Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Na jedné straně emise a na druhé zákazníci, kteří tu 134kw verzi asi moc nekupovali. Ten 114kw litr by měl mít oproti 92 kw i kratší kvalty, takže bych se nebál, že to bude pomalé. Čísla:
Focus 114kw max 211 0-100 9,0
Fiesta 114kw max 219 0-100 8,9
Puma 114kw max 205 0-100 9,0
Puma 92kw max 191 0-100 9,8
Focus 92kw max 200 0-100 10,2
Focus 114kw max 211 0-100 9,0
Fiesta 114kw max 219 0-100 8,9
Puma 114kw max 205 0-100 9,0
Puma 92kw max 191 0-100 9,8
Focus 92kw max 200 0-100 10,2
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Mazda má zrychlení 0-100 asi 10s, xsara snad 15 No a i s tou xsarou se dá jezdit, třeba po Praze je to úplně jedno, na tour-de-semafor je jedno jestli máš 1.2 HTP nebo 3.0 V6...
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Sentik, Karel: Jazdili ste vobec s tou 1.0?
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ja jel jednou a stacilo , na normalni jezdeni OK, ale mne slo o to, ze ta 1,5 je pohodlnejsi, proste obsa(1,0-vers-1,5) rozjedes se bez plynu, coz u ty 1,0 slo docela tezko, ikdyz to byla ta "surova" 1,0 pro ty projizdky(zapujcky) co mel tenkrat ford. Schvalne, nejakej majitel, jak se s tim jezdi v kolonach, jak se s tim rozjizdi kdyz je plnej dum(auto)?
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4754
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Proč se chceš rozjíždět bez plynu?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Mal som pozicanu staru Kiu 1.6 cvvt 93kW, atmo benzin. Prvych vela km som sa s tym nevedel normalne rozbehnut. Bud palenie spojky v otackach alebo mi to (skoro) skapalo. Aj podla inych skusenosti na forach, maju dost hlupo spraveny elektronicky pedal plynu.
Problem s rozbehom starych 1.0 riesili updatom RJ, novsie a najma tie s elektromotorom su na tom uplne inak.
Problem s rozbehom starych 1.0 riesili updatom RJ, novsie a najma tie s elektromotorom su na tom uplne inak.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
-
- Test driver
- Příspěvky: 4797
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
V pohodě.Má to automatický přidávání,že se s tím rozjede i nemehlo do kopce.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Jako když u těch tříválcových litrů pominu volnoběh, což je kapitola sama pro sebe.., tak skutečně jsou tyhle motory při rozjezdu a popojíždění výrazně složitější a nepříjemnější.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6593
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
presne tak, Esco 1,8TD, ale nesouhlasim, ze 1,6(moje) a ted i 1,5EB se dost tezko rozjizdi, od dob naftaku(mych) se tak rozjizdim uplne normalne.
presne, to je i muj dojem, hlavne pri zatizenem aute
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 22.09.2011 17:23
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Já bych se toho 1.0 MHEV nebál.
Výhledově řeším nové auto, Focus je zatím hlavní favorit. Říjnové představení faceliftu ve mně zažehlo paniku musím koupit hned teď verzi před FL s 1.5EB, dokud ještě je. Pak jsem ale viděl Vaculíkovu recenzi 1.0 114 kW MHEV (https://www.youtube.com/watch?v=y21GlfUbD-Q), ze které ten motor vychází snad ještě líp než 1.5 EB. Ve zkratce: mild-hybrid se postará o nízké otáčky, díky tomu tam může být větší turbo a jede to pěkně i nahoře.
Tak jsem vychladl, počkám si na reálné recenze s automatem. A taky co infotainment. Podle toho popř. koupím nový 1.0 MHEV, nebo roční 1.5EB.
Výhledově řeším nové auto, Focus je zatím hlavní favorit. Říjnové představení faceliftu ve mně zažehlo paniku musím koupit hned teď verzi před FL s 1.5EB, dokud ještě je. Pak jsem ale viděl Vaculíkovu recenzi 1.0 114 kW MHEV (https://www.youtube.com/watch?v=y21GlfUbD-Q), ze které ten motor vychází snad ještě líp než 1.5 EB. Ve zkratce: mild-hybrid se postará o nízké otáčky, díky tomu tam může být větší turbo a jede to pěkně i nahoře.
Tak jsem vychladl, počkám si na reálné recenze s automatem. A taky co infotainment. Podle toho popř. koupím nový 1.0 MHEV, nebo roční 1.5EB.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ano,
pokud bys na Ford foru chodil taky jinam než do threadu o Covidu, tak by ses nemusel ptát
S 1.0EB pár tisíc km...
S 1.5EB R4 pár desítek tisíc km..
S 1.5EB R3 pár stovek km..
To na porovnání věřím stačí, i když ty s tim zcela jistě budeš mít naježděno víc
Ta 1.5EB co má Karel je ve všech ohledech lepší, od chování, od absence podivnýho zvuku při různých otáčkách až po výkon, kterej je v realu a na papíře malinko něco jinýho.
Já neříkám /a nikdy jsem netvrdil, důkazem budiž to, že jsem si ten zázrak techniky taky domu pořídil/ že je to špatný, já jen říkám, že je velká škoda, že už neni možnost volby.
1.5ka R3 (má ji tady tušim Anduril?) byla pocitově taky podstatně lepší.
Dál by mně zajímalo - a dohledat se to moc nedá, jak je to s výkonem, když MHEV jaksi nemá kde brát a baterka nic nedodá, protože to je v zimě a po krátkých jízdách běžná situace a ten už tak né zázračnej zátah je pocitově ještě slabší.
Takže - na příměstskej provoz, rozjezdy, starty, posunovačky - já s tím nemám problém, i když při obsazenosti auta 2+1 už je to teda podle me na hraně, ale na delší trasy? Když chceš někoho kolem 70-80 předjíždět?
Zlatej 1.5EB R4 svýho času.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12876
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Mam v naplni prace citat na zachode cele forum
Normalne sa pytam, ci si v tom aj jazdil, alebo je to teoreticky hejt pri pive v krcme
Normalne sa pytam, ci si v tom aj jazdil, alebo je to teoreticky hejt pri pive v krcme
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
To právě musíš na záchodě trávit víc času!
(a nebo na foru o Fordu číst víc o Fordech a mín o virech )
Jak píšu, nemám důvod to nějak hejtit, spíš to chci reálně zhodnotit na základě zkušeností - sám jsem tim výběrem procházel a neměl z toho radost.
Dokud od toho motoru člověk nechce nějakou výkonovou špičku, tak ten krouták většinu normální jízdy pobere, při naplněným autě to podle mne ale už příjemný fakt neni.
Co Ford naopak umí, je zminimalizovat vibrace, odhlučnit a vyladit elektroniku, aby byl rozjezd za každý situace parádní, jednoduchej. To by se mohli třeba u Citroenu dojít někdy proškolit
(a nebo na foru o Fordu číst víc o Fordech a mín o virech )
Jak píšu, nemám důvod to nějak hejtit, spíš to chci reálně zhodnotit na základě zkušeností - sám jsem tim výběrem procházel a neměl z toho radost.
Dokud od toho motoru člověk nechce nějakou výkonovou špičku, tak ten krouták většinu normální jízdy pobere, při naplněným autě to podle mne ale už příjemný fakt neni.
Co Ford naopak umí, je zminimalizovat vibrace, odhlučnit a vyladit elektroniku, aby byl rozjezd za každý situace parádní, jednoduchej. To by se mohli třeba u Citroenu dojít někdy proškolit
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Myslím, že jsi opravdu zmlsanej z ST. Hromada lidí jezdí autama, co mají dynamiku o třídu až dvě horší, než ten základní Focus, nebo Puma, a jako nedostatečné jim to nepřijde.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů