Žhavení

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Žhavení

Příspěvek od V12 » 12.09.2017 22:09

bill.da píše:Otáčky nekolísaj a dým taky žadnej
Jazdi a nespekuluj.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

bill.da
Nováček
Nováček
Příspěvky: 186
Registrován: 24.08.2013 17:38

Re: Žhavení

Příspěvek od bill.da » 13.09.2017 04:46

OK,OK jenom jsem se tak ptal nebudu to řešit.
Je-Ford Focus 1,6 tdci 85 kw 2013 Byl-Ford Focus 1,6 tdci 66 kw 2007

DiXX
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03.09.2015 08:43

Re: Žhavení

Příspěvek od DiXX » 22.09.2017 10:00

durika píše:To je normálné u tích novších aut.Su to rýchložhaviče.A pokud neni potreba tak nežhaví.Už sme to tu riešili 100 000 krát.A dokonca aj ja pred rokom.A je to ok.
U novějších asi ano, tohle je 2005 :). Problém je, že startuje třeba 10 - 15s a se snižující teplotou se doba prodlužuje. Dělá to cca poslední 3 měsíce, dříve startoval normálně. To relé je finis 1865194 / 1673683 / AV6112A343CA, ale v motorovém prostoru ho nemůžu najít, nevíte někdo?

Je to tdci 2.0 136HP.

Dík
FoFo II Combi, 2005, 1.6 74kW, silver Trend

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: Žhavení

Příspěvek od vladko » 22.09.2017 10:32

Ahoj, v létě ti auto fakt žhavit nebude. Žhavení se řídí venkovní teplotou a to tuším až od mínusových teplot. Problém bych hledat spíše buď v padání paliva (někde ti to přisává a trvá mu to než dopraví palivo) nebo máš problém s těsností ve válcích. Takže nízké tlaky při kompresi a tím i dosažení nižších teplot při kompresi. To pak s klesající venkovní teplotou zapříčiní problémy ve vznícení nafty.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Žhavení

Příspěvek od V12 » 22.09.2017 12:07

Treba premerat startovaci tlak paliva v raile. Dokaze to najjednoduchsi modul ELM327 a aplikacia Torque v mobile. Pre 2.0TDCI by to malo byt minimalne 125 barov. Ak tento tlak pri startovani nie je, motor iba toci, ale nechyti. Pokial tam tlak bude, problem moze byt aj v tom zhaveni. Nedymi pri studenom starte na sivobielo a ten dym nepachne po nespalenej nafte ? A ked natoci, nekolisu otacky volnobehu ? Ak ano, lucia sa s Tebou vstrekovace...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 14.01.2021 09:42

Ahoj.
Nemam uz sice Focus ale motor by mal byt asi +/- ten isty. Mam tiez 2L.
Nechapem system zhavenia. Pri -4°C to startuje uplne naprd

Video: https://youtu.be/WHP8P9OoaxQ

Divne mi je to ze ako keby pred startom vobec nezhavil.Aj ked sa rozsvieti kontrolka zhavenia tak kliestovym ampermetrom som na zhavicoch nameral max 1A. Zhavice som meral,mali by byt funkcne,na vsetkych bolo cca 0.5Ω. Po nastartovani asi dozhavuje pretoze na meraku skacu ampere.Este mi je divne ze ked som prepol merak na stried.prud tak sa to ukludnilo na cca 13A.Co by mal byt nezmysel pretoze v aute je jednosmerny.A 13A je zase malo,to je tak na 1 zhavic.
Dalsia vec su spominane teploty.Podla Forscan ale ukazuje realne.Jedine co sa mi nezda je teplota katalyzatora,to ukazuje min 100°C.

Video z ineho startu:
https://youtu.be/abB76FgGS8w

Objasni mi prosim niekto to zhavenie?

Odoslané z LM-G710

Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: Žhavení

Příspěvek od Hoffis » 14.01.2021 09:57

Jen k tomu měření...
měřit to klestakem ...to nebude to pravé ořechové
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Žhavení

Příspěvek od ZaQik » 14.01.2021 10:02

vyndej zhavicku a sahni na ni rukou, jestli je horka ... pokud ne, je treba ji vymenit
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 14.01.2021 10:44

Hoffis a preco nie kliestovym?

ZaQik ja nemam rozobraty motor.Neviem len tak vybrat zhavic a skusit.Keby som ho vyberal tak ho rovno vymenim aj keby bol dobry.Ved ked je tam 0.5Ω tak by mal byt ok,nie?Mozem este skusit ho priamo pripojit na 12V, aky bude odber

Odoslané z LM-G710


Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Žhavení

Příspěvek od ZaQik » 14.01.2021 10:57

zhavicka je napajena v rozmezi 3-12V a (tusim) odpor je promenny na teplote ... vyndani Te nemine
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9395
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Žhavení

Příspěvek od phofy » 14.01.2021 11:18

Staci vyndat a prilozit na baterii a hned vidis, jak zhavy 😉 ja kdyz sem daval novy, tak meli 0,7 ohm pokud si to dobre pamatuju. Jak si jim meril odpor? Musis mit merenou zhavicku vždycky odpojenou :!:

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 14.01.2021 11:25

Chlapi neblaznite.To nejde inac premerat ako vybraty?Ked uz ich vyberiem tak ich nedam naspat,dam rovno nove.Lenze vybrat ich je rozobrat pol auta.
Meral som ich samozrejme po 1.Pri palivovom filtri je spolocny konektor na vsetky 4

Odoslané z LM-G710

Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: Žhavení

Příspěvek od Hoffis » 14.01.2021 11:33

Vydávat je nemusíš, ale odpojit určitě ano. A jednu po druhé pak můžeš měřit odpor, za předpokladu, že víš, jaký má být.
Docela by mě zajímalo, kam jsi ten klestak dal..
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 535
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Žhavení

Příspěvek od foker » 14.01.2021 11:36

Ako som pisal,pri palivovom filtri je konektor,daju sa odpojit a merat po 1.Prud som meral na 4 spolocne

Odoslané z LM-G710

Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Uživatelský avatar
Hoffis
Junior
Junior
Příspěvky: 301
Registrován: 21.05.2020 15:58

Re: Žhavení

Příspěvek od Hoffis » 14.01.2021 11:42

Musíš odpojit lištu na každé svíčce a pak je můžeš každou zvlášť měřit. Jsou paralelně spojené. Pokud odpojís lištu jen u přívodu, tak měřís celkový odpor všech a nezjistíš nic.
Mondeo MK5 - 2.0TDCi - 132KW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: juraj876 a 4 hosti