Downsizing

Co se děje na internetu...
Moderátor:petersbond
Odpovědět
Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Downsizing

Příspěvek od viperk » 08.09.2011 23:04

Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Downsizing

Příspěvek od killerhammer » 09.09.2011 10:39

Trojvalec od Fordu 8)

VW v celej Európe zvoláva motory TSI k výmene reťaze a rozvodov.
Motory 1.2TSI, 1.4TSI majú problémy so studenými štartami, preskakovanie reťaze, hlučný chod. Všeobecne sa špekuluje, že tieto problémy postihujú TSI motory len pri tvrdšom zaobchádzaní a že malé preplňované motory veľa zaobchádzania nevydržia 8)
Ford S-Max 2.0 TDCi, LimitedX 2014, 120kW, Frozen White Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek
bolo: Ford Focus II 1.6 Ti-VCT GhiaX 2007, 85kW, Ocean Blue Obrázek

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Downsizing

Příspěvek od SilverGhost » 09.09.2011 13:02

Podle mně dobré téma k diskuzi, i když nevím, jestli jsem správně pochopil, proč začíná zrovna odkazem na Fiat :)

Můj názor na downsizing je vcelku jednoduchý: bude se opakovat historie zavádění turbodieselů, hlavně v druhé fázi s commonrailem :dih:

Před >30 lety diesel ve vícero značkách (Mercedes, Peugeot...) platil za jednoduchý motor, kde se nemá co zkazit a vydrží půl milionu kilometrů. Pravda, na prospektech měl příliš slabé parametry. :nnou: Něco takového se přece do 21.století nehodí :mrgreen:
Před 5-10 lety byl obrázek již trochu jiný: stále rostoucí prodej výkonných a úsporných :gott: turbodieselů, které se bez nákladnější opravy/výměny něčeho málokdy dočkaly 200t km. Objevily se dříve zcela neznámé nákladné položky při servisu, které patřičně zvyšovaly příjem automobilek :hhura: (viz: praskající hlavy, dvouhmotový setrvačník, vstřikovače, vstřikovací čerpadlo, turbodmychadlo, filtr pevných částic atd..).

Majitelé menších benzínů se tomu až donedávna smáli a leštili si svoje jednoduché benzínové stroječky, kde se skoro nemělo co zkazit :mrgreen: (viz starobylá 1,6/74kW ). Nyní i na ně dojde :huraa: :nazdravi:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Downsizing

Příspěvek od viperk » 09.09.2011 21:43

odkazem na fiat začíná proto, že jsem se osobně ještě nesetkal s informací o přeplňovaným dvouválci 8)
Všude max jenom tříválce... :wink:

Já nějak zásadně nejsem proti, ale mám pocit, že ty "vyhoněný" motory toho nemůžou moc vydržet.

Každej si to nechá do 100t km, pak to hodí do bazaru, kdo to potom bude v bazarech kupovat, to těžko říct. :nixw:
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13029
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Downsizing

Příspěvek od miki21 » 09.09.2011 22:06

Myslíte,že by se dalo oturbit babetu?Je to ta novější,dvourychlostní.Jedna se mi válí ve sklepě,tak bych ji vymakal a mohl bych s Brehowiczem cestou z práce dát závod kolem policajtů. :totlsmile:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Downsizing

Příspěvek od Brehowicz » 10.09.2011 08:29

Ty s jednokvaltem tahám za sebou na biku,ale těm dvou..stačím jen stěží když dobře fouká do zad :wink: bo mám gumy jak sviň široké.
K těm malíčkým motorum.V malých autech tomu rozumím fakt to jede skoro na vzduch ,ale strkat tyhle zdechlinky do aut typu oktava,superb to bije na rozum :bebng: ,netuším kdo to talčí víc jestli výrobní náklady nebo zelení ,ale papírové udaje nejsou zdaleka všechno co z toho když to má napsáno milion koníku a krouťák jak dislak když pak stačí naložit auto vyjet na dálnici a najednou jsou papírové hodnoty fuč a v nádrží se točí vír.

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Downsizing

Příspěvek od SilverGhost » 12.09.2011 10:18

Brehowicz píše:... výrobní náklady nebo zelení ,ale papírové udaje nejsou zdaleka všechno co z toho když to má napsáno milion koníku a krouťák jak dislak když pak stačí naložit auto vyjet na dálnici a najednou jsou papírové hodnoty fuč a v nádrží se točí vír.
Podle toho, co jsem četl, to zatlačily ty "zelené" parametry stanovené pro auta. Problém je, jestli když se sečte ekologický "přínos" toho všeho dohromady, jestli to fakt je lepší než předtím :bebng:

Na druhou stranu třeba za deset let se to už tak vychytá, že to bude všechno spolehlivé a bezproblémové (teda až do těch plánovaných 200tkm :nixw: ). Jenom je otázka, jestli za tu dobu už nepůjdeme třeba cestou vodíkových motorů :bravo22: :shocked: :dih:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Zajímavé odkazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti