DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Odpovědět
Uživatelský avatar
Spyke
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 04.10.2010 19:55
Bydliště: Prostějov

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Spyke » 12.04.2011 09:56

To já taky, zatím auto na špalkách. Snad to zítra dám dokopy a budu vědět.
Ford Mondeo 2.0i/107 kW rok 2002 Ghia

DjFresh666
Junior
Junior
Příspěvky: 258
Registrován: 12.08.2010 13:18

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od DjFresh666 » 22.04.2011 00:22

ahojte ja by som sa chcel spytat k tej lambda sonde
pred a po su dve tie iste alebo je kazda ina..
a ked sa to rozhodnem vymenit tak kde sa zapaja elektrina?

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od HmerX » 22.04.2011 01:05

Jestli sou lambdy stejné nevim. A nevím, jak MkIII, ale u MkII má každá Lambda konektor. Odpojíš konektor, vytočíš lambdu z výfuku. K novým lambdám by měl být spojovací "prvek" kterým propojíš původní konektor s novou lambdou s tim, že zachováš původní délku kabelu mezi lambdou a konektorem ...
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

DjFresh666
Junior
Junior
Příspěvky: 258
Registrován: 12.08.2010 13:18

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od DjFresh666 » 22.04.2011 04:01

nasiel som nieco takehoto
http://pompapaliwa.pl/?12,sonda-lambda- ... d7b699be66
nakolko delfay nepoznam a cena sa mi zda oproti NTK A BOSH dost mala tak sa az bojim aby to nebolo ako zostrojene usb kluce japoncami :roll:
a nasiel som nejaku NTK a to za viac ako 23o eur co sa i zda uz dost na zo ze taku znacku nepoznam :bebng:
zeby toto bola prva sonda?
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100048
a tato druha
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... eId=100048
a vyzera to asi nejak takto
Obrázek
zeby vykrutim zakrutim a pichnem niekde konektor aj ked este neviem kde,pozeral som to len tak zhruba
nevie niekto poradit?
dakujem

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 26.04.2011 23:26

Před katíkem je důležitější, ta ti dělá směs, stojí o něco víc, myslím, že oproti druhý je vyhřívaná, to nevim jistě.. Druhá za katíkem je kvůli emisím.. Já dal za druhou ca.2100Kč u Kelly, nějaká italská značka.. Ale funguje, tak neřešim.. než kupovat uni za 1500Kč a pak to pájet nebo dávat na konektory a doufat, že se do toho nedostane vlhko, jako to bylo dělaný u mě, kde to bylo celý prohnilý, tak radši přihodim 5 kil a mám lambdu přímo na danej model.. konektory jsou schovaný zhruba u vlnovce nebo těsně u převodovky, dráty by měly být vedený pod plechem-krytem podlahy.. Jinak práce na 10 minut.. já to v práci zvednul vysokozdvižkou a měl sem to za 5 minut..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 15.02.2013 14:46

Tak mám podobný problém znova!

Takže problém:
Tlak na Railu padá až k 0bar!
Pumpa je Ok, zkoušeli jsme i jinou novou a změna žádná!
Benzínový filtr byl ok, ale pro jistotu jsme ho vyměnili a žádná změna!
Když jsme zkoušeli samotnou pumpu mimo nádrž, tak tlačila do jiné hadice jak měla a do flašky šel čistý benzín..
Když byla nádrž i s pumpou na autě a odpojili jsme hadičku u railu, tak z ní teče trošku benzín a bublinky, tak asi někde přisává vzduch..

Napadá mě pouze ze zpátečky před nádrží - pod autem až k motoru vede pouze jediná hadička, přepad je hned u nádrže i s redukčákem..

Máte někdo nějaký nápad? Chtěl bych zkusit hadičky s odbočkou u nádrže za pumpu..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 15.02.2013 14:50

Jinak nový Bosch benzínový čerpadlo jsem koupil za 3500Kč, ale čekal jsem na něj 3 pracovní dny..

Ceny trošku za ten rok spadly..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 15.02.2013 21:24

Tak to o dost, já za ně dal před dvěma roky 6800 Kč. :dih:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od zeli » 18.02.2013 21:05

Cerpadlo neni delany na to, aby udrzelo velky prutok po delsi dobu, pokud neni plna nadrz a cerpadlo neni uplne ponoreny v benzinu. Proto ty bubliny...jen se vyprazdnil plastovy kos cerpadla a nestihal se doplnit.
Jinak cena za BOSCH cerpadlo mi prijde normalni. Kupoval jsem taky rok dva zpatky za cca 4tis. Origo je jina liga, prestoze to je taky nejspis BOSCH :)
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 19.02.2013 14:05

To ale neřeší problém - když jsem s tim odjížděl do Německa na ca. 900km cestu, tak mi to zhruba po 300km začalo lehce škubat, když sem víc šlápnul na plyn, tak to nechtělo jet a to jsem vyjížděl s úplně plnou nádrží. Zkusím ještě natankovat polovinu nádrže a uvidim, ale abych měl pořád polovinu nádrže je nesmysl, musí být pořád tlak na railu víc jak 3bar. Cestou jsem dolil 20 litrů z kanistru a změna žádná..

Je pravda, že reduční ventil je venku u nádrže? Už mám podezření jedině na tenhle díl, protože nic jinýho tam není..Co jsem koukal na vyndané díly, tak pumpa má na víku nádrže výstup a zpátečku, u motoru je jediná hadička, pod autem vede taky jediná hadička/trubička..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od zeli » 19.02.2013 22:33

Ja jen reagoval na tvuj minuly koment, nevedel jsem jaky resis problem, necetl jsem drivejsi komenty. Ani ted si tim nejsem jisty, ze vim co resis.
Pises, ze jsi vyjizdel s plnou nadrzi a zaclo to delat az po 300km, coz je celkem brzo. Problem, na ktery se snazim poukazat, by se mel objevit az kdyz je v nadrzi cca 3/8 paliva podle rucicky. Je zasadni, aby se odhalilo, ze to skutecne dela i pri vice nez polovine nadrze. To by pak byla jasna chyba cerpadla, vedeni, filtru, vstriku atd. Pokud to ale bude zavisle na hladine paliva v nadrzi a bude se to projevovat pri prazdnejsi, tak je jasny problem v nadrzi, potazmo filtracnich sitech cerpadla. Uz jsem na toto tema mel nekde vylev, ze fordi nadrz a cerpadlo u MK3 je nestastne resena a to od A do Z.
BTW co myslis redukcnim ventilem? Nevim presne jak je delane palivove vedeni u obyc. benzinu, nicmene pretlakovy ventil (ktery by mel prave udrzovat tlak v palivovem vedeni az do railu) je umisteny v kosi cerpadla...takovej malej kovovej bazmek, vede do nej vratna hadicka.
Mrkni jeste pod auto k paliv. filtru. Tam nekde urcite bude tecko, z kteryho to pujde do te vratne hadicky.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 20.02.2013 07:36

Odpojit přívod od nádrže na llištu, a koncovku dej do sklenice /rychlospojka/ kolegu za volant který 5 x - 10x zapne klíček a pokaždé musí okamžitě stříkat benzín , né jen téci. Jestli jen jednou vynechá , je to studeňákem na přívodu, spíše vadným čerpadlem. Čerpadlem to může být, že motor nenaskočí na první cinknutí startéru. :? Jestli to vynechává nad 3000 ot, to znamená impuls pro otevírání vířivých klapek a k tomu přejití ŘJ na mapu bohatší směsy. Mechanika čerpadla bude OK, spíše něco po elektrické stránce. Menší výkon el. motorku sice při malém odběru benzínu dovede dosáhnou reletivně potřebného tlaku, ale v momentě, kdy šlápneš na plýn a motor potřebuje více paliva, dochází k rapidnímu snížení tlaku v návaznosti na množství průtoku a je vymalováno. :(
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 20.02.2013 08:14

Včera jsem byl vyzvednout auto od mechanika a byl bezradnej, zkusim napsat, co mi řekl on, co všechno s tim dělali:

Výměna palivového filtru za nový - chyba stejná, naprosto bez změny
Čerpadlo vyměnili za nové - chyba stejná, naprosto bez změny
Dolili do nádrže benzín a beze změny..

Když chci nastartovat, tak motor běží chvílemi nepravidelně, cuká a i chcípne..

Za jízdy: někdy od 2000ot někdy až od 3000ot sešlápnu plyn a jako by někdo tahal za tažný, motor se dusí a brzdí..

Pumpu zkoušeli mimo auto jen na hadici a prý funguje jak má, novou pumpu vrátili, protože se chová stejně.

Když odpojili hadičku u railu vstřiků, tak z hadičky po otočení klíčkem nestříká benzín, ale jen lehce teče a jdou s ním bublinky vzduchu. Jinak tlak na railu 1bar, spíše míň.. Dostat se na 3 bar je OPRAVDU vyjímečné..

Diagnostiku má jen nějakou základní a ta mu psala, že je chudá směs - překvapení :wallbash:
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od ballu » 20.02.2013 08:51

Odpoj hadičku na motoru a čerpadle a profoukni tlakem vzduchu, Bude to někde přicpane ve vedení a čerpadlo vracečkou přetlak vrátí do nádrže, proto jen tak malý tlak na liště. :?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od zeli » 20.02.2013 17:32

Když odpojili hadičku u railu vstřiků, tak z hadičky po otočení klíčkem nestříká benzín, ale jen lehce teče a jdou s ním bublinky vzduchu. Jinak tlak na railu 1bar, spíše míň.. Dostat se na 3 bar je OPRAVDU vyjímečné..
Tohle je divne. Bylo pri tomto pokusu skutecne alespon pul nadrze? Neni moznost, jak by se v pretlakovem systemu mohly dostat do obheu bubliny, pokud cerpadlo nenasaje vzduch. I kdyby to bylo pricpane / priskrcene, tak tam bubliny nebudou, jen maly tlak. Kdyby byla nekde dira po ceste, tak to bude cakat ven a nebude to prisavat krom toho, ze by byla enormni spotreba.
Kde se berou ty udaje o tom tlaku?
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti