škubání motoru 2.0 DURATEC HE
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: "Vši" v motoru
S tím pocukáváním kolem 2000ot. máme problém myslím skoro všichni.
A k tomu pobliknutí světel ... taky mi to občas blikne, hlavně se to stává když je motor v záběru, ale není to nic drastickýho, takže to zatím neřeším
A k tomu pobliknutí světel ... taky mi to občas blikne, hlavně se to stává když je motor v záběru, ale není to nic drastickýho, takže to zatím neřeším
Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
- Wizzy008
- Junior
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15.10.2008 07:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Vši" v motoru
Tak jsem si půjčil z jiného auta 66Ah baterku, relativně novou, na volnoběh "naprázdno" něco přes dvanáct, při zapojení snad všeho, co jde (ohřev sedaček, obou skel, fukar naplno, dálkovky, mlhovky...) jsem se dostal na 10.9V. Při 2000rpm jsem se tak dostal na 11.9V
Něco je evidentně špatně s dobíjením, takže auto půjde zase k autoelektrikářovi. No při necelých 140000 by měl altík už asi nárok na repasi... Uvidíme, začneme s ním, je docela možné že ty další problémy jsou následek nestabilního napětí - ujíždí referenční napětí a čidla z toho cvoknou.
Něco je evidentně špatně s dobíjením, takže auto půjde zase k autoelektrikářovi. No při necelých 140000 by měl altík už asi nárok na repasi... Uvidíme, začneme s ním, je docela možné že ty další problémy jsou následek nestabilního napětí - ujíždí referenční napětí a čidla z toho cvoknou.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver
-
- Junior
- Příspěvky: 210
- Registrován: 04.03.2009 14:20
- Bydliště: Praha
Re: "Vši" v motoru
ahoj,mel jsem taky problemy ze me obcas problikli svetla,prevazne kdyz motor byl v zaberu,ke konci me i vypadl signal u radia,u me to byli dve priciny,a to ze volnobezka na alternatoru uz byla pridrena,a alternator mel prorazenou usmernovaci diodu,alternator jsem repasnul a po problemu nicmene pises ze pri 2000tis otacek mas 11,9V to je malo melo by tam byt kolem 13,8V
FORD MONDEO MK3 r.v.2001 2.0i 107kw
- Wizzy008
- Junior
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15.10.2008 07:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Vši" v motoru
Ta volnoběžka je mi taky podezřelá, no uvidíme, zítra jde altík pod kudlu...
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver
- Wizzy008
- Junior
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15.10.2008 07:45
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: "Vši" v motoru
Tak nakonec se to vyřešilo výměnou altíku, stasrý byl prý ve špatném stavu (regulátor, diody, možná snad i vinutí neboco...), zatím jsem jel jen kousek, zaznamenal jsem, že volnoběh nehoupe, cukání kolem 2000rpm znatelně ustoupilo, ale volnoběh za jízdy mi to stejně nedrží, ještě tam bude nějaká další zrada.
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver
Focus 1.6 Sigma 2008 kombi silver
- Skodak77
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.05.2009 21:58
- Bydliště: Praha
Re: "Vši" v motoru
Zdravim,mam Mondeo 1,8 Duratec, a tak koukam ze jsem narazil na podobny problem..s tim, ze mne to zacalo podobne veci delat az dnes..rano prselo..jedu si to takhle do prace po dalnici a cca ve 140ti mi to jakoby 2x 3x zaskubalo, pak uz jsem sjizdel takze dal to jelo v pohode,ale po zastaveni jsem si vsiml ze mi to na volnobeh nejak pokulhava. Dela to vzdycky tak po 10ti vterinach,jakoby to na vterinku houpne ale nikdy nechcipne.Pri stani treba na svetlech atd jsem si taky vsiml ze pri tom houpnuti mi displej co ukazuje teplotu ukaze obcas nejakou uplnou kravinu, jen tu chvilicku kdyz zakolisaji otacky to tak nejak problikne.Dale jsem behem dneska vypozoroval ze se jakoby zmenil chod motoru i pri pridani plynu, jako by to proste pokulhavalo nebo neco, ne vylozene porad na 3 valce ale kolem cca 2000ot. se auto tak nejak cele klepe.Prvni me napadlo jestli treba kabely..no nevim ja zacnu patrani az se trochu vycasi,jsem z toho docela nastvanej, pred tydnem garancka za 11tis. a ted tohle..
Mondeo 1,8 Duratec 81kW 10/2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 01.04.2009 11:43
- Bydliště: Levice
Re: škubání motoru 2.0 DURATEC HE
Ahojte znova. Tak som to spravil (už asi pred 2 týždňami ale mne trvá kým napíšem) a je to v poriadku. Bolo to tým, vymenil som to sám, je to síce hračka ale pre niekoho kto mení na aute max. pneumatiku je to výkon Káble stáli 50 €. Díky za radu chlapi.
PS: Inak strašne vela ľuďom čo poznám sa toto stalo, tie káble asi nemajú bohvieakú životnosť.
PS: Inak strašne vela ľuďom čo poznám sa toto stalo, tie káble asi nemajú bohvieakú životnosť.
Ford Focus Trend, 2.0 Zetec-E 16V, 96 kW, 1999 RIP 02. 05. 09.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 28.05.2009 18:10
Re: "Vši" v motoru
pro Skodak77
Zkuste si prohlidnout indukcni civku jestli nema na tele praskliny. Takto se mi mondeo take chovalo az nakonec ta civka odesla uplne.
Zkuste si prohlidnout indukcni civku jestli nema na tele praskliny. Takto se mi mondeo take chovalo az nakonec ta civka odesla uplne.
Ford Mondeo combi 2001: 1,8 benzin,81kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: "Vši" v motoru
Mně při volnoběhu taky sem tam houpnou otáčky i za jízdy. Musíme si uvědomit, že ty naše káry mají již něco za sebou a informace od čidel nemají tak rychlou odezvu jako za mlada a sem tam opožděný impuls zapříčiní nějaké to zhoupnutí. V čem bychom se pak vrtali, když by to vše fungovalo.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Skodak77
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 29.05.2009 21:58
- Bydliště: Praha
Re: "Vši" v motoru
Pro Emperor
Tak civkou to byla trefa do cerneho. Nakonec jsem zajel k Charouzovi, byla to ta civka, odchazela pry na 4.valci, po vymene je vse ok, tajne jsem doufal ze to budou treba jen levnejsi kabely..no hlavne ze je po problemu. Diky moc!!
Tak civkou to byla trefa do cerneho. Nakonec jsem zajel k Charouzovi, byla to ta civka, odchazela pry na 4.valci, po vymene je vse ok, tajne jsem doufal ze to budou treba jen levnejsi kabely..no hlavne ze je po problemu. Diky moc!!
Mondeo 1,8 Duratec 81kW 10/2001
-
- Junior
- Příspěvky: 210
- Registrován: 04.03.2009 14:20
- Bydliště: Praha
Re: škubání motoru 2.0 DURATEC HE
cau kluci,tak jsem si vsimnul ze me motor z niceho nic prestava tahnout,respektive s mensimi prestavkami,chvilku ma tah jako blazen a chvilku jako by jen rval a nic,mam nove svicky kabely,akorat nemam origo svicky jsou od NGK ale obic....tak nevim......asi me reknete ze mam koupit origo co??
FORD MONDEO MK3 r.v.2001 2.0i 107kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: škubání motoru 2.0 DURATEC HE
Cukání v nízkých otáčkách- humus benzín , protáhni ho 98 oktanovým a uvidíš, že budeš mít po problému.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Junior
- Příspěvky: 210
- Registrován: 04.03.2009 14:20
- Bydliště: Praha
Re: škubání motoru 2.0 DURATEC HE
hned zitra to zkusim a uvidime...tohle me tedy nenapadllo jeste asi takova blba otazka muze se namychat s 95 nebo je lepsi vyjet az na rezervu?
FORD MONDEO MK3 r.v.2001 2.0i 107kw
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: škubání motoru 2.0 DURATEC HE
mozes to miesat ako chces
ja by som zobral aj 2 nadrze, nech sa precistia ventily
ja by som zobral aj 2 nadrze, nech sa precistia ventily
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Junior
- Příspěvky: 210
- Registrován: 04.03.2009 14:20
- Bydliště: Praha
Re: škubání motoru 2.0 DURATEC HE
zkusim tak tyden tankovat 98 a uvidime to je asi 5 plnych nadrzi,jeste jsem se chtel zeptat jestli nemel uz nekdo spatnou volnobezku na alternatoru,podle meho by to mohla byt taky pricina,kdyby byla pridrena tak odporem by auto mohlo skubat,nebo se pletu?
FORD MONDEO MK3 r.v.2001 2.0i 107kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti