DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Odpovědět
Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 23.08.2010 17:17

Zdravím, pročítal jsem vlákna na tohle téma a nikde jsem na nic nenarazil.. Mám Mondeo 2002 107kW, najeto 155t km.. Motor mi za studena po dosažení cca. 3500ot. přestane táhnout, škube a jakoby se dusí.. Když se ohřeje, tahle hranice je u 3000ot.. Na autě mám nový svíčky, kabely, náplně, filtry.. Dával jsem ho do servisu a chlapík mi vyměnil klapky (origo sada klapek, těsnění a pouzder - 4100kč od Forda + 200kč za osičku klapek od brusiče, jelikož ji Ford nedodává), fotky sem dám, měl jsem docela štěstí, už to bylo před katastrofou.. Dál jsem dával nový katalyzátor (Bosal za 3500kč z Anglie na Mondeo s CJBB), obě lambdy jsou prý ok, diagnostika nic neukázala, chybu mi to taky nehází.. Spotřebu mám někde kolem 10 litrů a jezdil jsem i kolem 7,5l, tak by mě zajímalo, co to je.. Benzín kupuji jen kvalitní. Přijde mi to, že buď nejde dostatek benzínu do motoru nebo je nějak špatná směs.. Zkoušeli jsme i měřit tlaky a na každém válci je stejně 11-12.. S novým olejem mám najeto cca. 2000km a nic nezmizelo, auto nekouří, nehřeje se..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Boban » 23.08.2010 18:37

jaký si dával ty svíčky a kabely ?? vše originál ??

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 23.08.2010 18:58

Nee, tady bych problém nehledal, protože do 3000ot to problém není, je to vždy, když chci z auta vymáčknout výkon.. Mám tam NKG Laser Platinum.. Občas se mi taky stane, že když je auto studený, tak to chytne a zase chcípne, mám podezření na dodávku paliva od nádrže až do motoru. V servisu mi řekl, že vyndal nádrž ven a že je tam nějaký koš a že si myslí, že to může přisát vzduch. Hlavně když jedu po rovině a sešlápnu plyn, tak se auto začne dusit, místo aby se rozjelo. Když na plyn šlapu jen lehce a přidávám, tak se rozjede.. Nechápu, napadá mi spousta věcí, ale nemám tolik času a financí, abych jen tak zkoušel něco měnit..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Lubak » 23.08.2010 20:54

No myslím, že kdyby byl problém v dodávce paliva tak se musím promítnout na diagnostice, jak uvedl boban, HE motory jsou stejně jako ZETECy háklivé na svíce takže svíčky a kabely origo, tuhle neplechu můžou dělat právě ty svíčky.
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od HmerX » 23.08.2010 20:56

Je tam opravdu dost možností. Jestli jsou lambdy určitě v pořádku, tak co třeba palivový filtr? Nebo přicpaný výfuk jinde(tlumič) ...
Naposledy upravil(a) HmerX dne 23.08.2010 21:00, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 23.08.2010 21:00

Jo a tyhle svíčky jsem měl v autě i když jsem ho kupoval, když ho přitáhli z Německa.. Ani jsem to nevěděl a koupil jsem pak ty samý nový a pro jistotu i kabely, ale jejich značku nevím, stály 800kč sada a 4ks svíček 1600kč, jiný mi v autodílech v Plzni nenabídli, to jsem ještě netušil, že jsou tyhle motory takový citlivky 8O Sem si říkal, že to nejlevnější nekupuji, tak nebude problém. Jinak jsem si všiml, že na cívce zapalování je prasklina, ale to snad na to vliv nemá, motor běží pravidelně, co mi vyměnili klapky v sání, tak otáčky nekolísají, studený drží 1000-1100 a studený 700-750.. Když prošlápnu plyn, tak se hned vrací.. Předtím jsem s tím zůstal stát a musel jsem se nechat odtáhnout, po nastartování se motor dusil a střílelo mi to do sání i výfuku.. Katík je nový, komplet filtry, jak palivák, tak vzduchový a olej. filtr taky i s novým olejem..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 23.08.2010 21:02

Ten výfuk mi taky napadl, je slyšet z pod auta plechový zvuk, říkal jsem si, že to dělal vysypaný katalyzátor, ale ten to dělal jen z části a spíš takový chrastění.. A taky je zajímavý, že čím je větší horko, tím je to horší..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od HmerX » 23.08.2010 21:03

A diagnostika? A jestli jsi už toho tolik vyměnil, tak by možná stálo za to koupit opravdu originál svíčky a kabely. To že běží hladce na volnoběh neznamená, že nemůže za škubat za jízdy. Dělá to spíš v nižších otáčkách, ale pro jistotu :idea:
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 23.08.2010 21:12

Ta nic neřekla, byl jsem na ní dvakrát.. Mám jet tenhle týden znova, tak uvidím.. Už mi to nebaví. Když jsem s Mondeem začal jezdit, tak sem byl se spotřebou i za 7 litrů a na dálnici i za míň.. Teď sem tam za 10-10,5 litru! Hrůza.. Než jsem to dával do servisu, házelo mi to chybu, nevím přesně kód, ale bylo to od první lambda sondy něco se směsí. Tak jsem nechal udělat klapky, katík a teď je to ok, žádná chyba, ale 107kW se někde pořád toulá..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 23.08.2010 21:13

Tohle dělá jen nad 3000 otáček..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Lubak » 23.08.2010 21:19

no tak pokud to házelo chybu lamdy tak ta asi hlásila chutou směs, takže jedna lambda by mohla bejt KO čemuž by nasvědčovala i tak spotřeba.
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od HmerX » 23.08.2010 21:23

Ale psal, že už má lambdy obě nový. Předpokládám, že jste závady smazali, tak už nevim :?
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Boban » 23.08.2010 21:29

je to divný , svíčky sou v poho, ale co kabely, jsou originál ? tím by to mohlo taky být, další věc by mohla být nemocná váha vzduchu, takhle se mi choval starý ZETEC když sem laboroval s přímim sáním, když nebylo adekvátní vyhodnocení váhy vzduchu s skutečným množstvím které motor nasával.

Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od Lubak » 23.08.2010 21:32

Pokud lambda a svíce ok tak to pak jo, mě se přesně takhle chovalo Esco když jsem měl v prdeli lambdu. ale zkusil bych palivovej filtr a takovej ucpanej vejfuk když se utrhne vata a zacpe tlumič tak to do otáček nejde ani náhodou.
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

Uživatelský avatar
jenikl
Nováček
Nováček
Příspěvky: 177
Registrován: 19.08.2010 20:26
Bydliště: Heřmanova Huť, Plzeň-sever

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Příspěvek od jenikl » 23.08.2010 21:33

Obě lambdy jsou v pořádku.. Kabely jsem koupil neorigo a je to stejný ať s tima nebo tima.. Prostě nevim, nemám rád takový hádanky, dal bych to nejradši někam do Forda, ale nevim, jestli budou schopný mi za rozumný peníze najít problém.. Bydlím u Plzně a tady u dálnice je Ford dealer a servis, když jsem zjistil, že si berou 620Kč bez DPH na hodinu práce, tak sem si to rozmyslel.. Pak je v Plzni Hornát, ten nemá vůbec dobrou reputaci a pak Charouz, ten jediný mi připadá seriozní.. Když mi něco najde, tak to sem napíšu..
Ford C-Max 2,0 TDCi 100kW Titanium BJ10/2008-EZ02/2009

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů