Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
no teoreticky ho nemuzes poskodit, pokud jedes na automat, myslim podtaceni ci pretoceni, driv se i rikalo, ze auto s automatem je na tom lip, tedy motor
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Na té Fiestě odešla vodní pumpa, nebo něco takového. Vadná série, která se v kombinaci s automatem vyráběla někde v Mexiku. Verze s manuálem neměli problém, a právě mě zaráží, že netestovali tu. Stejně tak je k prdu aktuální test, protože dvoulitrová nafta už ve Focusu není.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4026
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Prej nějaký šroub olejoveho čerpadla.. Byl slabý
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Naposledy upravil(a) fofok dne 13.12.2021 22:07, celkem upraveno 1 x.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Dobrej prank s Klusem.
Jinak ten facelift mi začíná připomínat Seat.
Mimochodem, nový Seat Leon Kombi zezadu, hodně dobrý. V rámci koncernu, Seat jasná volba. Sice nejméně kvalitní v rámci koncernu, ale ono je to u nich stejně jedno.
Jinak ten facelift mi začíná připomínat Seat.
Mimochodem, nový Seat Leon Kombi zezadu, hodně dobrý. V rámci koncernu, Seat jasná volba. Sice nejméně kvalitní v rámci koncernu, ale ono je to u nich stejně jedno.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4779
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Vložen správný odkaz.To nevím kde se mi tam ten vydlabanec vzal.Tohle fakt nečtu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ty ceny nevydají drasticky.
Nelítají tam miliony jako u vybavený(fuj, to je výraz u das auto) Octavie.
Nelítají tam miliony jako u vybavený(fuj, to je výraz u das auto) Octavie.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- rob456
- Junior
- Příspěvky: 304
- Registrován: 10.04.2018 20:03
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, STLine, 2018
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Ty ceny jsou na dnešní dobu super a jen o něco vyšší než u Fiesty.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Cenově mi to po FL taky přijde Ok..
(v kontextu doby a toho co se nabízí jinde, jinak to neni žádnej zázrak)
Co mi teda nepřijde OK, tak to je nabídka motoru, opravdu motoru, né motorů
Před 100lety to bylo tak, že můžete mít jakoukoliv barvu, pokud bude černá, dneska můžete mít jakejkoliv motor, pokud to bude 1.0
Ve Fiestě nebo Pumě, dejme tomu, u FoFo bych s tim měl problém, prostě to nejede
Jinak výbava a to co má "v základu", tam to jde dobrým směrem a byl jsem i překvapen. Při podobný výbavě je to asi "jen" o 60-80k nad Pumou a to je slušná nabídka - Focus je pořád úplně jinej kus auta krom jednoduchosti nastupování je ve všem lepší - a je to (čistě subjektivní názor vycházející ze zkušeností s oběma ) pořád daleko lepší volba.
Ale s tim motorem bych to asi nekousl... proč sakra musela zmizet 1.5?
(v kontextu doby a toho co se nabízí jinde, jinak to neni žádnej zázrak)
Co mi teda nepřijde OK, tak to je nabídka motoru, opravdu motoru, né motorů
Před 100lety to bylo tak, že můžete mít jakoukoliv barvu, pokud bude černá, dneska můžete mít jakejkoliv motor, pokud to bude 1.0
Ve Fiestě nebo Pumě, dejme tomu, u FoFo bych s tim měl problém, prostě to nejede
Jinak výbava a to co má "v základu", tam to jde dobrým směrem a byl jsem i překvapen. Při podobný výbavě je to asi "jen" o 60-80k nad Pumou a to je slušná nabídka - Focus je pořád úplně jinej kus auta krom jednoduchosti nastupování je ve všem lepší - a je to (čistě subjektivní názor vycházející ze zkušeností s oběma ) pořád daleko lepší volba.
Ale s tim motorem bych to asi nekousl... proč sakra musela zmizet 1.5?
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Mně to hyundai připomíná už dlouho. Ostatně design aut přichází ve vlnách.fofok píše: ↑13.12.2021 21:55 Facelift ala hjondé Focusu.
https://www.auto.cz/modernizovany-ford- ... dem-141969
Nejede? 155 koní mi nepřijde jako úplně málo, pokud to z těch tří válců vyženou turbem a pomůžou si baterkou, proč ne... - samozřejmě, pokud jsi zvyklej na ST 2.3 s 280 koníkama, tak ti přijde pomalý všechnoSentik píše: ↑14.12.2021 09:40 Před 100lety to bylo tak, že můžete mít jakoukoliv barvu, pokud bude černá, dneska můžete mít jakejkoliv motor, pokud to bude 1.0
Ve Fiestě nebo Pumě, dejme tomu, u FoFo bych s tim měl problém, prostě to nejede
Ale s tim motorem bych to asi nekousl... proč sakra musela zmizet 1.5?
A proč už nemaj 1.5, no proč asi, protože spotřeba / emise CO2, přitom výkonově je srovnatelný s 1.0 hybridem. (Teda pokud zapomenu na tu silnější 1.5.)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6579
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
lip se jezdi s 1,5 nez 1,0, je to pohodlnejsi, zaprahni za to vozik a poznas rozdil hned
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 12848
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
To je ako kupovat si 7 miestny Smax na dovolenku do Chorvatska raz za rok a zvysnych 350 dni v nom jazdit sam.
Ano, niektori casto tahaju vozik na dlhe trate - ti si asi nekupia Focusa. Inak ma male percento aut tazne zariadenie, a aj ti s gulou ju pouziju velmi sporadicky.
Ano, niektori casto tahaju vozik na dlhe trate - ti si asi nekupia Focusa. Inak ma male percento aut tazne zariadenie, a aj ti s gulou ju pouziju velmi sporadicky.
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Když už člověk musí kvůli nový době a boji s emisema přetrpět ty 3 válce, tak mi přijde velká škoda, že nešlo zachovat aspon trochu rozumnou variantu 1.5...
I pro každodenní ježdění mi osobně přijde ten 1.0 slabej, vůbec na to nekoukám optikou 300+ koní v druhým autě, to mne v tu chvíli nezajímá... I v tý Pumě je ten 1.0 vlastně největší slabina auta, neříkám, že je to vysloveně špatný, jen si dovedu představit, že je to o dost lepší
(když si třeba představim jaký by to bylo s původním 1.5EB 4válcem, jojo... )
Focus je těžší, aerodynamiku má zase určitě lepší, ale ta to nezachrání... Tak je mi líto, že tam prostě neni i jiná volba než 1.0.
I pro každodenní ježdění mi osobně přijde ten 1.0 slabej, vůbec na to nekoukám optikou 300+ koní v druhým autě, to mne v tu chvíli nezajímá... I v tý Pumě je ten 1.0 vlastně největší slabina auta, neříkám, že je to vysloveně špatný, jen si dovedu představit, že je to o dost lepší
(když si třeba představim jaký by to bylo s původním 1.5EB 4válcem, jojo... )
Focus je těžší, aerodynamiku má zase určitě lepší, ale ta to nezachrání... Tak je mi líto, že tam prostě neni i jiná volba než 1.0.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4753
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Monitoring tisku - aneb co se píše o Fordu
Kouli jsem měl jen na jednom autě a to je asi 15 let. Jinak jsem odvozil dost věcí v autě nebo na střeše.
Jinak papírově je 1.0 + mhev stejná jako 1.5, obojí stejné zrychlení, obojí 150-155 koní. Ve focusu 1.6 jsem měl jen 100 koní a jezdilo se s tím docela dobře. V mazdě mám 141 koní, pro mě je to už raketa Nakonec, xsara má asi 1.4 / 73 koní a není to zas takovej šnek.
Prostě tak nějak chápu, co vedlo Ford k redukci nabídky motorů. Oni s tím souvisej i výrobní náklady, šviháte 1.0 jako Baťa cvičky a nějaká bižuterie kolem, případně jen jinej software z toho udělá různé výkonové verze. Dacia Sandero to má úplně stejně, sandero litrový tříválec, bez turba, s turbem, s LPG a základ je jen jeden blok.
No a taky se musíte koukat optikou prodeje, lepší motor = dražší auto, menší zájem. Prostě se jich moc neprodá, aby to zaplatilo náklady na extra motor a ještě na tom vydělali.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů