Mondeo MK IV
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
1.6 eb jezdí k mé spokojenosti. Šel bych do něj znova. I když to není trhac asfaltu, tak s tou sestkou je to moc parádní ježdění.
6mt, jako sestirychlostni se dělá?
6mt, jako sestirychlostni se dělá?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- losky
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re:
necituj primo predesle prispevky
ZaQik
6MT je manual transition jakože 6ti kvalt manuál.
Dělá se kromě 2.0 atmo snad už do všeho.
ZaQik
6MT je manual transition jakože 6ti kvalt manuál.
Dělá se kromě 2.0 atmo snad už do všeho.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
- Honz8
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 28.01.2017 15:46
- Bydliště: Moravské Budějovice
Re: Mondeo MK IV
Nejsem moc fanoušek plynu. Co když bych koupil auto, které má origo plyn a nejezdil na něj? Měl bych nějaké starosti s tím, že se musí dělat na plyn revize nebo nevím co všechno? Našel jsem tenhle inzerát..... na nájezd 120tis mi teda příjde třeba dost vohmatanej volant a na fordzone mi to teda nenašlo nic podle VINka..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
O LPG jsem vzhledem ke krátkým trasám do práce/z práce ani nepřemýšlel, tak bych si nerad koupí auta s LPG dělal zbytečně nějaký trable... Když bych zkousl míň místa v kufru a zákaz parkování v podzemních, co by mě mohlo ještě potkat?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford ... oFrom=list
O LPG jsem vzhledem ke krátkým trasám do práce/z práce ani nepřemýšlel, tak bych si nerad koupí auta s LPG dělal zbytečně nějaký trable... Když bych zkousl míň místa v kufru a zákaz parkování v podzemních, co by mě mohlo ještě potkat?
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)
- losky
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Mondeo MK IV
necituj primo predesle prispevky
ZaQik
Foceno snad mobilem a moc detailů tam není.
Celokůže sedačka poměrně dost vysezená. řidič asi nosil peněženku v zadní kapse a také boční vedení ošoupané.
Plyn jsem neměl ale slyšel jsem, že je sušší a pokud není ŘJ kvalitní, tak podpaluje ventily.
Kromě těch garáží a rezervy asi žádné zásadní omezení až na revize nádrže.
Rezervu dnes už spousta aut stejně nemá (ikdyž já bych ji chtěl).
výhoda je obrovský dojezd v kombinaci
Obecně bych se plynu nebál.
ZaQik
Foceno snad mobilem a moc detailů tam není.
Celokůže sedačka poměrně dost vysezená. řidič asi nosil peněženku v zadní kapse a také boční vedení ošoupané.
Plyn jsem neměl ale slyšel jsem, že je sušší a pokud není ŘJ kvalitní, tak podpaluje ventily.
Kromě těch garáží a rezervy asi žádné zásadní omezení až na revize nádrže.
Rezervu dnes už spousta aut stejně nemá (ikdyž já bych ji chtěl).
výhoda je obrovský dojezd v kombinaci
Obecně bych se plynu nebál.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- Honz8
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 28.01.2017 15:46
- Bydliště: Moravské Budějovice
Re: Mondeo MK IV
No stříbrný je hezčí, ale černý nemá plyn a vypadá zachovaleji myslím, že bych měl navštívit obě
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 18.05.2017 23:30
Re: Mondeo MK IV
Tak jsem nakonec koupil http://autoin.cz/vuz/ford-mondeo-titani ... 63-k/4552/ za 210 .... má pár kosmetických vad, "bouchlej" práh za strany (bez poškození laku), ťuklé dveře po opravě ..... další zjistím časem. Dnes jsem ho dovezl dom, tak jsem zvědavej.
Ale z toho co jsem za poslední dva měsíce viděl s ůdajným nájezdem 140 - 160 000km je tohle voňavka
Ale z toho co jsem za poslední dva měsíce viděl s ůdajným nájezdem 140 - 160 000km je tohle voňavka
- Honz8
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 28.01.2017 15:46
- Bydliště: Moravské Budějovice
Re: Mondeo MK IV
Tak jsem se byl dneska podívat a líbí se mi. S plynem bych asi dokázal žít, nakonec bych za něj mohl být třeba ještě rád. Jinak ten černej v auto-re vypadá pěkně, ale ta černá oproti stříbrný je fakt lepič prachu...
Ford Mondeo kombi 2.0i 107kw - tovární LPG - BRC (2009)
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
Hlavně v AutoRE to naleštili tak, že nenajdeš ani škrábaneček. Po pár umytích Ti zbydou jen oči pro pláč a nebudeš chápat, kdo Ti to kde odřel. Neodřel, jen vylézají zaleštěné šrámy. Já už bych si pro takhle naleštěnou voňavku nešel.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2851
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
To je asi jejich bezna praxe... taky mi vylezly sramy u klik a malinko dulky po kroupach. Ale technicky auto bylo o.k. a za 8 let jsem do nej nacpal hodne malo. Druhe auto od nich byla vylozene vonavka, akorat v servisu zjistili meneny blatnik, ale opraveno to bylo dobre. Je asi potreba dat bacha, ale dobre auto se tam koupit da.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23469
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Mondeo MK IV
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Hm, takové obecné plky. Nic co by si člověk měl zapamatovat.
Každopádně mk4 je hrozně fajn. Tichoucke i oproti jiným benzinum
TDCi 2.0 je prý taky hodně fajn
Každopádně mk4 je hrozně fajn. Tichoucke i oproti jiným benzinum
TDCi 2.0 je prý taky hodně fajn
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19.10.2016 10:26
Re: Mondeo MK IV
Jen se zeptám, je toto tvrzení o EGR ventilu v článku pravdivé?http://www.autoweb.cz/ford-mondeo-vyroba-2007-2014/ píše:Proti naftové osmnáctistovce mají dvoulitry i agregáty 2.2 TDCi filtr pevných částic, což je pro řadu motoristů velký strašák. Na druhou stranu ale nemají drahý a občas zlobivý EGR ventil jako 1.8 TDCi. Právě jeho přítomnost v osmnáctistovce veškerou výhodu absence filtru pevných částic zcela maže a právě z důvodu chybějícího částicového filtru zde je - jinak by vůz s naftovou osmnáctistovkou neplnil přísné emisní normy.
Mondeo kombi MK IV, 2012, 2.2TDCi 147kW, Titanium+Webasto+Winter packet (od 2016)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
Fabia I, 2004, 1,4 16V 55kW, Elegance+ESP+AUTOMAT (od 2018)
Fabia I, 2005, 1,2HTP 47kW, holobyt (od 2021)
Scania G450, 2022, 331kW, Opticruise + retardér (od 2022)
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2985
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Mondeo MK IV
pochopil som, ze je to myslene, ako dalsie kurvitko...sice nie dpf, ale egr...skratka jak skratka
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Mondeo MK IV
Takhle obecně bych to neřešil. Je to hodně o použití auta, o jízdním stylu a o kompromisech. Obecně je nafta vhodná na delší trasy. To se ví už dávno a motory a příslušenství je na to stavěné. Pokud budu řadit výš brzy, kvůli nízké spotřebě, bude se víc zanášet egr ventil. Rychlost zanášení bude úměrná rychlosti proudění spalin a jejich teplotě. Ten EGR ventil je úlitba ekobohům a jednoho krásného dne se zanese každý. Že by motor 1.8 TDCi na tom byl hůř než ty ostatní, nepředpokládám.
To samé, co plat í o EGRu, platí i o turbu. Systém naklápění lopatek je náchylný na poruchy díky nánosům sazí, které znemožňují jeho funkci. DPF má také svá specifika a neřekl bych, že se dá určit, co je víc náchylné na poruchy.
Nejdůležitější je správně vybrat druh pohonu svého příštího auta vzhledem k jeho využití. To je ta největší úspora.....
To samé, co plat í o EGRu, platí i o turbu. Systém naklápění lopatek je náchylný na poruchy díky nánosům sazí, které znemožňují jeho funkci. DPF má také svá specifika a neřekl bych, že se dá určit, co je víc náchylné na poruchy.
Nejdůležitější je správně vybrat druh pohonu svého příštího auta vzhledem k jeho využití. To je ta největší úspora.....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů