Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 989
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Zajímavé. Papír asi snese všechno.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Nejsem sám s 1 měřením.
- hihi
- Pokročilý
- Příspěvky: 989
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Otázkou je, co je po nás pak v systému emisní kontroly a v tom, co případně kontroluje kontrolní orgán. Jeden řádek ? Abych se ale vyjádřil věcně - je mi to jedno, jen mě to překvapilo.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- focuszdenda
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20.10.2012 22:50
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Zdravím,
po výměně filtru DPF a resetu mi "Distance Until DPF ash full" odpočítávalo km od 100 000km.Po ujetí 2000km od výměny vyčištěného originálního DPF. Protože při první výměně DPF (nový DPF) jsem měl zkušenost že při ujetí 2000km se změnilo odpočítávání km na "Distance Until DPF ash full".(Proč jsem měnil znovu DPF byla spálená hadička na kontrolu tlaku před DPF a po zjištění a výměně už bylo pozdě a filtr se rozpad).Protože jsem to tenkrát hlídal,tak mě zajímalo jestli se to bude chovat stejně a stalo se to samé a to po ujetí 2000km se na "Distance Until DPF ash full" změnilo odpočítávání km.Vyčítal jsem to při ujetí 1950 km po resetu a výměně DPF a to odečítalo km od 100 000 km takže tam bylo 98050km. Po ujetí dalších 90km jsem nechal znovu vyčíst a zjistil jsem že "Distance Until DPF ash full" ukazuje cca od 400km a km od té doby přičítá.Při každém měření to přičítá km,ale nerovná se to skutečným ujetým km.Přitom interval regenerace filtru probíhá pořád po stejných km,pohybuje se to mezi 200km - 240km.Ani rozdíl tlaku před a za filtrem se nezměnil na volnoběh.Proběhla tentokrát i kontrola vstřiků - na testovací stolici,egr ventilu - rozebrání a vyčištění (byl jen černý bez vélkých usazenin,čidla rozdílu tlaku,těsnosti vedení a čistoty intercooleru - byl bez olejea turba jen naklápěcí klapky v jednom místě trochu přidírali - zatím funguje.Tak by mě zajímalo jestli je to normální nebo ne,když po resetu (DPF) to km odečítalo a teď to km přičítá?Auto mám Ford Focus 1.6 TDCI 80Kw r.v.2009 najeto 278000 km.Diagnostiku používám Fordiag od Tomina s kabelem v 3.12. software ForDiag -1.30.06.Ještě bych přidal že jsem měl auto v servisu Ford Počátky a tam mi řekli že auto je v pořádku a u DPF mi provedli reset tak jsem znovu čekal co to udělá po ujetí 2000km od resetu DPF a zase to samé,po ujetí 2000 km od resetu DPF na diagnostice to ukázalo že "Distance Until DPF ash full" je 400km a teď to začne zase km přičítat.Jinak regenerace se pohybuje kolem 220 km až 230 km,spotřebe je průměrná 4.9 L/100km a jezdím teď krátké trasy a to 20 km do práce a 20km z práce.Že by se za autem nějak kouřilo to nepozoruji.
po výměně filtru DPF a resetu mi "Distance Until DPF ash full" odpočítávalo km od 100 000km.Po ujetí 2000km od výměny vyčištěného originálního DPF. Protože při první výměně DPF (nový DPF) jsem měl zkušenost že při ujetí 2000km se změnilo odpočítávání km na "Distance Until DPF ash full".(Proč jsem měnil znovu DPF byla spálená hadička na kontrolu tlaku před DPF a po zjištění a výměně už bylo pozdě a filtr se rozpad).Protože jsem to tenkrát hlídal,tak mě zajímalo jestli se to bude chovat stejně a stalo se to samé a to po ujetí 2000km se na "Distance Until DPF ash full" změnilo odpočítávání km.Vyčítal jsem to při ujetí 1950 km po resetu a výměně DPF a to odečítalo km od 100 000 km takže tam bylo 98050km. Po ujetí dalších 90km jsem nechal znovu vyčíst a zjistil jsem že "Distance Until DPF ash full" ukazuje cca od 400km a km od té doby přičítá.Při každém měření to přičítá km,ale nerovná se to skutečným ujetým km.Přitom interval regenerace filtru probíhá pořád po stejných km,pohybuje se to mezi 200km - 240km.Ani rozdíl tlaku před a za filtrem se nezměnil na volnoběh.Proběhla tentokrát i kontrola vstřiků - na testovací stolici,egr ventilu - rozebrání a vyčištění (byl jen černý bez vélkých usazenin,čidla rozdílu tlaku,těsnosti vedení a čistoty intercooleru - byl bez olejea turba jen naklápěcí klapky v jednom místě trochu přidírali - zatím funguje.Tak by mě zajímalo jestli je to normální nebo ne,když po resetu (DPF) to km odečítalo a teď to km přičítá?Auto mám Ford Focus 1.6 TDCI 80Kw r.v.2009 najeto 278000 km.Diagnostiku používám Fordiag od Tomina s kabelem v 3.12. software ForDiag -1.30.06.Ještě bych přidal že jsem měl auto v servisu Ford Počátky a tam mi řekli že auto je v pořádku a u DPF mi provedli reset tak jsem znovu čekal co to udělá po ujetí 2000km od resetu DPF a zase to samé,po ujetí 2000 km od resetu DPF na diagnostice to ukázalo že "Distance Until DPF ash full" je 400km a teď to začne zase km přičítat.Jinak regenerace se pohybuje kolem 220 km až 230 km,spotřebe je průměrná 4.9 L/100km a jezdím teď krátké trasy a to 20 km do práce a 20km z práce.Že by se za autem nějak kouřilo to nepozoruji.
---------------------------------------------
Ford Fucus TDCI 1.6 Titanium 80KW rv.2009
Ford Fucus TDCI 1.6 Titanium 80KW rv.2009
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Zdá se, že došlo i na mě a v 2019 už nebudu moct na STK bez DPF.
Stejně plánuju auto prodávat, takže je vhodné dát to do legislativního pořádku a tu *-***<> zas**** sku**** tam vrátit (jinak mám DPF celkem rád )
Máte nějaký tipy, zkušenosti na rozumný DPFka.
Díky
Stejně plánuju auto prodávat, takže je vhodné dát to do legislativního pořádku a tu *-***<> zas**** sku**** tam vrátit (jinak mám DPF celkem rád )
Máte nějaký tipy, zkušenosti na rozumný DPFka.
Díky
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Měj jsem stejný "problém" - po výměně DPF odpočítávalo km od 100000 a najednou (také kolem 2000 s novým filtrem) se to začalo chovat - počítat nějak jinak. Už si to moc nepamatuji, neboť jsem Maxíka poslal do světa.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Jo - díval jsem se do starých záznamů - nový DPF odpočítával od 100000 do 98000km a pak přeskočilo na 2000 a dále km přičítal.
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05.02.2018 18:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Ahoj nemá někdo na autě DPF WALKER 93030 EVO S, funguje či ne dík za info. Teď neřeším cenu pouze funkčnost
C-MAX 2008 poFL
1,6 TDCI 80Kw
1,6 TDCI 80Kw
- focuszdenda
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20.10.2012 22:50
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Škoda Joni že si prodal Maxíka,už jsem se těšil že se dozvím proč se to tak děje a nebo že to je normální.Kdybych věděl na co se zaměřit,ale podle diagnostiky je vše v pořádku i v servisu řekli že je vše v pořádku.Jediný co jsem zjistil že přisávání z víka ventilů je trubka od oleje.
---------------------------------------------
Ford Fucus TDCI 1.6 Titanium 80KW rv.2009
Ford Fucus TDCI 1.6 Titanium 80KW rv.2009
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Co se stalo, že už to v 2019 nepůjde?Giggo píše:Zdá se, že došlo i na mě a v 2019 už nebudu moct na STK bez DPF.
Stejně plánuju auto prodávat, takže je vhodné dát to do legislativního pořádku a tu *-***<> zas**** sku**** tam vrátit (jinak mám DPF celkem rád )
Máte nějaký tipy, zkušenosti na rozumný DPFka.
Díky
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Airwavemagic
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 12.04.2018 19:18
- Bydliště: Němčičky, Prostějov, Urnäsch
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Nedoporučuji. Velké problémy při regeneraci, nakonec se úplně zanesl (po cca 4000Km). Sehnal jsem si použitý originál, nechal firmou vyčistit a funguje jak má.ohmbree píše:Ahoj nemá někdo na autě DPF WALKER 93030 EVO S, funguje či ne dík za info. Teď neřeším cenu pouze funkčnost
Ford S-Max 2.0, 103 kW, r.v. 2006
- Jiras
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Nemáte typ na někoho z okolí HK či PCE (klidně i jinde) na přehrání SW v řídící jednotce na Focuse z roku 2008 1.6 tdci? Měl jsem auto bez DPF a teď tam už je namontovaný, ale řídící jednotka nic nepozná. Bohužel nehodí chybu, když se odpojí čidla. V service chtějí za přehrání softwaru v řídící jednotce 5tis a prý se to nemusí povést. Prý může dojít k chybě a bude potřeba sehnat jinou řídící jednotku. Předem děkuji za info.
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Mel si auto bez DPF, dle TP a dobrovolně sis jej domontoval? Co by Tě k tomu vedlo?
Nebo to bylo jinak?
Nebo to bylo jinak?
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3910
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
- Jiras
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Dle TP má být a nebyl. NEchal jsem namontovat. Bohužel jsem naletěl. Chci to dát do pořádku.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti