Signalizace probíhající regenerace DPF

Odpovědět
Munga
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 08.02.2013 22:27
Bydliště: Praha

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od Munga » 01.11.2015 18:06

Také se hlásím na test - Praha,najeto 160t Dpf zatím funguje jak má.
Focus 1,6tdci 80kw Kombi Ghia 2009 po ff
Focus 1,8 tddi r2000
Autounion DKW Munga F4

Uživatelský avatar
forstik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 01.11.2013 16:54
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od forstik » 21.01.2016 21:31

Chtěl bych se zeptat majitelů 100kW "dvoulitrů" zda jim při regeneraci DPF běží sahara ???

Mě osobně ani ťuk, regeneraci poznám jen při aktuální volnoběžné spotřebě, místo 0,5l/100km je to tak 0,8 - 0,9l/100km.

Díky
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.


Uživatelský avatar
forstik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 01.11.2013 16:54
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od forstik » 22.01.2016 10:33

Stanley - mohl bys to prosím při další regeneraci odpozorovat a dát mi potom vědět???

díky
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.

12matess3

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od 12matess3 » 22.01.2016 10:51

Čaute, som laik, takže by som tiež ocenil niečo, aby som vedel, že práve prebieha regenerácia DPF, čo je také najlepšie nainštalovať do auta, aby som vedel, že teraz nemám motor vypínať??
Pretože mám teraz problémy so samotným DPF a absolútne som nemal potuchu, kedy prebieha a kedy neprebieha regenerácia... Niekedy po odstavení tam 5 minút ešte hučal nejaký ventilátor alebo čo to bolo, niekedy som prešiel po diaľnici 100 km a tiež to robilo a niekedy som tiež prešiel po diaľnici 100 km a vypol som a všetko sa pekne vyplo, nič tam už nehučalo...
Ďakujem

milosv
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 03.02.2011 20:12
Bydliště: Praha 5

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od milosv » 28.03.2016 21:05

Ahoj klucí

Nenašli jste nějaký zpusob jak signalizovat probíhající regeneraci?

Díky Miloš
Ford Focus II combi 11/2007, 1.6 TDCI 80 kW, průměr 5,3 l/100Km

Uživatelský avatar
forstik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 01.11.2013 16:54
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od forstik » 28.03.2016 21:19

No, za mě - poznám to jen na volnobeh, aktualni spotreba je misto 0.5l tak 0.7l - 0.9l/100km a zdola praská filtr, vysledek vyšší teploty.
Větrák neběží, ale asi to tak ty 2.0l mají....nevím, nikdo se tu na to s dvoulitrem moc nevyjádřil.
Za jízdy pri menších otáčkách začínající regeneraci poznám podle menšího škubnuti, náhlá ztráta výkonu, ale opravdu moment, pak jde jak má.
Při vyssich točkách to ani nepoznám...
Tak asi tak....
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od Joni » 10.04.2016 19:26

Tak jsem se dokopal k tomu, abych dal indikátoru probíhající regen. nějakou finalnější podobu. Při tom jsem byl nucen nějak ocejchovat stupnici a s "pomocí" Androidu jsem došel k "přesnějším" hodnotám (pokud mám měřák v toleranci):
350°C = 2,25V
400°C = 1,64V
450°C = 1,12V
500°C = 0,8V
550°C = 0,6V
měřeno na teplotním čidle DPF - mám napojeno až do "podpalubí".
DPFsign.jpg
pokud to někomu k něčemu bude...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Uživatelský avatar
forstik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 01.11.2013 16:54
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od forstik » 10.04.2016 19:39

Tedy-kloubouk dolů, nevypadá to na těch budikach moc hezky, ale co se funkčnosti týče tak dávám 1.

Situovat to někam jinam, třeba pod ovládání klimy, mezi vyhrivani oken, tak to můžeš prodávat

Sakra proč když je to tak jednoduchý, proč to někam nedávají rovnou z výroby

Super !!
Ford Focus II kombi 2008 ghia/titanium 2.0 tdci 100kw - xenon - black met.

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od Joni » 10.04.2016 19:51

Ono když to není zrovna v zorném poli, tak si toho ani nevšimneš a regen. probíhá... Ještě jsem uvažoval o nějakém pípnutí, když to překročí konkrétní hranici tepl. ... to by ale zase nebylo tak jednoduché, .. a možná bylo - přemýšlím o tom...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od stano. » 10.04.2016 19:58

:palec_nahoru: za funkcionalitu. Za dizajn ti nedam hodnotenie (sice to nie je nejako pekne, ale vacsie prasaciny som videl).
Ako mas vyriesenu elektroniku za tym? Beries udaje z RJ cez OBD protokol, alebo inak? Ako ich dalej spracovavas?

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od Joni » 10.04.2016 20:11

Jednoduše jsem se připojil na konektory u čidel, štrachat se u ŘJ je problematičtější.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od stano. » 10.04.2016 20:19

Potom len A/D prevodnik a vysvecujes diody?

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od Komi » 11.04.2016 07:52

pred rokmi ledkovy system poriesili nap. rumunski súdruhovia pezotovi tu:
http://www.phones-direct.ro/public/faps ... ex-uk.html
(daju sa tam rozkliknut zaujimave veci)
pre mna to ma viac nedostatkov - za pomerne vela roboty
dostanem prilis malo informacii - prilis hruba indikacia teploty,
pri regene mimo mesta nevadi, ale v meste podla teploty a jej vyvoja
je mozne zasahovat tak aby teplota prilis neklesla...
okrem merania teploty je dolezita informacia - vzdialenost od poslednej regeneracie
co je dolezita hodnota pre informovanie o kondicii systemu filtra a sucasne
mi umoznuje pomerne presne ocakavat nastup regeny ...atd...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Joni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 86
Registrován: 09.09.2011 13:11
Bydliště: 3nec-ko

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od Joni » 11.04.2016 12:09

Je to pouze analog. řešení = na teplotu 4 komparátory (nastavitelné).. Nechtěl jsem to řešit nějak složitě (mikrochip). Samozřejmě Android je ve všem výhodnější (podrobnější a víc info), ale připojuj se pokaždé, když vlezeš do auta a všichni ostatní jsou "nedočkaví, proč se už nejede..." :o .
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti