Zpráva z diagnostiky - palivo

Odpovědět
vindi
Příspěvky: 1
Registrován: 14.05.2021 21:45

Zpráva z diagnostiky - palivo

Příspěvek od vindi » 14.05.2021 22:06

Zdravím,
nedávno jsem si pořídil Focus 1999 1.8 TDCI, minulému majiteli po dlouhé cestě skočil na dálnici do nouzáku. Poté auto chvíli nechal a všechno bylo zase v pořádku. Od té doby jezdí bez problému. Poslal jsem to preventivně na diagnostiku, doufal jsem, že to bude potřebovat jen vyměnit IMV ventil, ale vyskočily tam 4 závady (P1200-přizpůsobeni vstřikovače, P1211-tlak v zásobníku mimo rozsah, P2291-nízký tlak v zásobníku paliva, P0251-porucha funkce vstřikovacího čerpadla). Je možné, že všechny tyto poruchy spolu kolerují a vše bylo způsobeno nízkým tlakem v railu nebo jsou to vše na sobě nezávislé poruchy?
Popřípadě pokud máte zkušenosti jak pokračovat k zjištění původu problému, vřele ocením radu. Předtím než bych udělal nějakej drahej krok, který by tomu nepomohl.
Předem mockrát děkuji !

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 23373
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Zpráva z diagnostiky

Příspěvek od ZaQik » 15.05.2021 06:10

1. poradna diagnostika umi vycist k najezd, pri kterem k te chybe doslo
2. pokud to byla chyba, ktere se uz nevraci, mohlo to byt neco jednorazoveho (treba i pokles napeti)
3. doporucuji chyby smazat a jezdit, dokud se to nevrati a pak vycist, co z toho se vratilo (nevis, jak dlouho tam ktera chyba byla)
4. muze to byt i zanesenym palivovym filtrem
5. hledej tady na foru jednotlive chyby a uvidis, co Te v nejhorsim pripade ceka
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti