpa vzduchu"? Kde to něco hledat? Díky za rady.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Chcípnuti po nastartování

Příspěvek od hihi » 05.10.2015 00:59

secondary air pump jsem vydoloval. Rezavá věc. Rozebral jsem, co šlo (a jde dost), ještě oddělit turbínu od motoru, ale to už jen destruktivně.

Autu kolísají otáčky pořád (Galaxy 2.0i, rv 96, 85kW, benzín...
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů