Zatecene pri tryske

Odpovědět
Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 08.11.2011 11:58

Zdravim,
neviem odkial ale stale mi pri tryske zateka (1 zlava pri pohlade na motor). Tryska bola pretesnena ale stale zateka. Pripada mi to ako olej lebo je to ciernej farby. Tryska nepodfukuje. Neviete mi poradit odkial sa ten olej tam moze brat? Zateka na miestach ktore som oznacil na foto. Vopred dik.

Obrázek
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od V12 » 08.11.2011 12:52

Mno, ja som mal podobny problem - najprv mi iba siakla nafta z prepadu a potom prasklo to plastove T-cko vychadzajuce zo vstrekovaca. Skoncil som s motorom kompletne zasranym od nafty. Auto mi smrdi este aj teraz - po tyzdni a este hodne dlho smrdiet bude.

Viac na http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 74#p685874

Dobre si pozri, ci ti to netecie z prepadu.
Naposledy upravil(a) V12 dne 08.11.2011 19:48, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 08.11.2011 13:59

V12 píše: Dobre si pozri, ci ti to netecie z prepadu.
Ten prepad je navrchu trysky? Ak ano tak by bola zatecena tryska zvrchu a tam je sucha. Ked nahmatam tie gumicky co spajaju trysky vsetky su suche.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od V12 » 08.11.2011 19:42

Podla foto mas prepad navrchu. A ked mas vsetky hadice suche, problem bude inde.
Mam ale otazku k tej fotke - to vpravo je zatka otvoru na nalievanie oleja ? Ak ano, olej sa mohol do sachty vstrekovaca dostat pri nalievani. Skus to injekcnou striekackou odsat a vycistit vatou namotanou na spicu z bicykloveho kolesa. A samozrejme sledovat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 09.11.2011 09:24

V12 píše:Podla foto mas prepad navrchu. A ked mas vsetky hadice suche, problem bude inde.
Mam ale otazku k tej fotke - to vpravo je zatka otvoru na nalievanie oleja ? Ak ano, olej sa mohol do sachty vstrekovaca dostat pri nalievani. Skus to injekcnou striekackou odsat a vycistit vatou namotanou na spicu z bicykloveho kolesa. A samozrejme sledovat.
Ano to vpravo je zatka na nalievanie oleja. Olej sa nalieval len 1-krat a to pri vymene. To okolo trysky som uz cistil niekolkokrat, prakticky stale ked som po dlhsej trase tak to vycistim. Akonahle je to ciste a idem niekam na dlhsiu trasu zasa sa to tam zaspini. Od pretesnenia vstreku som bol raz na dotiahnutie vstreku ak nahodou zle sadlo tesnenie, ale nic sa nezmenilo.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od V12 » 09.11.2011 12:57

Prasknuta hlava alebo jej kryt ? Co je to za motor ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 09.11.2011 15:54

V12 píše:Prasknuta hlava alebo jej kryt ? Co je to za motor ?
Je to C-Max 1,6 TDCi 66KW. Prasknuta hlava? Ak by bola prasknuta hlava to by mi aj z nadrzky unikala voda resp. by sa motor prehrieval alebo pod. Mal by som v oleji vodu a to nemam. Skor tipujem na kryt ventilov.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od V12 » 09.11.2011 21:44

Ked praskne hlava, nemusi ist olej do vody, ci voda do valcov. No ako pises, v tomto pripade to bude s najvacsou pravdepodobnostou kryt ventilov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
miloccc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 40
Registrován: 25.07.2009 23:37
Bydliště: Trenčín

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od miloccc » 10.11.2011 18:53

Mám podobný problém.
Začalo to: podfúknuté vstreky, pretesnenie v značkovom servise (popri tom vymieňali aj siemerink na vačke, takže hlava aj veko ventilov sú pretesnené nanovo )
po mesiaci zasa olej(nafta?) okolo 1 a 3 vstreku, reklamácia (pretesnenie všetkých, zadarmo)
po mesiaci olej okolo 1 vstreku (prímaci technik to očuchal, je to olej nie nafta) umyli to v servise, ale nezistili odkiaľ to tečie, tak aby som prišiel až to bude trochu otečené. 2týždne to bolo suché a po mesiaci zase zatečené. Teória prijímacieho technika je, že to tečie z toho plastového potrubia na sanie vzduchu ako sa napája na hlavu valcov(je tam gumový o krúžok). Na moju otázku ako sa do toho plastového potrubia dostáva olej odpovedal, že asi s turba (ja pravda,že to moje turbo si veselo píska a trochu púšťa olej) Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
Přílohy
274-1.jpg
FORD FOCUS II COMBI 1.6 TDCI 80KW - r.v. 2005 koupeno v D. s 95.000 km.

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 11.11.2011 07:48

miloccc píše:Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
Plastove sanie mam uplne suche to sme uz dopredu vylucili povodne sme si tiez mysleli ci to netecie odtadial. Podla mna by si nemal menit turbo pokial nema znaky nefunkcnosti skus najskor to plastove sanie a uvidis, predsa aj financne je to prijatelnejsie. Najhorsie na veci je ze clovek nevie presne odkial to tecie a aj v servise to jednoznacne nevedia. Ponukaju plno moznosti na vymenu len aby s teba co najviac dostali. Uvidim skusim aj ja naskor dat vymenit tesnenie krytov a potom ak by nepomohlo rozhodnem sa co dalej. Ak inac nebude tak to zatecene budem jednoducho len utierat a hotovo. Daj vediet co si poriesil.
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od miki21 » 11.11.2011 08:04

Jen takový nápad.
Při úniku oleje z převodovky tady někdo někde radil,pořádně vše očistit,odmastit a poprášit to dětským pudrem.Při častějším sledování se ukáže"cestička" odkud to prosakuje.Jen nevím,jestli to je technicky možné použít i v tomto případě. :nixw:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od V12 » 11.11.2011 18:13

Niran píše:
miloccc píše:Teraz rozmýšľam či vymeniť turbo, alebo pretesniť to plastové sanie, pokiaľ je teória prímacieho technika správna.
...Podla mna by si nemal menit turbo pokial nema znaky nefunkcnosti ...
Akykolvek cudzi sirenovy zvuk z turba je prejav nefunkcnosti. Aj tlacenie oleja cez loziska. Podstata veci je totiz v tom, ze teraz bude repas stat 200 EUR, ked turbina zacne frezovat skrinu turba 500 EUR a ked sa zadrie ci uplne rozsype, pomoze jedine nove. Potom je tu este jedna moznost ultrarychlej likvidacie motora prostrednictvom olej pustajuceho turba - motor zacne spalovat olej pritekajuci z turba az ho zozerie vsetok a budes ho rozoberat autogenom. Je ale pravdepodobnejsie, ze este predtym prekroci maximalne otacky a ojnice zvedavo vykuknu z bloku. Jedno lakavejsie, ako druhe. Takze turbo pustajuce olej by som na lahku vahu rozhodne nebral. Ak uz olej tecie z toho sacieho potrubia, ide do tuheho.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 12.11.2011 10:38

Ahoj, no neviem ale to sacie potrubie by som asi vylucil. Pozerali sme to ale v tych castiach okolo je to suche. Skor mi to pripada akoby sa ten olej tlacil zlava v tej casti ako som to vyznacil na foto.

Obrázek
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8442
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od lucky.jack » 19.11.2011 11:21

Těsnění pod krytem hlavy(vačky) je OK? Je ten kryt dost dotaženej? Pak se ještě jednou zaměřit na to přetěsnění trysky jestli je to správně udělaný...jináč je to už pro Sherlocka Holmese :mrgreen:
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
Niran
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 06.09.2011 08:17

Re: Zatecene pri tryske

Příspěvek od Niran » 22.11.2011 09:15

lucky.jack píše:Těsnění pod krytem hlavy(vačky) je OK? Je ten kryt dost dotaženej? Pak se ještě jednou zaměřit na to přetěsnění trysky jestli je to správně udělaný...jináč je to už pro Sherlocka Holmese :mrgreen:
Mas na mysli ten kryt hlavy a srouby co som vyznacil na prilozenom foto? Ak ano tam tesnenie nebolo menene, mechanik tam dal len nejaku tesniacu pastu.

(Pre zvacsenie obrazka klikni na foto)
Obrázek
Ford C-Max 1,6 TDCi 66 Kw 2005 Trend

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů