Chyba P2458

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Komi » 04.06.2013 10:36

uz na okreske pri 90 sa vypali rovnako dobre ako na dialnici staci 2000 otacok
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Mr.Zdenda » 04.06.2013 10:55

OK, PID na sledování teploty DPF jsem si přidal, tak uvidíme až to projedu.. Díky
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5329
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Stanley_vy » 04.06.2013 11:16

Když jezdím do práce, tak jedu po dálnici zpravidla tachometrových 120 km/h, což je lehce přes 2000 ot. někdy i několik týdnů regeneraci nepostřehnu (co už mě dělá přes 1000 km), takže regenerace i v tohle režimu probíhájí a pokud se spustí na dálnici, dokáže doběhnout i ve městě.

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Sagic » 04.06.2013 12:06

Me tada vypaluje i na volnobeh dele nez minutu, klidne i 10 minut, regenerace v kolonach neni problem, regenerace ve meste neni problem, jen to trva dele a nerikam ze je to idealni, pravdepodobne se spusti pak drive, ale to uz muze byt v optimalnejsi situaci, treba na okresce... Zvlastni zkusenosti vim ze dobehne regenerace i uplne na volnobeh, co zarucene vypne regeneraci je plyn na podlaze nebo delsi jizda se zarazenou rychlosti a noha pryc z plynu. V tyhle situaci nejde zadne palivo do motoru neni jak vypalovat. To ze probehne i na volnobeh znaci to ze se zvysuje temer o polovinu spotreba na volnobeh a to je proto aby mimo jine bylo vice nafty ve filtru a probihalo horeni. Takze staci jet uplne normalne a je to podle me dost zavedena nepravda, ze clovek musi jet konstantni otacky, rychlost a ja nevim co jeste... dela se z toho zbytecne humbuk... obecne staci proste jet a vypaleno mam po par km. Jedine s cim souhlasim je ze je potreba umoznit spusteni... obvykle uz poznam ze auto je linejsi (ucpany filtr) staci kdyz mam zahraty motor, slapnout vice na plyn, otacky do 3500, zvysim tim diff tlak a regenerace se bezpecne spusti... pak uz jedu jako nic a do ted nemam problem s filtrem.
Naposledy upravil(a) Sagic dne 04.06.2013 12:16, celkem upraveno 1 x.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Mr.Zdenda » 04.06.2013 12:13

no právě jak jsem s tím tedka stěhoval-to byly jízdy cca 5-6km dlouhé po městě a že jich bylo.. :roll:
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Chyba P2458

Příspěvek od marosmanik25 » 13.06.2013 19:02

Sagic píše:Me tada vypaluje i na volnobeh dele nez minutu, klidne i 10 minut, regenerace v kolonach neni problem, regenerace ve meste neni problem, jen to trva dele a nerikam ze je to idealni, pravdepodobne se spusti pak drive, ale to uz muze byt v optimalnejsi situaci, treba na okresce... Zvlastni zkusenosti vim ze dobehne regenerace i uplne na volnobeh, co zarucene vypne regeneraci je plyn na podlaze nebo delsi jizda se zarazenou rychlosti a noha pryc z plynu. V tyhle situaci nejde zadne palivo do motoru neni jak vypalovat. To ze probehne i na volnobeh znaci to ze se zvysuje temer o polovinu spotreba na volnobeh a to je proto aby mimo jine bylo vice nafty ve filtru a probihalo horeni. Takze staci jet uplne normalne a je to podle me dost zavedena nepravda, ze clovek musi jet konstantni otacky, rychlost a ja nevim co jeste... dela se z toho zbytecne humbuk... obecne staci proste jet a vypaleno mam po par km. Jedine s cim souhlasim je ze je potreba umoznit spusteni... obvykle uz poznam ze auto je linejsi (ucpany filtr) staci kdyz mam zahraty motor, slapnout vice na plyn, otacky do 3500, zvysim tim diff tlak a regenerace se bezpecne spusti... pak uz jedu jako nic a do ted nemam problem s filtrem.

Sagic keď sa ťa možem opýtať ako hlavne teraz v lete spozoruvávaš že ti regenerácia začala a ako keď ti skončila....myyslím, že to asi len tak že sa spusti ventilátor..??...lebo stalo sa mi to asi po 200km 2x za sebou a teraz neviem či to bol ventilátor pustený z tepla alebo preto že regeneroval.?...zaujimalo by ma fakt hlavne to ako to spoznám že regeneruje...ďakujem
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Sagic » 13.06.2013 20:51

Cau, prvne ventilator se pousti automaticky se zaplou klimatizaci tak bacha na to. Jinak ja to poznam podle zvuku motoru, protoze klepot je hodne jiny, taky kdyz si dam ruku pred vyfuk tak jdou znatelne plyny o vyssi teplote. Kdyz skonci, tak je klepot jemnejsi, kultivovanejsi a chvili na to vypne sahara.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Chyba P2458

Příspěvek od marosmanik25 » 13.06.2013 21:11

To hej to ked som si dal ruku pred vyfuk fakt isiel take horucejsie plyny ten klepot motora pozorujem aj ja.....len nechapem tomu preco v priebehu 200km sa pustila dvakrat...nebol som si isty ci to je naozaj regeneracia tak som sa ta radsej opytal...moze to byt aj tym ze mam najazdene teraz 119000 km a bude treba nieco snim robit (vycistit alebo doliat ten sajrajd?)
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Komi » 13.06.2013 21:22

...len nechapem tomu preco v priebehu 200km sa pustila dvakrat...

comu na tom nechapes ? ja som sa cudoval ked som mal pri 130000km regeneracie po necelych 100km a zrazu po 25km na dialnici spustila znovu , ale stale vsetko slapalo bez problemov, akurat som zacal hladat riesenie - najvyhodnejsie bolo kupit novy filter z druhovyroby - to bolo niekedy zaciatkom 2011, odvtedy po vymene samozrejme pokoj
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Chyba P2458

Příspěvek od marosmanik25 » 13.06.2013 21:34

Tak cudujem sa tomu lebo su to premna nove veci...doteraz som ani nevedel co to dpf je a od kedy mam fofa som snim zrobil 13000km bolo vsetko ok a aj tie regeneracie tak som si nebol isty a som sa opytal tych viac skusenych co uz maju co to za sebou...inak kolko ta vysiel ten dpf aj s robotou..??
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Komi » 14.06.2013 06:50

vsetko najdes vo vlakne Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
aktualne najdes dost ponuk na nemeckom ebay.de od 245€ plus 18,9€ doprava kurierom (na 2,0 este o kus lacnejsi, lebo je bez KATu) pricom ti stary ostane a ked ho nebudes potrebovat , vo vykupe zan mozes dostat cca 100 za platinu v katalyzatore, robota - cena zavisi od servisu, plus minus 30€, su tu aj obrazkove serialy z ktorych je vidiet ze vymenu zvladne aj sikovny amater, pred mesiacom som zhruba za rovnake prachy nahodil nove Dunlop Blueresponse a vydrzia sotva polovicu km co vydrzal DPF - nazor si urob sam...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Chyba P2458

Příspěvek od marosmanik25 » 14.06.2013 08:33

Tak to ano a stym ebayom.de si ma potesil a viac este stym ze za stary filter dostanem okolo 100e...fajn noo precitam si to cele vlakno len som chcel priamu odpoved na moje otazky..;) tak dik chlapci
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Komi » 14.06.2013 08:53

tych 100 je len odhad - pred rokom som stary 1 diel vyfuku z Octy TDI - katalyzator predal za 150€, ak si opisem cislo, nacenia mi filter s katom aj z Fofa...mozno to bude rovnake, zavisi to od mnozstva Pt
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Chyba P2458

Příspěvek od Sagic » 14.06.2013 14:35

Ja bych to i tak nevidel tragicky, mozna neprobehla predchozi idealne, tak se pustila znova, ja nekdy regeneruju co 100 km, jindy co 500 km zalezi jakym stylem jezdim, delku tras teplota motoru. Ovlivni to i kvalita nafty, ale to u me ne, jezdim jen na vervu, jinak cim kvalitnejsi nafta tim mene sazi, obecne do aditivovany nafty NEPATRI vif a podobne, nekde jsem cetl ze to pak dela mnohem vice bordelu v DPF. Ja mam za sebou cisteni, jen nevim jak :) ale myslim si ze to mechanik vzal, prolil asi naftou a pak to vypalil plamenem, nebo nejakou chemii... netusim a nechtel mi rict.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Chyba P2458

Příspěvek od marosmanik25 » 14.06.2013 20:41

Vo stvrtok som objednany do servisu..taka preventivka ohladbe dpf.mam najazdene co chvila 120000 tak nech nato mrkne,napoji na diagnostiku a uvidime ci je potrebne dolievat ten sajrajd alebo pustit nutenu rege...ale myslim si ze nie a je to tak ako pises lebo mam pocit ze jednu regeneraciu som prerusil potom sa pustila druha a tu som uz dokoncil...tak uvidime
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů