Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Moderátor:phofy
Odpovědět
eman07
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komna okr.Uherske Hradiste

Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Příspěvek od eman07 » 11.05.2012 19:56

mel bych jeste par dotazu ohledne upravy meho motoru.Pasuji tam vstriky a klapka z St200 popripade
St 220?A kdyby to tam pasovalo,da se nejak upravit tlak cerpadla,aby to pak davalo vic paliva,nebo koupit nejake kde se da regulovat tlak?Dik
new ford mondeo 2.5 V6 r.v.2004 ,stříbrná barva
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Příspěvek od djdekl » 11.05.2012 20:23

OT: a jak tam dostaneš víc vzduchu?

eman07
Junior
Junior
Příspěvky: 204
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Komna okr.Uherske Hradiste

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Příspěvek od eman07 » 11.05.2012 20:28

prave tou vetsi klapkou,na st by mela byt prece vetsi
new ford mondeo 2.5 V6 r.v.2004 ,stříbrná barva
je Honda civic 1.5 84kw
prodaný Ford mondeo 2.5 V6 r.v.2001 cerna barva
prodaný Peugeot 106 Gti 1.6 16V 87kw-mala raketa
byvale auto-ford focus 1.8 TDDi 66kw Hatchback,r.v.2001

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3913
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Příspěvek od djdekl » 11.05.2012 20:29

Spíš by to chtělo jiný vačky taky...

Uživatelský avatar
konupek88
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 28.05.2012 17:28
Bydliště: Kostelec nad Černými lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Příspěvek od konupek88 » 14.05.2013 12:35

Tuning atmosferických V6 je dosti nákladný a neúčinný. Pokud chceš získat víc než jednotky kW, tak je třeba vyměnit vačky, sání, písty, ojnice a zároveň s tím i soft v ŘJ...
Když je člověk dostatečnej magor, je možné vykuchat katalyzátor a střední tlumič, s tím že na STK asi nebudou rádi... To vše je potřeba dostatečně zásobovat benzínem, takže pravděpodobně bude potřeba posílit i palivovou soustavu.

Viděl jsem i turbokit za 170 000 bez DPH

Prostě V6 se nedá nějak výrazně otunit, aniž by kvůli tomu bylo potřeba prodat ledvinu :(
Pokud chce někdo tunit, nechť si pořídí VW 1.8T, ze kterého lze prokazatelně vyrazit až 180 kW, ovšem narozdíl od V6 nemůže počítat s tím, že na něm najezdí 300 000 km...
Ford Mondeo ST200
Follow me on Twitter: @petr_konupek

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: Upravy klasickeho motoru 2.5 V6

Příspěvek od HmerX » 14.05.2013 17:13

nejjednodušší na úpravu V6 125kW je použít díly z ST200 ... vačky, vstřiky, sání atd .... pak dokoupit výfukové svody bez katů, De-Cat případně celý výfuk ... a ECU zkusit třeba z ST2OO, ale na původní elektro-instalaci nefunguje(alespoň u MkII), je potřeba přehodit i část "drátů" .... nebo programovatelná ECU, která ale stojí nějak cca 11.000 :roll:
viděl jsem i do MkII naimplantovaný motor ST220 z MkIII ... takže do MkIII by to taky mělo jít ...
je otázkou, jakou cestou se člověk vydá ....
nebo blok z 3,0 V6 15OkW nebo ST220 a hlavy a sání a zbytek z ST200 - je taky možnost .... na netu je toho hodně :irre: :mrgreen: dají se sehnat i kované vnitřky třeba do 3,0 V6 :cooler:
existují turbo - kity, kompresor - kity ... tam by to chtělo asi generálku motoru, aby to vůbec přežil ... a pak je otázka co spojka atd ....
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Odpovědět

Zpět na „Tuning - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů