Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Riesim toto: Neter prisla s Kugou a svietiacou kontrolkou motora. Zoznam chyb (okrem ineho) obsahoval nizku ucinnost DPF a vysoky objem akumulovaneho popola. Identifikoval som to ako nemoznost vypalit filter. Live data ukazali otovreny termostat (ledva sa zohrialo na 70 stupnov) a divne data z cidla diferencneho tlaku. Termostat novy, teplota je uz ok. Cidlo diff tlaku nove, hadice skontrolovane, a sprava sa to stale cudne. Grafy nizsie. Jazda +- po rovine, okrem jedneho na tempomat. V nazve obrazku je tacho rychlost a prevodovy stupen.
Takze neviem ci este mam problem alebo nie A teda aj teplota sa mi zdala vysoka, 300stupnov na okreske a cez 400 na dialnici.-
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Mozes sem hodit .csv/ .fsl subor z forscanu ? , henten ich viewer je katastrofa .
Porucha termostatu ti nesposobi nizku ucinnost. Bud hadice alebo snimac dpf tlaku. Stary aj novy snimac je origo ? , vacsina nahrad nema tlmenie a potom byva problem .
Porucha termostatu ti nesposobi nizku ucinnost. Bud hadice alebo snimac dpf tlaku. Stary aj novy snimac je origo ? , vacsina nahrad nema tlmenie a potom byva problem .
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Mozem dat aj log. Ake data mam zachytit a aky sposob jazdy?
Stary bol origo a novy je Delphi (ale este skontrolujem).
Stary bol origo a novy je Delphi (ale este skontrolujem).
-
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Ide hlavne o ten snimac tak staci RPM a DP_DPF . Co ja viem jazdu loguj start, akceleracia 1-2-3, rovnomerne rpm , akceleracia 1-2-3 , volnobeh, motor off - kluc II , pri teplom motore .
Popripade sprav dva s APP , RPM, EGTAC , DP_DPF , VSS , TP , MAP, MAF .
Delphi bude najskor nanic, ak mas moznost daj origo aj keby mal byt pouzity.
Popripade sprav dva s APP , RPM, EGTAC , DP_DPF , VSS , TP , MAP, MAF .
Delphi bude najskor nanic, ak mas moznost daj origo aj keby mal byt pouzity.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Stary origo senzor diff tlaku je K.O. Dal som ho naspat, reset hodnot, po chvili chyba nizkej ucinnosti DPF (zatial bez kontrolky). Realne pisal nieco ine ako nula az pod plynom cez 3000otacok. Inak si spolahlivo drzal nulu.
Tu ju log z Delphi cidlom. Ulozene to iste, v dvoch formatorch.
Jazda: vypnuty motor, start, jazda kusok na semafor, cakanie na zelenu, rozbeh na 60 tacho (4. stupen), tempomat, zastavenie, vypnutie.
Origo novy je len s hadickami, skoro 400€. Mam zhanat teda jazdeny?
Tu ju log z Delphi cidlom. Ulozene to iste, v dvoch formatorch.
Jazda: vypnuty motor, start, jazda kusok na semafor, cakanie na zelenu, rozbeh na 60 tacho (4. stupen), tempomat, zastavenie, vypnutie.
Origo novy je len s hadickami, skoro 400€. Mam zhanat teda jazdeny?
-
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 03.02.2010 22:19
- Bydliště: BA - SK
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
podla mna sa ti ta kuga vrati s tym delphi snimacom, tie prepady na nulu robia problem , ale u tejto kugy neviem jedine ze testnes
origo snimac ide aj samostane 1415606 ale stale je to cez 150e , mozno Metzger...
origo snimac ide aj samostane 1415606 ale stale je to cez 150e , mozno Metzger...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Ved to, kmitanie a prepady na nulu. Nie su aj samotne hodnoty (v spickach) prilis nizke? Co som mal napr. klapku, aj ine diely, Delphi, nebol problem
Sakra, teraz boli na navsteve si auto vyzdvihnut. A s Hella / Hitachi mas skusenosti? Metzger OE kvalita je za 120, nahrada za 50. To uz origo za 150. A pravdu mas, senzor je aj samostatne. Pomylil som si to s hadicami, tie nemaju v katalogu cislo, len so senzorom. Nasiel som jedine univerzaly. Dakujem za rady.
Sakra, teraz boli na navsteve si auto vyzdvihnut. A s Hella / Hitachi mas skusenosti? Metzger OE kvalita je za 120, nahrada za 50. To uz origo za 150. A pravdu mas, senzor je aj samostatne. Pomylil som si to s hadicami, tie nemaju v katalogu cislo, len so senzorom. Nasiel som jedine univerzaly. Dakujem za rady.
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Čaute, aké sú možnosti odstránenia dpf z auta? 2,0tdci 100kw?
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
legálně nulové, prakticky proč? Dá se na to snadno přijít a bude to potom drahé.
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Kolega stále plače v práci, u ho dával čistiť a stále že je na 80% či koľko upchaty, auto nemá ťah, tak sa ma pýtal ze by ho dal preč, ako mám ja
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Auto ho regeneruje? Ked spustis staticku regeneraciu, spusti sa? Dobehne?
- MajklHe
- Člen klubu
- Příspěvky: 1042
- Registrován: 16.05.2015 19:37
- Bydliště: Humenné SR
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Neviem, nemal som ho ešte pod rukami, ale myslím ze to nikto neskúšal...
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Tam by som zacal...
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1815
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pev.částic u 1,6 80kw ,2,0 100kw tdci+emise od str162
Dneska opět Emise a STK (TÜV Nord). Za 44 min. hotovo- 2050,-
Rozpětí kouřivosti 0,03. A kouřivost 0,03.
Před týdnem jsem byl na čistění DPF mokrou cestou, protože jsem se stal významným producentem oleje.
Regenerace (asi) nechtěla fungovat, ani dílenská. Při trochu větším výkonu to padlo do nouzáku, po 15-20 min. to zase zmizelo a výkon normální.
Filtr byl prý tak plný, že na vstupu z něj kapal bordel. Ale koncovka výfuku neustále 100% čistá (možná 98%). Cca 170.000 km.
Rozpětí kouřivosti 0,03. A kouřivost 0,03.
Před týdnem jsem byl na čistění DPF mokrou cestou, protože jsem se stal významným producentem oleje.
Regenerace (asi) nechtěla fungovat, ani dílenská. Při trochu větším výkonu to padlo do nouzáku, po 15-20 min. to zase zmizelo a výkon normální.
Filtr byl prý tak plný, že na vstupu z něj kapal bordel. Ale koncovka výfuku neustále 100% čistá (možná 98%). Cca 170.000 km.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host