EGR ventil

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1659
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Příspěvek od Jemar » 17.01.2008 18:20

Koukám že většina diskutujících je přesvědčena - EGR u benzínu ano, ale kde? V manuálu o tom není ani zmínka.

Uživatelský avatar
Norbert
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smolník
Kontaktovat uživatele:

EGR

Příspěvek od Norbert » 22.01.2008 13:57

Na diaknostike mi povedali že ventil EGR raz pracuje inokedy nie (v mojom prípade 1,6TDCI) a že je to vhodné vymeniť. Je pravda že spotreba išla hore tak o 0,5 litra. Cena na Slovensku je 11 000SKK v ČR v značkovom servise mi dali cenu 3 500 Kč.

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 22.01.2008 20:48

su dva druhy - jeden lacnejsi (bez kablovy) a druhy drahsi (s kablom).mozes mat aj lepsie ceny :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 22.01.2008 21:02

Ja bych ho zaslepil a nic nevymenoval.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

vasa135
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: EGR ventil

Příspěvek od vasa135 » 05.11.2008 20:41

a kde ho najdu?čím ho zaslepim?díky

Nedbik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 13.10.2008 14:34
Bydliště: Most, Ústecký Kraj

Re: EGR ventil

Příspěvek od Nedbik » 06.11.2008 14:09

vasa135 píše:a kde ho najdu?čím ho zaslepim?díky
Dej sem fotku tvého motoru a třeba ho tam najdem :wink:
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999

modrakovec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 14.09.2018 12:26

Re: EGR ventil

Příspěvek od modrakovec » 18.09.2018 08:13

mpet píše:Zdravim všechny,
mám dotaz ohledně EGR ventilu.Přečetl jsem tu už hodně příspěvků na toto téma a většinou to bylo,že je to zbytečnost a všichni zaslepují.Ale musí mít nějaké opodstatnění,že tam ten ventil je,ne.Kdyby tam byl zbytečný tak ho tam nedávaj.
auto mi začalo kouřit ve 170000 km protože zbytečnej ERG ventil byl zasranej jelikož je pevně na sání tak by mě nový stál 8000 ,- kč potrubí k ventilu jsem zaslepil na dvou místech u turba a u ventilu auto nekouří,jede stejně jak předtím a emise jsou dobré mam Ford Focus 1.8 TDDI 66 KW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů