Dálkový start S-MAX MK2
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.03.2022 17:29
- Bydliště: Čeladná
Re: Dálkový start S-MAX MK2
Můj osobní pohled a zkušenost s Webastem:
Webasto
výhody:
- DO s teoretickým dosahem 1km (reálně tak polovina při přímé viditelnosti, spíš 100 - 200m v horách nebo v zástavbě méně)
- zahřeje vodu a následně i prostor auta, odmrazí okna
nevýhody:
- cena zástavby cca 40 - 50t s DO, s ovládáním přes mobil o 8t více.
- vybíjí baterku (v kombinaci s inteligentím řízením baterie je to noční můra)
- zahřívání při -5 trvá min 15 min, spíš 20
- přímé spalování nafty/benzínu a s tím spojený puch
Automatický start
výhody:
- cena do 10t
- nevybíjí baterku
- příhřev vzduchu do kabiny jde téměr ihned
- chlazení v létě
nevýhody:
- motor se tak nevyhřeje jako s webastem
- dosah DO
Vzhledem k tomu, že i webasto zapínám v 95% z okna, tak autostart je pro mně lepší volba.
Webasto
výhody:
- DO s teoretickým dosahem 1km (reálně tak polovina při přímé viditelnosti, spíš 100 - 200m v horách nebo v zástavbě méně)
- zahřeje vodu a následně i prostor auta, odmrazí okna
nevýhody:
- cena zástavby cca 40 - 50t s DO, s ovládáním přes mobil o 8t více.
- vybíjí baterku (v kombinaci s inteligentím řízením baterie je to noční můra)
- zahřívání při -5 trvá min 15 min, spíš 20
- přímé spalování nafty/benzínu a s tím spojený puch
Automatický start
výhody:
- cena do 10t
- nevybíjí baterku
- příhřev vzduchu do kabiny jde téměr ihned
- chlazení v létě
nevýhody:
- motor se tak nevyhřeje jako s webastem
- dosah DO
Vzhledem k tomu, že i webasto zapínám v 95% z okna, tak autostart je pro mně lepší volba.
S-Max 2016, 2.0 TDCi 132kW, Powershift, 4x4
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 21278
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Dálkový start S-MAX MK2
me to i s dalkovym startem vyslo na necelych 10k
jinak i nastartovany motor spaluje palivo, takze ten smrad je kolem auta taky

zalezi na nastaveni dalkove startu: pokud si nastavis i vyhrev okna (rozmrazeni), tak na PTC Ti uz moc elektriny z alternatoru nezbyde ... navic na volnobezne otacky studeneho motoru se poradne neodmrazi ani celni sklo
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.03.2022 17:29
- Bydliště: Čeladná
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 21278
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Dálkový start S-MAX MK2
vrakoviste ... originalni zastavba ... jen telestart jsem kupoval novy
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.03.2022 17:29
- Bydliště: Čeladná
Re: Dálkový start S-MAX MK2
když jsem naposled hledal nárazník a chladič, tak mi to nabízeli za cenu ne nepodnou ceně nového dílu :/
Jinak puch té nafty z webasta je jiný než ten, který jde z výfuku auta. Přijde mi výraznější.
Do 10k bych to zvažoval znova, u S-MAXE jsem četl, že se BMS dá deaktivovat. Vzhledem k tomu, že S-MAX míval webasto jako příslušeství, bude mít přípravu na montáž nebo je všechno třeba dodělávat? (zavěšení topného modulu, průchodky, připojení elektro)
Jinak puch té nafty z webasta je jiný než ten, který jde z výfuku auta. Přijde mi výraznější.
Do 10k bych to zvažoval znova, u S-MAXE jsem četl, že se BMS dá deaktivovat. Vzhledem k tomu, že S-MAX míval webasto jako příslušeství, bude mít přípravu na montáž nebo je všechno třeba dodělávat? (zavěšení topného modulu, průchodky, připojení elektro)
S-Max 2016, 2.0 TDCi 132kW, Powershift, 4x4
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 21278
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Dálkový start S-MAX MK2
pocitej jen s drazakama
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Dálkový start S-MAX MK2
Ja webasto pouzivam primarne pro mensi opotrebeni motoru pri studenem startu. Nahrati interieru je bonus 

- rob456
- Junior
- Příspěvky: 270
- Registrován: 10.04.2018 20:03
Re: Dálkový start S-MAX MK2
Ale při použití dálkového startu zůstává auto dál zamčené.Raada píše: ↑16.03.2022 10:46 Mondeo V. a S-Max II. jsou v tomto ohledu totozne a ten navod by mel fungovat i na S-Max II. To, zda tam mas Sync 2 nebo 3 by na konfiguraci nemelo mit vliv. Ale jsou tu jini borci, kteri do toho vidi vic. Jen jsem pochopil, ze vytvorenim toho klicku s dalkovym startem jsou ty predchozi jen v roli havarijniho klice, kterym si auto na dalku/bezklicove neotevres a start je mozny jen jak je popisovany ve videu. Otazka je, zda ten dalkovy start prinese takovy efekt. Jako pokud nemas webasto tak to mozna muze trochu pomoci vyhrat auto v zime a v lete zase vyklimatizovat. Ale treba v lete mi to prijde zbytecny, protoze proc budu chladit zavrenej interier treba ze 60st., kdyz tesne pred prichodem dokazu otevrit vsechna 4 okna na dalku a behem prvnich par desitek metru vyvetram interier pruvanem z tech 60 na 30 a pak uz zavru a pojede klima.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, STLine, 2018
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Dálkový start S-MAX MK2
To je jasny, ze je zamceny. Ja psal upozorneni, ze diky vytvoreni toho noveho klice s dalkovym startem se ty stavajici stavaji jen nouzovymi - viz to video.
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11.03.2022 17:29
- Bydliště: Čeladná
Re: Dálkový start S-MAX MK2
Tak dálkový start povolen. Klíč zakoupen na Allegro.pl jako Ford Mondeo/S-MAX 434mh. Druhý ještě na cestě z číny: https://www.aliexpress.com/item/1005002977291451.html
Klíč dle návodu z videa přidán mezi admin klíče a následně přes Forscan aktualizovaný hodnoty na RTM, IPC a BMC. Následně reset všech tří modulů.
RTM:
751-01-01 01F0 80CC přepsáno na 02F0 80CC (přepisuje se pouze druhá číslice, ostatní ponechat původní)
IPC:
Remote Start:Enabled
Remote Start - Climate Settings:Enabled
Remote Start - Driver Seat:Enabled
Remote Start - Passenger Seat:Enabled
Remote Start - Rear Defrost:Enabled
Remote Start - Steering Wheel:Enabled
BCM (u mne se jmenuje BdyCM)
Remote Start:Enabled
Remote Start - Duration Initial Value:15 Minutes
Remote Start - Vehicle:10 Minutes
Před provedením úprav je vhodné uložit nastavení modulů do souboru na počítači. Po nastavení a restartu modulů se v levém menu na tachometru objeví menu Remote Start (mám EN verzi), je dobré zkontrolovat, že je povolena položka System. Motor se spouští u zamčeného vozu zmáčnutím tlačítka 1x zamknout a 2x dálkový start, pokud auto nemůže nastartovat tak blikne a zatroubí (u mně např. otevřené víko motoru), pokud může blikne a nastartuje.
Edit: Došel klíč z číny. Programování proběhlo bez problémů. Kvalita klíče je vyšší než u "Polského", má dokonce ochranu proti vodě jako originál od Fordu. Má rovněž viditelné okýnko pro diodu, avšak dioda na plošném spoji není.
Počasí dovolilo dálkový start vyzkoušet. Venku ráno -2 a k 10cm sněhu. Po 15 minutách jsme šli do auta, sedačka byla nahřátá, prostor auta mohl mít okolo 10st a čelní sklo mělo povolenou vstvu ledu na skle a šlo dobře očistit jen shrnutím vstvy sněhu. Za mně tedy přešně to co jsem od toho očekával. Teď ještě test s klimou až bude teplo.
Klíč dle návodu z videa přidán mezi admin klíče a následně přes Forscan aktualizovaný hodnoty na RTM, IPC a BMC. Následně reset všech tří modulů.
RTM:
751-01-01 01F0 80CC přepsáno na 02F0 80CC (přepisuje se pouze druhá číslice, ostatní ponechat původní)
IPC:
Remote Start:Enabled
Remote Start - Climate Settings:Enabled
Remote Start - Driver Seat:Enabled
Remote Start - Passenger Seat:Enabled
Remote Start - Rear Defrost:Enabled
Remote Start - Steering Wheel:Enabled
BCM (u mne se jmenuje BdyCM)
Remote Start:Enabled
Remote Start - Duration Initial Value:15 Minutes
Remote Start - Vehicle:10 Minutes
Před provedením úprav je vhodné uložit nastavení modulů do souboru na počítači. Po nastavení a restartu modulů se v levém menu na tachometru objeví menu Remote Start (mám EN verzi), je dobré zkontrolovat, že je povolena položka System. Motor se spouští u zamčeného vozu zmáčnutím tlačítka 1x zamknout a 2x dálkový start, pokud auto nemůže nastartovat tak blikne a zatroubí (u mně např. otevřené víko motoru), pokud může blikne a nastartuje.
Edit: Došel klíč z číny. Programování proběhlo bez problémů. Kvalita klíče je vyšší než u "Polského", má dokonce ochranu proti vodě jako originál od Fordu. Má rovněž viditelné okýnko pro diodu, avšak dioda na plošném spoji není.
Počasí dovolilo dálkový start vyzkoušet. Venku ráno -2 a k 10cm sněhu. Po 15 minutách jsme šli do auta, sedačka byla nahřátá, prostor auta mohl mít okolo 10st a čelní sklo mělo povolenou vstvu ledu na skle a šlo dobře očistit jen shrnutím vstvy sněhu. Za mně tedy přešně to co jsem od toho očekával. Teď ještě test s klimou až bude teplo.
S-Max 2016, 2.0 TDCi 132kW, Powershift, 4x4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti