Motor 1.6 tdci 70 kw

Odpovědět
Jirka38
Příspěvky: 1
Registrován: 13.08.2018 20:55

Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od Jirka38 » 13.08.2018 21:26

Ahoj, mám ford focus r.v. 2012 1.6 tdci 70 kw,motor padá do nouzaku ,chyba P0135 ,(lambda sonda řada válců 1 snimač 1) tento motor lambdu nemá ma s tim nekdo zkušenost, predem dekuji za radu

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od ZaQik » 17.08.2018 19:31

Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

lajo903
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19.08.2010 16:59

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od lajo903 » 07.08.2019 18:32

Ahoj vsetkym, hladal som ale nenasiel...
Focus 2011 1.6 TDCi 70 kW. Motor ide normalne, spotreba standardna, dynamika ako na inom rovnakom aute s tymto motorom. Pri citani chyb cez ELM327 ostava ulozena jedna chyba:

P0135 O2 Sensor Heater Cirquit Malfunction Bank 1 Sensor 1.

Uz som toho googloval celkom dost, ale k zdarnemu vysledku som sa nedostal, rad by som poziadal o pomoc niekoho, kto ma s danou problematikou skusenosti.

1. ma vobec motor 1.6 TDCi Lambda sondu (O2 sensor)? Ak ano, tak kde presne? Pripadne by som uvital schemu motora s oznacenim kde sa lambda nachadza, alebo aj finis cislo...
2. mal uz niekto podobny problem a ako ho vyriesil?
3. v linku od ZaQika je odkaz na DE forum, kde sa uzivatel zmienuje o prehrati SW v PCM, co dany problem odstrani, odkazuje na TSI 37/2012. Robil to uz niekto? Pripadne, ma niekto moznost uploadnut/poslat tento dokument?
4. to Jirka38, ako si tento problem vyriesil Ty?

Este pred navstevou autorizovaneho servisu by som rad mal nejake blizsie poznatky, na co sa zamerat, pripadne ako diagnostikovat ktora sonda je zla, kde kupit atd, nerad by som isiel do servisu nepripraveny a uz vobec sa nespolieham na to, ze to technik bude vediet vyriesit.

Vopred dakujem za kazdu dobru radu.
Ford Focus III Turnier 1.6 TDCI 70 kW 2011

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od ZaQik » 08.08.2019 07:56

TSI 37/2012
14.6.12 Vyloučení širokopásmového vyhřívaného snímače měření obsahu kyslíku (HO2S) ze záruky
37/2012
Vstřikovače paliva a součásti systému řízení motoru se časem přirozeně opotřebují. Při dávkování paliva a výpočtu hmotnosti průtoku nasávaného vzduchu tak mohou vzniknout odchylky. Širokopásmový vyhřívaný snímač měření obsahu kyslíku (HO2S) měří zbytkový obsah kyslíku ve výfukových plynech. Tímto způsobem je možné vyvodit směšovací poměr vzduch/palivo (lambda). Je možné získat přesnější signál o hmotě nasávaného vzduchu pro řídicí obvody související s výfukovými plyny v souladu s naměřenými hodnotami. Největší podíl na tom má korekce recirkulace výfukových plynů. Snímání obsahu kyslíku ve výfukových plynech umožňuje menší toleranční rozsah recirkulovaných výfukových plynů. To má pozitivní vliv na výfukové emise. Signál ze snímače HO2S závisí na koncentraci kyslíku ve výfukových plynech a tlaku výfukových plynů. Hodnotu zbytkového množství kyslíku ve výfukových plynech lze využít při porovnání mapových dat nastavení recirkulace výfukových plynů (hodnota stanovená pomocí signálu hmotnosti vzduchu) a skutečných zjištěných dat. Rozdíl se uloží na adaptační mapě v definovaných bodech učení. Tím je zaručena rychlá a okamžitá korekce množství protékajícího vzduchu, a to i při náhlé změně provozních podmínek.
Testy prokázaly, že vozidla splňují emisní požadavky po dobu své životnosti, aniž by byla nutná kompenzace hmotnosti průtoku nasávaného vzduchu (MAF). Výsledkem je, že se při výrobě filtru vznětových částic (DPF) může přestat používat širokopásmový vyhřívaný snímač měření obsahu kyslíku (HO2S) (číslo dílu 9D375).
Při závadě širokopásmového vyhřívaného snímače měření obsahu kyslíku (HO2S) (základní číslo dílu 9D375) pro vozidla stupně V úrovně emisí není třeba provádět žádnou výměnu, vyjma výměny zátky (viz Požadované díly) v případě, že dotahování již není dále efektivní a dochází k úniku výfukových plynů.
Následující kódy závad (DTC) s problémem nesouvisí a mohou být u tohoto šetření ignorovány:
Vozidla S-MAX/Galaxy 2006.5; Mondeo 2007.5; Focus 2011.25; C-MAX 2010.75 se vznětovým motorem 1.6 Duratorq-TDCi (DV): P064D, P0130, P0131, P0132, P0135, P0172, P2214, P2237, P2238, P2243, P2297 Vozidlo Fiesta 2008.75 se vznětovým motorem 1.4/1.6 Duratorq-TDCi (DV): P0030, P0031, P0032, P0130, P0131, P0132, P0133, P0134, P0135, P064D, P2177, P2178, P2191, P2192, P2195, P2196, P2238, P2245, P2246, P2297 Vozidlo Focus 2011.25 se vznětovým motorem 2.0 Duratorq-TDCi (DW): P0130, P0135, P1646, P2244 Prověřte další možné příčiny problému. Další informace naleznete v odpovídající části dílenské příručky v systému FordEtis.
Pokud není výměna širokopásmového vyhřívaného snímače měření obsahu kyslíku (HO2S) (základní číslo dílu 9D375) nezbytně nutná, není reklamovatelná v rámci záruky.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

lajo903
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19.08.2010 16:59

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od lajo903 » 09.08.2019 18:24

ZaQik, , velmi pekne Ti dakujem za informacie, potesil si ma uz len tym, ze som sa dozvedel nieco nove.

Ak dobre chapem, motory uvedene v TSI su standardne osadene lambda sondou, ktora ale pocas zivotnosti motora mohla poskytovat RJ motora nespravne udaje, na zaklade ktorych bola v pamäti RJ ulozena chyba napriklad P0135. Vyrobca motora ale zistil, ze nefunkcnost lambda sondy nema vlyv na ekologiu motora ani na jeho vykon a plynulost chodu a preto vyrobca odporuca tuto zavadu v pamäti RJ ignorovat a vadnu sondu neriesit.

ZaQik, som na dobrej vlne, chapem to spravne? Na chode motora som si ziadnu zmenu nevsimol, spotreba normalna, ziadne symptomy typicke pre vadnu lambda sondu.
Pripadne, co by som este mal urobit pre dobro svojho motora a pre moj dusevny klud...?
Ford Focus III Turnier 1.6 TDCI 70 kW 2011

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od ZaQik » 30.08.2019 06:24

pochopil jsem to stejne jako Ty ... pro klid duse se jeste zajdi zeptat do originalniho servisu :wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

bp1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 01.11.2012 14:42
Bydliště: vysocina

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od bp1 » 19.04.2023 23:01

Zdravim.Dneska cestou z prace mi pred nastartovanim a pak jeste dvakrat po ceste vyskocila hlaska engine oil change due.Muze mi nekdo rict,co to znamena.Diky
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw

Uživatelský avatar
Marlosk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 197
Registrován: 18.10.2020 08:40

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od Marlosk » 20.04.2023 07:30

Chce vyměnit olej a filtr (a při tom resetovat servisní interval, aby ta hláška zmizela, návod na reset někde na fóru bude).

bp1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 01.11.2012 14:42
Bydliště: vysocina

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od bp1 » 20.04.2023 08:48

Dik.Olej a filtr jsem menil pred5tis. km.Nic jsem neresetoval.takze tam asi bude problem.jen by me zajimalo,jestli ma to auto nastaveny pevny nebo promnenny interval.Jestli je to jen tim,ze jsem to nesmazal nebo si opravdu rika o vymenu.
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw

Uživatelský avatar
Marlosk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 197
Registrován: 18.10.2020 08:40

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od Marlosk » 20.04.2023 09:06

Myslím, že po 5000 km to na výměnu v proměnném intervalu ještě nebude ani při relativně "těžkém" provozu. Pro mě je ale jistota pevný a sám si ho evidovat, případně si ho podle typu provozu (město) soukromě zkrátit :).

Uživatelský avatar
hihi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 989
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od hihi » 25.04.2023 10:25

Reset intevalu při klíčkovém zapalování - sešlápnout plyn společně s brzdou a držet, otočit klíčkem do polohy před startováním a koukat, co píše přístrojovka. A samozřejmě diagnostikou, ale proč ji na to tahat.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

bp1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 01.11.2012 14:42
Bydliště: vysocina

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od bp1 » 28.09.2023 20:31

Dobry vecer.Vcera mi motor prestal jet na vic jak 2000ot,a evidentne na 3 valce.Zajel jsem za automechanikem diagnostika ukazala vadny piezzovstrikovac na prvnim valci,kod chyby si uz nepamatuji.Auto ma neprustrelnych 74tis km,naftu beru od omv,vzdycky aditivuji,palivak vymena co dva roky atd.Je mozny aby odesel takhle brzo?Mam v brzke dobe cekat dalsi a kolik vydrzeli vam?U staryho ff2 ktery sel z domu pri200tis.jsem na motoru resil pouze alternator dvakrat,jinak nic
Bylo ff2 1,6tdci tournier trend 80kw bez dpf
ff3 1,6 tdci 70kw
fiesta 1.0 ecb 74kw

Uživatelský avatar
kozelos
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 652
Registrován: 28.12.2011 23:17

Re: Motor 1.6 tdci 70 kw

Příspěvek od kozelos » 29.09.2023 13:06

Bracha měl podobné potíže s obdobným nájezdem. Auto, které jezdilo krátké trasy a najezdilo 70000 za 8 let...

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů