FF3 predFL

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1257
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: FF3 predFL

Příspěvek od Wolodyjowsski » 29.10.2017 15:49

Jsem si zcela vědom své fatální nezkušenosti a neznalosti, proto tuto odbornou debatu dobrovolně vzdávám a přenechám jiným.
Zejména pozorní čtenáři Autobildu jistě vědí o problematice svoje.

Dovolte mi odejít.

Uživatelský avatar
Thorrko
Junior
Junior
Příspěvky: 273
Registrován: 24.03.2012 19:45
Bydliště: Ostrava

Re: FF3 predFL

Příspěvek od Thorrko » 29.10.2017 23:25

nepovolena inzerce
ZaQik
Ford Mondeo MK5 2.0TDCi 132kw

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: FF3 predFL

Příspěvek od IvanSt » 01.11.2017 18:48

Na tuto debatu nemusíš být odborník. Stačí jen, když se oprostíš od hospodských rozumů. Pokud chceš vylepšit svou neznalost, přečti si ještě pozorněji, než pozorný čtenář Autobildu, nový Svět Motorů. Případně uživatel phofy ho ofotit ve vedlejším vlákně
Zhodnocení focuse 1.0 92kw po 177000km: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=1185
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5653
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: FF3 predFL

Příspěvek od petulak » 03.11.2017 19:46

[quote="IvanSt"]Na tuto debatu nemusíš být odborník. Stačí jen, když se oprostíš od hospodských rozumů. Pokud chceš vylepšit svou neznalost, přečti si ještě pozorněji, než pozorný čtenář Autobildu, nový Svět Motorů.

no, být tebou, tak Wolodu, nechám na pokoji.

nebo, chceš bejt " převálcován "?? :D :D
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
TomBaa
Junior
Junior
Příspěvky: 217
Registrován: 28.06.2010 18:08
Bydliště: JmK

yxc

Příspěvek od TomBaa » 19.11.2017 22:06

Zrovna 1,6 EB bych si rád koupil, ale tohle čtení mě znepokojilo: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41&t=41207
Je to tedy tak, že k tomu LSPI dochází při určitém stylu jízdy (malé otáčky) a zároveň motoru který je částečně zakarbonovaný a má třeba už horší svíčky... stav válců se dá zjistit asi jedině endoskopem, pokud chci mít jistotu jak to vevnitř vypadá, zkoušel to
už někdo v servise, prohídnout válce, dělají to ?

Ps. a těm co praskly těsnící koužky a apod... používali jste aditivum? to by mělo karbon omezit.
Otec do jeho 1,0 EB leje VIF aditiv pro benziny, kterej ve Světě motoru i kdysi testovali, jakože opravu fnguje....
Focus mk.3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Vadný píst EB 1.6

Příspěvek od Sagic » 20.11.2017 07:26

Tech motoru jezdi spousta, neznamena to asi automaticky problemy, motor jede krasne. Myslim si ze horsi povest maji 1.6 tdci co jsem mel v mk2 a taky ho ma spousta lidi a ja s nim treba byl spokojeny az do prodeje. Proste je to asi kus od kusu. Jinak dle informaci co se ted vyrojilo bych se priklanel k tomu ze neni az tak problem s lspi jako s detonacnim spalovanim vzniklym karbonem. Coz podle me ovlivni jine vstrikovace, nekdo psal ze v pozdejsi produkci jsou jine nez na zacatku a jednak aditiva a oktany. Ja osobne sem linej neco pridavat tak jezdim na Verva 100 cena s kartou od benziny je +- stejna jako klasicky n95 jinde (max kacku, dve neresim).

To jsou moje nazory treba ti nekdo napise ze jsem mimo :mrgreen: Jinak jsme zkousel ruzne rezimy a nikdy jsem nezaslechl nic podezreleho, ale az cas ukaze :D
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: yxc

Příspěvek od solfan » 20.11.2017 10:04

TomBaa píše:Zrovna 1,6 EB bych si rád koupil, ale tohle čtení mě znepokojilo: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 41&t=41207
Je to tedy tak, že k tomu LSPI dochází při určitém stylu jízdy (malé otáčky) a zároveň motoru který je částečně zakarbonovaný a má třeba už horší svíčky... stav válců se dá zjistit asi jedině endoskopem, pokud chci mít jistotu jak to vevnitř vypadá, zkoušel to
už někdo v servise, prohídnout válce, dělají to ?

Ps. a těm co praskly těsnící koužky a apod... používali jste aditivum? to by mělo karbon omezit.
Otec do jeho 1,0 EB leje VIF aditiv pro benziny, kterej ve Světě motoru i kdysi testovali, jakože opravu fnguje....
akoze kupovat v podstate nove auto (5-6 rokov stare auto je ako nove :-)) a riesit vysetrenie endoskopom :-)
ty si uz na takom vysetreni bol? lebo ak nie, tak preco to riesis pri aute? ty si urcite starsi nez to auto :-D

kazdopadne co chcem povedat je to, ze neries taketo veci, kazde auto/motor ma nieco, niektore viac, niektore menej, vyber si to, co chces, co je rozumna volab a pod. vyber si overeny bazar, predajcu, prezri auto ktore ta aujima, skontroluj co sa da pri beznej prehliadke a jazdi.
ked sa nieco poserie, tak holt, stava sa. opravis, vymenis a ides dalej.
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

Uživatelský avatar
TomBaa
Junior
Junior
Příspěvky: 217
Registrován: 28.06.2010 18:08
Bydliště: JmK

Re: FF3 predFL

Příspěvek od TomBaa » 20.11.2017 22:14

" akoze kupovat v podstate nove auto (5-6 rokov stare auto je ako nove :-)) a riesit vysetrenie endoskopom "
- tak bohužel bych řekl, že pohled do útrob motorů 6 let starých přímovstřiků by nemusel být vždy optimistický. Minimálně co jsem viděl fotky 1,4T Astra, tak motor po pár letech zakarbonovaný až běda...
:) jinak , že 5-6 let staré auto je jako nové...to zkus říci někde v pojišťovně, a uvidíš hodně širokých úsměvů :D
Ta kamerka, mě zajímala spíš jako možnost zjištění stavu ve válcí.. samo sebou hodně napoví i hodnoty kompresních tlaků....
Focus mk.3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black

Uživatelský avatar
TomBaa
Junior
Junior
Příspěvky: 217
Registrován: 28.06.2010 18:08
Bydliště: JmK

Re: FF3 predFL

Příspěvek od TomBaa » 20.11.2017 22:19

Jinak v dnešním vydání Světa motorů - řeší téma nízkoviskozitních olejů.
Kde tak nějak radí, že proti detonacím pomáhají i dost bezvápenaté oleje...
:oops: jako názorný případ tam zrovna mají prasklý píst z 1,6 EB
jaká viskozita je vlastně předesaná pro 1,6 EB ?? 5W-20 jako u tříválce??
Focus mk.3 1,6 Ti_vct ; 2011 ; Panthera black
Focus mk. 1 1,6 Zetec ; 2003 ; Ink blue
Focus mk.1 Tddi ; 99 ; Panthera black

Uživatelský avatar
solfan
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2985
Registrován: 09.12.2008 10:01
Bydliště: Praha

Re: FF3 predFL

Příspěvek od solfan » 21.11.2017 08:50

TomBaa píše:" akoze kupovat v podstate nove auto (5-6 rokov stare auto je ako nove :-)) a riesit vysetrenie endoskopom "
- tak bohužel bych řekl, že pohled do útrob motorů 6 let starých přímovstřiků by nemusel být vždy optimistický. Minimálně co jsem viděl fotky 1,4T Astra, tak motor po pár letech zakarbonovaný až běda...
:) jinak , že 5-6 let staré auto je jako nové...to zkus říci někde v pojišťovně, a uvidíš hodně širokých úsměvů :D
Ta kamerka, mě zajímala spíš jako možnost zjištění stavu ve válcí.. samo sebou hodně napoví i hodnoty kompresních tlaků....
no neviem co presne myslis tou poistovnou, ale ja som kupoval auta par rokov stare a vzdy v pohode.
teraz mam 6 rocne, 160 000 km a v pohode.
ano, posrat sa moze cokolvek, ale co mam robit, bat sa akde chodim? urobil som maximum pri vybere a teraz jazdim.
ked chces mat nejaku istotu, kup nove :-)
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat
Obrázek
Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FF3 predFL

Příspěvek od stano. » 21.11.2017 08:57

Bohuzial, ani tam nemas istotu. Mozes kupit chybny kus, ako chybu vo vyrobe. Ale chybny dizajn. Vid LSPI. Alebo silne karbonovanie napr u 1.6.THP.
Len u jazdenky mas kupnu cenu ovela nizsiu. A da sa najst dlhodoba historia a skusenosti podobnych kusov.

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: FF3 predFL

Příspěvek od IvanSt » 27.11.2017 16:45

Někdo kupuje nová auta a prodává je se skončením záruky se značnou finanční ztrátou. Jiný by si novější auto nekoupil, protože pro něj jsou jedině ta stará "poctivá" a mnohdy nezáleží na tom, že častěji opravuje, než jezdí.
TomBaa píše:jaká viskozita je vlastně předesaná pro 1,6 EB ?? 5W-20 jako u tříválce??
Tuším stejně jako STčko: 5W-20 + alternativní motorový olej 5W-30 se starší normou WSS-M2C913-C.
Tříválec má pouze 5W-20 a novou normu WSS-M2C948-B.
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19273
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FF3 predFL

Příspěvek od foki » 13.12.2017 08:52

ecoboost 1,6 ma olej 5W30
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Lubak
Junior
Junior
Příspěvky: 405
Registrován: 02.09.2008 15:46

Re: FF3 predFL

Příspěvek od Lubak » 16.12.2017 19:18

s 5W-30 do 1,6EB bych byl opatrnej, je to alternativa a spousta servisů se toho drží, ale prvně byl psán pouze 5W-20 a pak přiřazena 30.
Ford Galaxy 2.0TDCi
Ford Escort RS 2000 - r.v. 1991 - dědeček

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 12848
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FF3 predFL

Příspěvek od stano. » 16.12.2017 19:45

Tam nejde len o 20 a 30. Mali by mat aj ine zlozenie aditiv. A 20 by mala mat chemicke zlozenie eliminujuce LSPI. Prechadzaju na to aj u Oplu. A koncern uz davno pouziva 5W-20 u preplnovanych benzinov.
A svet div sa. Motory sa nerozpadavaju, aj ked tam pouzivaju (podla niektorych) uz totalnu vodicku.

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti