Vyčtené chyby z diagnostiky

Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od viperk » 04.10.2009 18:15

Soupis forďáckejch kódů DTC v přiloženém souboru.

Třeba se někomu občas hodí :wink: (doufám,že už to tu snad není :oops: )
Přílohy
ford-dtc.rar
Ford DTC codes
(1.01 MiB) Staženo 10224 x
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Uživatelský avatar
Mafoo26
Nováček
Nováček
Příspěvky: 61
Registrován: 27.08.2009 17:50
Bydliště: Revúca
Kontaktovat uživatele:

Vyčtené chyby z diagnostiky

Příspěvek od Mafoo26 » 28.11.2009 15:09

chcem sa opýtať či nahodou niekto neve...bol som dnes na tom pc a ukazalo tam takuto chybu :
B2141- identifikacia modulu rizeni motoru nebyla rozeznána systemem modulu pasívneho zabeznepecni...

nevieš nahodou o čo ide? diky
FORD FOCUS, 2.0 TDci, r.v. 1999, motor, podvozok, budiky...z ford mondeo 2003, čierna metalíza, kolesá 18tky vpredu 225/40, vzadu 255/35, 96kw/131ps / nachipovane na 179 ps

makac102
Příspěvky: 1
Registrován: 21.06.2009 21:12

Chybový kod P1129

Příspěvek od makac102 » 17.01.2010 21:14

Nevie niekto kde môže byť chyba?Auto ide normálne.Presny vypis chyby je:

P1129 - Downstream Oxygen Sensors Swapped from Bank to Bank (HO2S-12-22)
The HEGO monitor checks and determines if the HO2S signal response for a fuel shift corresponds to the correct engine bank. The test fails when a response from the HO2S(s) being tested is not indicated. Crossed HO2S harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the harness connectors (downstream).
Crossed HO2S wiring at the 104-pin harness connectors (downstream).
Přílohy
p1129.jpg

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

chybová hlášení

Příspěvek od zuntak » 18.01.2010 17:50

Máte někdo možnost získat co znamená chybové hlášení na diagnostice mě to začíná písmenem U ale je to střední zavada nic zvlaštního někde chyba v komunikaci a jedná se o chyby U 1900 v elektrickem obvodu,a pak U 2516 to je u obouch zadních dveří,dá se někde sehnat co ty čísla znamenaj?

B.u.k.a.j
Příspěvky: 1
Registrován: 21.04.2010 18:33
Bydliště: KV , ČB

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od B.u.k.a.j » 19.06.2010 20:09

jde nějak vyblikat chybove kody bez te vecicky diagnosticke ? nefunguje mi abs a koukam do seznamu kodu , ze by melo ukazat presne co nefunguje ... predem dik za odpoved

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Seznam DTC kódů Ford

Příspěvek od V12 » 06.07.2010 13:29

Vo vyssie uvedenom PDF nie su vsetky kody, nasiel som iny zoznam, zda sa kompletnejsi. Je v prilohe.
Přílohy
ford-dtc.pdf
(365.36 KiB) Staženo 6255 x
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

mancini
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 08.10.2011 19:55

Diagnostika-chyby

Příspěvek od mancini » 28.10.2011 15:44

Dobrý den,chci se zeptat,mám ford focus 1.6 benzín 74kW r.v.2001 a rozsvítila se mi kontrolka motoru,hlásilo mi to chybnou lambda sondu,kterou jsem vyměnil,ale kontrolka se rozsvítila opět,tak jsme to znovu napíchli a ukázalo nám to chyby P1000 a P0136.pokud máte s tím nějaké zkušenosti,tak mi prosím poraďte,díky moc

zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: Diagnostika-chyby

Příspěvek od zaks » 28.10.2011 15:49

Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

Mef
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29.03.2010 18:57
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Kontaktovat uživatele:

P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od Mef » 22.02.2012 06:38

Zdravím,
v poslední době jsem řešil problémy s naftou, respektive s filtrem.
Auto bylo jak u mého dvorního servicemana, tak i ve značkovém servisu.
Na výpisu závad se vždy objevila závada:
P0234 - Podmínky přeplňování turbodmychadlem - během akcelerace zjištěn neočekávaně vysoký tlak přeplňování
Nikdo ze servisáků to neřešil, ani mi o tom nic neříkal.
Když jsem cca 2 roky zpět měl prvně auto na servisu s prasklou hadicí za IC, tak mi servisák říkal, že "rozpohybovával" nějaký ovládací ventil turba.
Má to souvislost s danou závadou? Jak vážná je to závada?
Díky za případné info
LOSGROŠ - FoFo II kombi 1.8 92kW 2007
Obrázek
ŠEMÍK - FoFo II kombi 1.6TDCI 66kW 2006
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od V12 » 22.02.2012 06:41

66 kW motor ma turbo s pevnou geometriou a obtokovym ventilom. Prave ten ventil je stale zavrety a sposobuje pretlakovanie motora. Pricin moze byt viacero - vada podtlakoveho otvarania, mechanicke zadretie atd. atd. Musi to pozriet mechanik, toto by nemal byt drahy problem.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Mef
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29.03.2010 18:57
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Kontaktovat uživatele:

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od Mef » 22.02.2012 06:58

Mechanik mi tenkrát říkal, že bylo něco zatuhlého a že to musel rozhýbat.
Je možné, že mluvil o nějaké tyčce, nebo něčem podobném?

Jinak díky za info.
LOSGROŠ - FoFo II kombi 1.8 92kW 2007
Obrázek
ŠEMÍK - FoFo II kombi 1.6TDCI 66kW 2006
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od V12 » 22.02.2012 08:08

Ano, je to mozne.
Ze ty ale jazdis na spotrebu a nedavas motorku kvapky ? Vtedy to zatuhne. Aspon raz za 200 km tomu poriadne sliapni na krk a toc ho co da, nebudes mat taketo problemy. V opacnom pripade sadze a karbon zanesu wastegate a skonci to touto poruchou. Keby mechanik vybral to turbo a rozobral ho, rucim za to, ze z neho vyklepe pol kila bordelu. Keby si mal 80kW verziu motora s variabilnym turbom, mas zadelano na docela drahu opravu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od lucky.jack » 22.02.2012 08:19

Jj u koncernu klasický problém u 81kW motorů s variabilem. Zahuhlý lopatky z důvodu nánosu bordelu.
U pevných lopatek zase N75. U obojích zároveň vyrezlý aktuátor.
Obojí se nechá opravit, jen nevím jestli u PSA motorů turba někdo rozebírá a čistí :nixw:
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Mef
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 29.03.2010 18:57
Bydliště: Střítež nad Bečvou
Kontaktovat uživatele:

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od Mef » 22.02.2012 21:51

V12: Ono, do práce to mám do 10km, takže moc není kdy a kde to protáhnout a tady u nás "v zapadákově" není moc místa na nějaké blbnutí.

lucky.jack: Co to je N75?

Jak z problému ven? Podotýkám, že s autem krom problému s filtrem a čidlem tlaku paliva nejsou problémy.
LOSGROŠ - FoFo II kombi 1.8 92kW 2007
Obrázek
ŠEMÍK - FoFo II kombi 1.6TDCI 66kW 2006
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: P0234-během akcelerace vysoký tlak přeplňování-1,6tdci66kW

Příspěvek od V12 » 22.02.2012 22:07

10 km do prace bez dialnice je na diesel vrazedne cestovanie. Necuduj sa, ze sa serie. A bude este viac. Ked to nepojde inak, skus raz za 100km nezaradit patku a ist to na stvorke v co najvyssich otackach. Diesel fakt potrebuje z casu na cas precistit komin.
Ja to mam do roboty tiez 10 - 11 km, ale po dialnici, takze nejaku tu rychlostnu skusku si mozem dovolit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Diagnostika a SW“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů