Stránka 7 z 7

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 23.11.2022 05:47
od Roman9696
Odpoviem si teda sám. Odpojením autobatérie sa nevymažú adaptačné hodnoty ako u normálneho auta. Celú noc bola odpojená a dlhodobá adaptácia na voľnobehu bola aj tak -10.

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 25.11.2022 08:41
od pkadecka
Roman9696 píše: 23.11.2022 05:47 Odpoviem si teda sám. Odpojením autobatérie sa nevymažú adaptačné hodnoty ako u normálneho auta. Celú noc bola odpojená a dlhodobá adaptácia na voľnobehu bola aj tak -10.
Když už nevíš kudy kam, co výfuk? Jako nevypadá to, ale kdysi dávno jsem z fordem zažil rozpadnutý kat a ucpaný výfuk, bylo to ale fatální a auto pak nechtělo vůbec jet. V servisu taky na to nemohli přijít (protože diagnostika, chyby atd.) až je napadlo odpojit kat.

Kromě výměny svíček, co jejich odtrh? Na 1.6 jsem řešil cukání/škubání při prudkém přidání plynu (i za tepla), pomohlo sklepat svíčky z 1,3 na 1,1mm.

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 25.11.2022 10:09
od Roman9696
Kat menil bývalí majteľ. Zrejme tento problém už riešil resp neriešil a zrejme mu odišiel kat. Každopádne je nový aj s lambdou.

Čo sa týka sviečok, odhrn je v poriadku a sviečky sú kvalitné. Používam ich už dlho a za tepla neje problém so škubaním ani na plyne.

Ja som už tento problém identifikoval, zrejme my lpg rozhadzuje adaptácie. Napriek tomu že som bol 2x u plynára, tento problém nezistil.

Keď som jazdil s LPG tak po starte trhalo motorom tak že sa nedalo ísť. Mal som dlhodobú adaptáciu tesne po štarte na vôlnobeh -10,9, po 2 týždnoch jazdenia na čistý benzín je -8. Nechápem prečo ich posúva tak pomaly. Kratkodobú som mal 8, teraz je 4,5. Štart sa trošku zlepšil, síce to stale pri prvom štarte zdochne ale potom to už netrhá tak extrémne. Aj spotreba je iná. Nechápem že na plyn mám kombinovanú 7 a na benzín 9. To je spôsobené tými adaptáciami. Teraz, aby som svoju teoriu potvrdil, potrebujem zistiť ako vymazať adaptácie. Moja diag to nevie, delphi tak isto, v servise tieš nevedia a na fórach my nikto nechce poradiť ako rozbehať focom kábel. Takže asi tak.

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 25.11.2022 11:56
od gecko-x
Pokud chces, mam forscan a ten to umí. Klidně přijeď 😉
Holešov
Ale zkus jeste vymenit svicky, taky jsem tomu nevěřil. Ale ty original, vlastne NGK, funguji proste znatelne lip, jak vsechny jine, ktere jsem zkoušel. A nestoji tolik, mam pocit, ze neco kolem 130kc/ks
Nebo kdyz přijedeš, klidne ti je půjčím 😀

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 25.11.2022 13:50
od Jemar
Umí to i ForDiag.

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 15.12.2022 06:44
od Roman9696
Takže. Auto bolo na nastavení lpg. Dlhodobá adaptácia tesne po šsarte klesla na -3, kŕatkodobá je na 0,8. Už nieje žiaden problém s trhaním ale motor pri prvom rannom štarte aj tak skape.

Podotýkam že s naštartovaním nieje problém. Motor sa pekne rozbehne ale po 2-3s proste vypne a ostanú svietiť len kontrolky. Diag čistá, žiadne vynecháné zápaly na počítadle.

Ak po štarte podržím pár sekúnd plyn aspoň na 2tis ot tak motor neskape

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 26.02.2024 22:28
od Jirka_H
Ahoj, podařilo se zjistit příčinu problému? Mám stejný u mondea mk3. Děkuji Jirka

Re: 1.8 a 2.0 Duratec HE- Studený štart

Napsal: 27.02.2024 11:51
od gecko-x
Vytahnout listu se vstřikovači a mrknout, jestli nahodou neprotikaji...pokud ano, auto startuje prechlastane