Turbo

Odpovědět
Misak81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 15.07.2010 22:28

Turbo

Příspěvek od Misak81 » 15.07.2010 22:34

zdravim,som cerstvym maitelom mondea TDCI 96KW r.v. 2005,mam jednu otazku ohladom turba,zapina hned uz v nizkych otackach alebo vyzsich?Mne sa zda ze to moje az u nejakych 2000 a zaujima ma ci je to spravne alebo ni,bo co som skusal hladat podobnu temu tak som z toho pochopil ze zapina hned.dik za odpovede
mondeo 2005 , 96kw TDCi

Uživatelský avatar
foxos hifonics
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 503
Registrován: 28.09.2009 20:16
Bydliště: Plzeň

Re: Turbo

Příspěvek od foxos hifonics » 16.07.2010 08:46

no mě taky zabírá ve vyšších otáčkách a když rychle přeřazuju tak je tam znát docela velká prodleva než to při vyšim stupni začne zase tahat a dost mi to vadí :evil:
ex Ford mondeo 2.0 TDCI 96kw 2003
Mazda 6 2.3 benzín 122kw 2005 -40

Uživatelský avatar
andre.magnat.toulenu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 128
Registrován: 20.12.2009 14:33

Re: Turbo

Příspěvek od andre.magnat.toulenu » 16.07.2010 09:49

mě se zdá,že by mělo zabírat až od 1900 ot.
Ford mondeo combi rv.01 2.0 TDDi 85 KW

Uživatelský avatar
ghostx5844
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 867
Registrován: 30.10.2008 22:34
Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN

Re: Turbo

Příspěvek od ghostx5844 » 17.07.2010 21:01

Presne tak, turbo sa toci hned po starte motoru, len v nizkych otackach nema potrebnu silu z vyf. plynov a v podstate akoby tam ani nebolo. Pracovat zacina tak od cca 1800ot/min, len to mozes zacat citit od 2000ot/min a viac
Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Turbo

Příspěvek od buceek07 » 18.07.2010 11:24

to je už trochu dost vysoko ne?? není znát turboefekt??
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
_djproces
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1437
Registrován: 18.04.2008 00:05
Bydliště: POcity :) SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od _djproces » 18.07.2010 16:04

ghostx5844 píše:Presne tak, turbo sa toci hned po starte motoru, len v nizkych otackach nema potrebnu silu z vyf. plynov a v podstate akoby tam ani nebolo. Pracovat zacina tak od cca 1800ot/min, len to mozes zacat citit od 2000ot/min a viac
Preto pri studenom motore jazdit do 1500otacok a po ukonceni jazdy nechat turbo trosku pochladit na neutrale
Obrázek
3.5.2004, 1,8TDCi 85kw, HatchBack, Moondust met., LED vzadu, Angel eyes vpredu, climatronic, PC, 4*airbag
old fofo
new fofo
Obrázek
Obrázek

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Turbo

Příspěvek od Brehowicz » 18.07.2010 21:14

djproces si si fakt jisty s těmi 1500ot???Kdes to vzal taky blud???Takle jezdit mužeš ale tak s traktorem!

Uživatelský avatar
_djproces
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1437
Registrován: 18.04.2008 00:05
Bydliště: POcity :) SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od _djproces » 19.07.2010 07:41

pisal som pri studenom motore. ak ho zahrejes samozrejme ze mozes ist az po obmedzovac......
Obrázek
3.5.2004, 1,8TDCi 85kw, HatchBack, Moondust met., LED vzadu, Angel eyes vpredu, climatronic, PC, 4*airbag
old fofo
new fofo
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
andre.magnat.toulenu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 128
Registrován: 20.12.2009 14:33

Re: Turbo

Příspěvek od andre.magnat.toulenu » 19.07.2010 08:41

_djproces píše:pisal som pri studenom motore. ak ho zahrejes samozrejme ze mozes ist az po obmedzovac......
máš pravdu,já jezdím tak max 1700 ot. pokud je motor studený :shocked:
Ford mondeo combi rv.01 2.0 TDDi 85 KW

Uživatelský avatar
_djproces
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1437
Registrován: 18.04.2008 00:05
Bydliště: POcity :) SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od _djproces » 19.07.2010 14:46

andre.magnat.toulenu píše:
_djproces píše:pisal som pri studenom motore. ak ho zahrejes samozrejme ze mozes ist az po obmedzovac......
máš pravdu,já jezdím tak max 1700 ot. pokud je motor studený :shocked:
ja viem :)
Obrázek
3.5.2004, 1,8TDCi 85kw, HatchBack, Moondust met., LED vzadu, Angel eyes vpredu, climatronic, PC, 4*airbag
old fofo
new fofo
Obrázek
Obrázek

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Turbo

Příspěvek od Brehowicz » 19.07.2010 16:46

Každeho věc ale jezdit do patnactiset ot je idealni návod jak si rozsypat dvouhmotu kor na studeném motoru když ještě klepe.Ale každeho věc jak sem psal

Uživatelský avatar
mickielli15
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 787
Registrován: 27.01.2009 03:54
Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice

Re: Turbo

Příspěvek od mickielli15 » 19.07.2010 17:41

sorry že se sem deru s mým francouzským motorem - jenom bych ty minimální otáčky na studeno trochu posunul nahoru. Se studeným motorem jdu tak max. do 2500ot, ale pomalu, žádnej záběr a pak hned přeřazuju...
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition :-)
Obrázek

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Turbo

Příspěvek od Brehowicz » 19.07.2010 19:07

To je jiná,takhle nějak se snažím jezdit i já.

Uživatelský avatar
_djproces
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1437
Registrován: 18.04.2008 00:05
Bydliště: POcity :) SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od _djproces » 20.07.2010 09:54

a jak mozes teraz v lete za 3 minuty pri nizkych otackach kym sa motor nezahreje znicit dvojhmotny zotrvacnik?
Obrázek
3.5.2004, 1,8TDCi 85kw, HatchBack, Moondust met., LED vzadu, Angel eyes vpredu, climatronic, PC, 4*airbag
old fofo
new fofo
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
mickielli15
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 787
Registrován: 27.01.2009 03:54
Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice

Re: Turbo

Příspěvek od mickielli15 » 20.07.2010 11:25

tam samezřejmě záleží i na tom, jak moc se šlape na plyn, bylo to tu už hodně probíraný. Ale v 1500ot. (a níž) stačí opravdu málo na to, aby trpěl nejen setrvačník, ale i motor samotnej. Přecijen to už není (v mnohém Bohužel) 1.9 SDI nebo 2.3 D ze Sierry... ale ta hranice je samosebou dost tenká a záleží hlavně na noze, oku a "uchu" :D . Sorry za OT...
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition :-)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti